Ik zit hier op secretariaat op school en de Norton Antivirus scant hier de computer verschillende keren per dag, zo om het half uur precies, wat natuurlijk veel te veel is. Het maakt de computer nodeloos traag tijdens het scannen.
Ik heb al es in de opties gekeken maar ik weet niet waar ik dat kan wijzigen en waar ik kan instellen dat er maar iedere week gescand moet worden.
Iemand een idee?
norton antivirus
-
- Erelid
- Contacteer:
Als je kan kijk eens in de console als je op het icoon klikt,
ergens moet er een optie staan "Scannen op virussen"
als je dat aanklikt zou er onderaan
"Nieuw" of "Plannen" moeten staan, je kan daar de taken wijzigen of nieuwe toevoegen.
Greetz
Weetgraag
ergens moet er een optie staan "Scannen op virussen"
als je dat aanklikt zou er onderaan
"Nieuw" of "Plannen" moeten staan, je kan daar de taken wijzigen of nieuwe toevoegen.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
Beste,
Vermoedelijk heb jij daar de client staan. Het geshedulet scannen kan je enkel maar aan de serverkant veranderen. Dit met de System Center Console. Als de admins daar hun verstand gebruiken plaatsen ze ook meestal overal een paswoord op. Om het halfuur is wel teveel en daar hebben ze weldegelijk hun verstand verloren.
Welke versie zie je aan het icoon.
Dit is dus de versie voor in bedrijven.
dit icoon dus
Uitzicht vergelijkbaar aan de clientkant. (dit is van de server kant)
Hier kan je dus enkel de sheduled zien.
Eerlijk gezegd heb ik de client van die versie nog niet geinstalleerd en kan ik niet direct zeggen of je daar die sheduled scans kan aanpassen.
Mvg,
Kikker46
Vermoedelijk heb jij daar de client staan. Het geshedulet scannen kan je enkel maar aan de serverkant veranderen. Dit met de System Center Console. Als de admins daar hun verstand gebruiken plaatsen ze ook meestal overal een paswoord op. Om het halfuur is wel teveel en daar hebben ze weldegelijk hun verstand verloren.
Welke versie zie je aan het icoon.
Dit is dus de versie voor in bedrijven.
dit icoon dus
Uitzicht vergelijkbaar aan de clientkant. (dit is van de server kant)
Hier kan je dus enkel de sheduled zien.
Eerlijk gezegd heb ik de client van die versie nog niet geinstalleerd en kan ik niet direct zeggen of je daar die sheduled scans kan aanpassen.
Mvg,
Kikker46