Bhaalu : de toekomst van televisiekijken
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
zeer interessant initiatief...
Als ik dit zou nemen in combinatie met tvvlaanderen - begrijp ik het dan goed dat de goedkoopste optie om een tvvlaanderen abo te nemen de smartcard+ci aan 129€ eenmalig + basic light maandelijks abo is? Dat maakt het bovenop de kost van de box wel een investering, zeker aangezien ik aan mijn apartement quasi geen mogelijkheid heb om een schotel te bevestigen, en kaart + ci dus nutteloos zijn voor mij....
Als ik dit zou nemen in combinatie met tvvlaanderen - begrijp ik het dan goed dat de goedkoopste optie om een tvvlaanderen abo te nemen de smartcard+ci aan 129€ eenmalig + basic light maandelijks abo is? Dat maakt het bovenop de kost van de box wel een investering, zeker aangezien ik aan mijn apartement quasi geen mogelijkheid heb om een schotel te bevestigen, en kaart + ci dus nutteloos zijn voor mij....
i will live forever.... or die trying!
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 15 keer
Als je online ziet,dan zijn er toch wel wat webshops die de smartcard nog los verkopen.TRiSS schreef:zeer interessant initiatief...
je kan ook proberen een 2e hands kaart te kopen,meestal kan je die vrij goedkoop vinden.
-
- Plus Member
Ja, weet ik, maar
-belgacom is ook een hele installatie + installatiekost (geen telefoonlijn momenteel) - voor iets wat ik amper zou gebruiken (internet blijft bij telenet - werkgever betaalt, ik zou toch vooral via bhaalu kijken)
-ik heb momenteel telenet, maar kabelabonnement alleen is duurder dan basic light van tvv, en is niet helemaal duidelijk of je nu een digicorder moet houden (8.2/maand)/tv-met-een-kaartje aanschaffen om via bhaalu te kijken: in de bhaalu faq maken ze nu onderscheid tussen telenet analoog en telenet digitaal (wat gek is, want je betaalt hetzelfde kabelabonnement en auteursrechten). Ik heb hierover contact opgenomen met hun support, maar het antwoord is nog niet helemaal duidelijk - en ik denk dat ze daar ook kerst gaan vieren zijn
Komt ook nog bij dat als ik de digibox opzeg (nu fibernet shake met tv) ik waarschijnlijk niet gewoon fibernet zal kunnen houden maar zal moeten kiezen voor internet60 (limiet is weinig interessant in combinatie met bhaalu) of internet 120 (kost evenveel als mijn huidige shake - dus niet zo interessant kostengewijs)... Ze weten u wel vast te zetten
-belgacom is ook een hele installatie + installatiekost (geen telefoonlijn momenteel) - voor iets wat ik amper zou gebruiken (internet blijft bij telenet - werkgever betaalt, ik zou toch vooral via bhaalu kijken)
-ik heb momenteel telenet, maar kabelabonnement alleen is duurder dan basic light van tvv, en is niet helemaal duidelijk of je nu een digicorder moet houden (8.2/maand)/tv-met-een-kaartje aanschaffen om via bhaalu te kijken: in de bhaalu faq maken ze nu onderscheid tussen telenet analoog en telenet digitaal (wat gek is, want je betaalt hetzelfde kabelabonnement en auteursrechten). Ik heb hierover contact opgenomen met hun support, maar het antwoord is nog niet helemaal duidelijk - en ik denk dat ze daar ook kerst gaan vieren zijn
Komt ook nog bij dat als ik de digibox opzeg (nu fibernet shake met tv) ik waarschijnlijk niet gewoon fibernet zal kunnen houden maar zal moeten kiezen voor internet60 (limiet is weinig interessant in combinatie met bhaalu) of internet 120 (kost evenveel als mijn huidige shake - dus niet zo interessant kostengewijs)... Ze weten u wel vast te zetten
Laatst gewijzigd door TRiSS 24 dec 2013, 17:59, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
maar dat is gewoon belgacom tv - dus zelfde nadelen (werkgever betaalt telenet internet, geen telfoonlijn momenteel)
Ik ben ook wel erg geintereseerd in Bhaalu: eindelijk eens iets vernieuwends door mensen die niet uit de hand van de zenders eten Ik denk dat ik een van de maanden toch al de box ga aanschaffen (eens de eindejaars/nieuwe jaar facturen gepasseerd zijn ) - wat we doen met het "traditionele" tv-abonnement zien we dan wel weer!
Ik ben ook wel erg geintereseerd in Bhaalu: eindelijk eens iets vernieuwends door mensen die niet uit de hand van de zenders eten Ik denk dat ik een van de maanden toch al de box ga aanschaffen (eens de eindejaars/nieuwe jaar facturen gepasseerd zijn ) - wat we doen met het "traditionele" tv-abonnement zien we dan wel weer!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Nog even terug naar bhaalu, voor wie de box heeft, hebben jullie het ook regelmatig voor dat bij het willen vooruitspoelen per 10 sec dat het beeld dan ineens terug een flink stuk terug springt? Je hebt bijvoorbeeld al 20 minuten gekeken je wilt wat vooruitspoelen en plots zit je terug op 5 minuten na het begin. Ben je natuurlijk de draad kwijt en is het zoeken waar je gebleven was. Had ik vroeger nooit voor. En neen ik druk niet per ongeluk op de verkeerde toets, de knoppen op de remote weet ik goed staan.
Soms gebeurt het ook dat een scene plots terugkomt. Je kijkt en zonder dat je een hapering of zo ziet merk je dat je zonet die scene al gezien hebt.
Sent from my iPad using Tapatalk
Soms gebeurt het ook dat een scene plots terugkomt. Je kijkt en zonder dat je een hapering of zo ziet merk je dat je zonet die scene al gezien hebt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
@bartman
Zou me niet verbazen dat dat zenderspecifiek is.
Ik heb vergelijkbare problemen (niet precies hetzelfde) gehad met NG en Discovery. Daar zit beweging in ondertussen, geraakt stilaan opgelost.
Kijk eens of je het ook hebt op één, canvas, ... ? (als het daar al niet is dat het probleem zich voordoet uiteraard)
Ik heb vergelijkbare problemen (niet precies hetzelfde) gehad met NG en Discovery. Daar zit beweging in ondertussen, geraakt stilaan opgelost.
Kijk eens of je het ook hebt op één, canvas, ... ? (als het daar al niet is dat het probleem zich voordoet uiteraard)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
Zenders waar ik het al voor heb gehad zijn 2be vier canvas één. In het begin had ik enkel last van geluidshaperingen (onkyo probleem). Maar nooit beeldstoringen. Ik zou eens moeten testen met de hdmi kabel rechtstreeks naar de tv ipv naar de receiver.ygeffens schreef:@bartman
Misschien toch ook eens melden aan de support. Zo had ik de melding gedaan van een gewist programma dat ik niet meer kon terugzetten dat het opnieuw kon opgenomen worden en dat euvel hebben ze verholpen
-
- Elite Poster
Zou telenet dat beginnen dichtknijpen?jeffke schreef:Bij mij werkt live kijken voor geen meter.
dit blijft bijna continu hangen.
internet is internet120,via utp kabel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Telenet kan geen verschil merken tussen de uitgestelde livestream (2 min) of werkelijk uitgesteld kijken (opnames van uren/dagen/weken geleden). Aangezien het probleem zich enkel voordoet bij nearlive ligt het dus niet aan telenet.
Het hikken bij 'live' kijken is een bekend probleem waaraan ze werken, ik gebruik het al een tijdje niet meer omdat het op dit ogenblik niet leuk is. Maar een oplossing komt hier hier zeker voor. Zoals ik eerder al schreef, het probleem dat ik ondervond met NG en Discovery (soms enkele seconden missen) hebben ze ook onder hande genomen en is ook bijna opgelost. Dus ze weten goed wat er aan de hand is.
Enige probleem is dat ze het 'te druk' hadden met de launch in de andere landen (oa Duitsland), en dat ze geen tijd over hadden om zich op "de kleine ergernissen' te concentreren.
Bovenstaande informatie is geen giswerk maar info via mail ontvangen van Yuri (hallo@).
Het einde van 't jaar zal er ook geen goed aan gedaan hebben vrees is.
Het hikken bij 'live' kijken is een bekend probleem waaraan ze werken, ik gebruik het al een tijdje niet meer omdat het op dit ogenblik niet leuk is. Maar een oplossing komt hier hier zeker voor. Zoals ik eerder al schreef, het probleem dat ik ondervond met NG en Discovery (soms enkele seconden missen) hebben ze ook onder hande genomen en is ook bijna opgelost. Dus ze weten goed wat er aan de hand is.
Enige probleem is dat ze het 'te druk' hadden met de launch in de andere landen (oa Duitsland), en dat ze geen tijd over hadden om zich op "de kleine ergernissen' te concentreren.
Bovenstaande informatie is geen giswerk maar info via mail ontvangen van Yuri (hallo@).
Het einde van 't jaar zal er ook geen goed aan gedaan hebben vrees is.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Via de pc heb ik ook soms last van hickups, via android praktisch nooit. Maar desondanks blijf ik het graag gebruiken. Heb vorige keer vanuit men bad naar Stievie gekeken en die hadden er toch ook last van. Nadeel van streamingzaken die met den tijd wel zullen verdwijnen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Wij hebben enkel analoge tv en kijken via bhaalu toch naar oa BBC1 en 2 en co, dus zonder digicorder of kaartje. Maar dat onderscheid op de site is er maar gekomen nadat wij al bhaalu hadden ... Ik had ze in een tweet al uitleg over gevraagd, maar daar hebben ze niet op geantwoord. Maar voorlopig hebben wij nog alle zenders, misschien dat mensen die bhaalu hebben van na dit onderscheid ons daar iets meer over weten?TRiSS schreef: -ik heb momenteel telenet, maar kabelabonnement alleen is duurder dan basic light van tvv, en is niet helemaal duidelijk of je nu een digicorder moet houden (8.2/maand)/tv-met-een-kaartje aanschaffen om via bhaalu te kijken: in de bhaalu faq maken ze nu onderscheid tussen telenet analoog en telenet digitaal (wat gek is, want je betaalt hetzelfde kabelabonnement en auteursrechten). Ik heb hierover contact opgenomen met hun support, maar het antwoord is nog niet helemaal duidelijk - en ik denk dat ze daar ook kerst gaan vieren zijn
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik begrijp het onderscheid trouwens niet... een kabelabonnement bevat de rechten voor alle zenders... dus een digitale klant heeft niet meer of minder rechten dan een analoge klant.MVA schreef:Wij hebben enkel analoge tv en kijken via bhaalu toch naar oa BBC1 en 2 en co, dus zonder digicorder of kaartje. Maar dat onderscheid op de site is er maar gekomen nadat wij al bhaalu hadden ... Ik had ze in een tweet al uitleg over gevraagd, maar daar hebben ze niet op geantwoord.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
zijn we zeker dat TN daar ook zo over denkt? Klanten die (zonder digibox of kaartje) analoog kijken hebben toch geen toegang tot alle zenders!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Inderdaad... maar je moet ook geen cent extra betalen om digitaal te kijken, behalve een (éénmalige) hardware kost (waar Bhaalu niets mee te zien heeft).
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Misschien denkt Telenet daar inderdaad anders over.
Het is niet omdat een digitaal abonnement dezelfde prijs heeft als een analoog abonnement, dat je daarom dezelfde rechten hebt.
Telenet maakt een duidelijk verschil tussen een abonnement voor analoge TV, en een abonnement voor digitale TV.
Je betaalt ook een éénmalige activatie voor de overschakeling van analoge TV naar digitale TV.
Klanten die (zonder digibox of kaartje) digitaal kijken hebben inderdaad geen toegang tot alle zenders (alleen deze die niet versleuteld zijn).
Ik denk dat Bhaalu zich gewoon wil indekken ...
Het is niet omdat een digitaal abonnement dezelfde prijs heeft als een analoog abonnement, dat je daarom dezelfde rechten hebt.
Telenet maakt een duidelijk verschil tussen een abonnement voor analoge TV, en een abonnement voor digitale TV.
Je betaalt ook een éénmalige activatie voor de overschakeling van analoge TV naar digitale TV.
Klanten die (zonder digibox of kaartje) digitaal kijken hebben inderdaad geen toegang tot alle zenders (alleen deze die niet versleuteld zijn).
Ik denk dat Bhaalu zich gewoon wil indekken ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
Waarom laat telenet het kijken naar bijv. Kanaal Z enkel toe als je een digi of c+ huurt/koopt? Je mag pas naar de versleutelde zenders kijken enkel en alleen als je de decoder of kaartje erbij huurt/koopt.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
- Elite Poster
dat is juist de hamvraag hier! Klanten die analoog (zonder digibox) kijken krijgen wel versleutelde zenders te zien, maar duidelijk veel minder (zenders) dan hun digitale medekijkers...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Plus Member
ik heb ondertussen antwoord van Bhaalu: telenet klanten zonder digibox/corder of kaartje vallen onder telenet analoog. De Bhaalu helpdesk beweert dat als je een gekochte box hebt of zo een kaartje dat je factuur dan "digitaal" vermeldt, en anders niet - dus vandaar het onderscheid.
Hallo Tristan
Als je zo'n smartcard koopt, zal er op je maandelijkse factuur "digitaal" vermeld staan. Dan heb je dus recht op de zenders die bhaalu ondersteunt van Telenet digitaal.
Groeten
Jorien van bhaalu
Tristan De Groof schreef op 27/12/2013 11:07:
> Bedankt voor het antwoord!
>
> Deel twee van de vraag is dan: als ik een telenet smartcard aankoop ("tv met een kaartje") heb ik in principe wel recht op de digitale content als ik "analoge" kabel heb. Deze kaart staat echter niet op de maandelijkse factuur wegens een eenmalige aankoop. Kan ik dan aan jullie eenmalig aantonen dat ik zo een telenet kaartje heb gekocht? Hetzelfde geldt trouwens ook voor aangekochte digiboxen/corders!
>
>
> mvg,
>
> Tristan
>
> Jorien Huyghe schreef op 27-12-2013 10:37:
>> Hallo Tristan
>>
>> Mijn excuses voor de verwarring. Je hebt gelijk! Wanneer je de huur
>> van je digibox opzegt, val je onder Telenet analoog.
>>
>> Groeten
>> Jorien
>>
>> Tristan De Groof schreef op 24/12/2013 15:13:
>>
>>> Hallo,
>>>
>>> laat ik dan mijn vraag herformuleren: indien ik jullie een factuur voorleg waarop enkel abonnement kabeltv/auteursrechten staat, en ik dus geen digibox/corder of smartcard (meer) heb - val ik dan onder "telenet analoog"?
>>>
>>> mvg,
>>>
>>> Tristan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Ducko Sickinghe over Bhaalu in De Standaard vandaag:
Ik vind het zeker interessant, maar zulke initiatieven bestaan al wel langer. In Amerika heb je ook “settopbox-diensten” over het internet. Het gaat vooral over content-rechten. Want als Bhaalu echt gelooft dat wat het doet, mag, tja, dan hadden wij ons met Yelo over al die dingen ook geen zorgen moeten maken. Als zij erin slagen die content-rechten te doorbreken, dan zou dat goed nieuws zijn voor de Belgacoms en Telenets van deze wereld, maar ik weet ook dat de zenders hun geld willen verdienen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik vraag me eigenlijk af of de stick ook gebruikt kan worden als je er HDMI -> DVI omvormer tussen zet. Ik wil TV kunnen kijken op mijn pc en mijn scherm heeft geen HDMI aansluiting, wel DVI. Het zou ook handig zijn omdat de DVI poort nog vrij is dus is het makkelijk switchen.
Hoe werkt de stick eigenlijk? Want eerlijk gezegd, de Bhaalu website is enorm slecht gemaakt naar gebruikers toe... Waar staat er info over de stick? De box heeft wel al iets meer uitleg, maar dan nog is alles heel summier.
Hoe werkt de stick eigenlijk? Want eerlijk gezegd, de Bhaalu website is enorm slecht gemaakt naar gebruikers toe... Waar staat er info over de stick? De box heeft wel al iets meer uitleg, maar dan nog is alles heel summier.
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
U vraag stellen op Facebook of Twitter ; zeer snel reactie van hen !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Elite Poster
@Slafes
een verloopkabel van HDMI naar DVI geeft enkel video door (zonder audio dus). Je stick moet dan een extra voorziening hebben om audio door te geven! Zelf gebruik ik zulke kabel om mijn satellietontvanger rechtstreeks te koppelen aan mijn PC monitor, terwijl audio verstuurd wordt naar mijn logitech PC boxen...
een verloopkabel van HDMI naar DVI geeft enkel video door (zonder audio dus). Je stick moet dan een extra voorziening hebben om audio door te geven! Zelf gebruik ik zulke kabel om mijn satellietontvanger rechtstreeks te koppelen aan mijn PC monitor, terwijl audio verstuurd wordt naar mijn logitech PC boxen...
-
- Elite Poster
Ja, dat had ik ook al door hoor, maar er staat nergens op de site enige info over die stick, ik kan op de afbeelding niet achterhalen of er nog een audio jack op zit of niet...
Krijg wel via Bhaalu facebook net door dat het gewoon mogelijk is om via de pc naar Bhaalu te kijken als ik een mobiel abo neem.
Staat niets van op de website... Dat boezemt me toch niet echt vertrouwen in hoor, zo'n website die enorm karig is met info en enkel grote hoofdstukken kan besteden aan het verdedigen hoe legaal hun dienst wel is. Hoe willen die mensen iets verkopen?
Krijg wel via Bhaalu facebook net door dat het gewoon mogelijk is om via de pc naar Bhaalu te kijken als ik een mobiel abo neem.
Staat niets van op de website... Dat boezemt me toch niet echt vertrouwen in hoor, zo'n website die enorm karig is met info en enkel grote hoofdstukken kan besteden aan het verdedigen hoe legaal hun dienst wel is. Hoe willen die mensen iets verkopen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
tzou mij verbazen dat er een audiojack op de stick zit, want zelfs op de box zit het niet
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
Blijkbaar zit het pc kijken in beta fase maar kan iedereen het wel al nemen. Fullscreen zou niet werken en ook bewaren en opnemen zou niet gaan als je op pc kijkt...
Vind het raar dat ik dan voor de pc versie evenveel moet betalen... Of overzie ik nu iets... Grrrrr op de karige informatie van Bhaalu. Ik ga het van het weekend allemaal eens 8u gratis uittesten en dan zien we wel.
*Bhaalu:
Met bhaalu Mobiel kan je bhaalu bekijken op PC, Mac, tablet en smartphone. Je hebt hiervoor enkel een Mobiele licentie (eenmalig €49) nodig. Nadien betaal je natuurlijk €5 maandelijks lidgeld.
Vind het raar dat ik dan voor de pc versie evenveel moet betalen... Of overzie ik nu iets... Grrrrr op de karige informatie van Bhaalu. Ik ga het van het weekend allemaal eens 8u gratis uittesten en dan zien we wel.
*Bhaalu:
Met bhaalu Mobiel kan je bhaalu bekijken op PC, Mac, tablet en smartphone. Je hebt hiervoor enkel een Mobiele licentie (eenmalig €49) nodig. Nadien betaal je natuurlijk €5 maandelijks lidgeld.
Laatst gewijzigd door ubremoved_22196 02 jan 2014, 14:01, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Waarom is dat raar? Je gebruikt tot slot dezelfde diensten/infrastructuur/clouddinges dan iemand die van een stick of box kijkt?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
Omdat ik minder functionaliteit heb? Ik rij met een fiat terwijl de anderen met een Ferrari rijden... Uiteindelijk betaal ik gewoon het mobiel abo he.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Je betaald "lidgeld" om bij de community te horen. Ik vind het ook logisch wie het paradepaardje neemt van bhaalu (de box) dat deze door hun lokaal opslag meer krijgen. Als je betaald voor een Ferrari dan krijg je een Ferrari (365€). Als je betaald voor een fiat (49€) dan krijg je ook een fiat. Ik zie niet in waarom ik met mijn mobiel abonnement die nota bene 316€ goedkoper is alle privileges moet hebben, ik weet dat ik daar 7 dagen voor alles en favoriete zaken 28 dagen kan opvragen.Slafes schreef: Uiteindelijk betaal ik gewoon het mobiel abo he.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Elite Poster
Je kan wel bewaren of opnemen, maar minder lang terug in tijdook bewaren en opnemen zou niet gaan als je op pc kijkt...
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
Heum...
Titanium, het gaat hier over het mobiel abo voor de PC he, dat is dus hetzelfde als voor de tablets. Ik denk dat je trouwens ook te snel gelezen hebt.
In de uitleg die de helpdeskmedewerker me gaf pushen ze me naar de stick omdat je er 7 dagen kan bewaren etc...
Uiteindelijk is het PC abo nog maar in beta en werken alle functionaliteiten niet, en toch betaal je evenveel, of het nu om lidgeld gaat of niet, het gaat over die 49 euro en de bijkomende functionaliteiten zoals bewaren.
Terwijl ik enkel wil kijken met de pc versie en daar blijk je niet te kunnen bewaren? Maw, ik betaal krak hetzelfde als een ander die een mobiel abo neemt, maar mis functionaliteit? Ik betaal dus de Ferrari en krijg een fiat. Nu, ofwel formuleerde de helpdesk het fout, maar dat kon ik er toch uit maken... In ieder geval, ik ga het van het weekend eens proberen en laat het nog wel weten hier...
Staat toch ook vrij duidelijk in mijn vorige post hoor wat ik bedoelde.
Titanium, het gaat hier over het mobiel abo voor de PC he, dat is dus hetzelfde als voor de tablets. Ik denk dat je trouwens ook te snel gelezen hebt.
In de uitleg die de helpdeskmedewerker me gaf pushen ze me naar de stick omdat je er 7 dagen kan bewaren etc...
Uiteindelijk is het PC abo nog maar in beta en werken alle functionaliteiten niet, en toch betaal je evenveel, of het nu om lidgeld gaat of niet, het gaat over die 49 euro en de bijkomende functionaliteiten zoals bewaren.
Terwijl ik enkel wil kijken met de pc versie en daar blijk je niet te kunnen bewaren? Maw, ik betaal krak hetzelfde als een ander die een mobiel abo neemt, maar mis functionaliteit? Ik betaal dus de Ferrari en krijg een fiat. Nu, ofwel formuleerde de helpdesk het fout, maar dat kon ik er toch uit maken... In ieder geval, ik ga het van het weekend eens proberen en laat het nog wel weten hier...
Staat toch ook vrij duidelijk in mijn vorige post hoor wat ik bedoelde.
-
- Elite Poster
De mobiele versie heeft dan weer een goede zoekfunctie aan boord, wat de box niet heeft, al kan je natuurlijk eerst de mobiele versie gebruiken, daar gaan opzoeken en dan als favoriet aanduiden, komt het ook als favoriet op je box
-
- Elite Poster
de pc versie is juist dezelfde als de mobiele versie (even lang bewaren van opnames).
Doe gewoon even de gratis proefversie en veel zal u duidelijk worden Slafes
De pc versie software is ook even uitgebreid als de mobiele versie (op android of ios), enkel zitten er nog een paar kleine schoonheidsfoutjes in die niet supergroot zijn.
Doe gewoon even de gratis proefversie en veel zal u duidelijk worden Slafes
De pc versie software is ook even uitgebreid als de mobiele versie (op android of ios), enkel zitten er nog een paar kleine schoonheidsfoutjes in die niet supergroot zijn.
de koe zegt boe
-
- Moderator
- Contacteer:
Hmm welke functionaliteiten mis je dan dat bvb de stick of box wel heeft?
De 5 euro is overigens een peulschil als je het mij vraagt. Met die €5 als lidgeld betalen ze immers hun bandbreedte voor jouw internetconnectie, de servers, de harddisks om alles op te slaan, de werknemers etc.
Als je mobiel wilt kijken moet je beseffen dat je letterlijk overal waar er internet is (ik heb het zelf al gechecked in CZ!) je TV kan kijken. Weet dat je geen tweede TV abonnement moet aangaan (pak meer geld dan die €5)! Voor die luttele 5 euro heb jij dus juist een pak meer functionaliteiten met name je kan TV kijken waar en wanneer je wenst, wat met je "normaal" tv abonnement onmogelijk is
Als het jou die €5 niet waard is als lidgeld dan denk ik dat je beter uitkijkt naar een andere oplossing... Al vrees ik dat je deze niet zal vinden.
De 5 euro is overigens een peulschil als je het mij vraagt. Met die €5 als lidgeld betalen ze immers hun bandbreedte voor jouw internetconnectie, de servers, de harddisks om alles op te slaan, de werknemers etc.
Als je mobiel wilt kijken moet je beseffen dat je letterlijk overal waar er internet is (ik heb het zelf al gechecked in CZ!) je TV kan kijken. Weet dat je geen tweede TV abonnement moet aangaan (pak meer geld dan die €5)! Voor die luttele 5 euro heb jij dus juist een pak meer functionaliteiten met name je kan TV kijken waar en wanneer je wenst, wat met je "normaal" tv abonnement onmogelijk is
Als het jou die €5 niet waard is als lidgeld dan denk ik dat je beter uitkijkt naar een andere oplossing... Al vrees ik dat je deze niet zal vinden.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
Voor sommigen is begrijpend lezen echt wel moeilijk precies zo vlak na nieuwjaar... Heb ik ergens moeilijk gedaan over 5 euro lidgeld? Ik kom van Weepee, ik betaalde daar het dubbele...
Bambipower, merci, als dat zo is, super! Dan hebben ze meteen een klant bij. Zal de kinderziektes er dan wel bijnemen. Alleen mogen ze op de helpdesk wat beter leren communiceren en hun website wat deftig in orde houden en wat extra uitleg verschaffen bij de verschillende producten, ze vertelden er niet bij dat de pc versie dezelfde is als de mobiele, in tegendeel, ze pushen u om de stick te nemen en vermelden alleen de voordelen van de stick als zijnde dat het PC abo minder is dan de stick en niet hetzelfde is als het mobiele.
Ik test van het weekend, want het moet op het werk marcheren en nu Weepee er mee gestopt is wil de voetbal minnende fans op het werk wel hun voetbal blijven bekijken natuurlijk...
Bambipower, merci, als dat zo is, super! Dan hebben ze meteen een klant bij. Zal de kinderziektes er dan wel bijnemen. Alleen mogen ze op de helpdesk wat beter leren communiceren en hun website wat deftig in orde houden en wat extra uitleg verschaffen bij de verschillende producten, ze vertelden er niet bij dat de pc versie dezelfde is als de mobiele, in tegendeel, ze pushen u om de stick te nemen en vermelden alleen de voordelen van de stick als zijnde dat het PC abo minder is dan de stick en niet hetzelfde is als het mobiele.
Ik test van het weekend, want het moet op het werk marcheren en nu Weepee er mee gestopt is wil de voetbal minnende fans op het werk wel hun voetbal blijven bekijken natuurlijk...
-
- Moderator
- Contacteer:
Maar daarmee is nog altijd mijn eerste vraag niet beantwoord...
Telefonie = EDPnet + OVH