Dommel Mobile
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
En nu zowel niet op BASE als Dommel beschikbaar
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Zo, we staan over, echter zonder internet. Of mogelijk werken ze met een eigen APN... maar dit staat nergens in de uitleg.
Netwerk is "dommel.com"
Netwerk is "dommel.com"
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
bij de activatietijd staat nu wel 4 u.!
Dus ook ingegeven zonet...dus zal wss. niet voor kerstavond lukken....
mijn collega heeft deze om 17 u. ingegeven afgelopen vrijdag...nog niet in orde
Dus ook ingegeven zonet...dus zal wss. niet voor kerstavond lukken....
mijn collega heeft deze om 17 u. ingegeven afgelopen vrijdag...nog niet in orde
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
In de brief staat toch 2 uur?
Moest je nu eens het nationaal en roaming data gebruik kunnen zien, zou het leuk zijn
[ Post made via mobile device ]
Moest je nu eens het nationaal en roaming data gebruik kunnen zien, zou het leuk zijn
[ Post made via mobile device ]
De apn instellingen kan je zeer gemakkelijk terug vinden op de website van dommel.
hoe configureer ik mijn smartphone voor mobiel internet?
om mobiel internet te activeren op uw smartphone dient u enkel de apn van dommel.com in te voeren in de configuratie van uw specifieke toestel.
apn : internet.bmbpartner.be
gebruikersnaam : *niets invullen*
wachtwoord : *niets invullen*
On topic, ik heb enkele minuten na lancering een time en een yang abbo besteld en vandaag pas de simkaarten ontvangen.
Om 15uur de overdracht aangevraagd maar tot nu toe nog niets, ik w8 het gewoon ff af en zie wel wat het geeft.
hoe configureer ik mijn smartphone voor mobiel internet?
om mobiel internet te activeren op uw smartphone dient u enkel de apn van dommel.com in te voeren in de configuratie van uw specifieke toestel.
apn : internet.bmbpartner.be
gebruikersnaam : *niets invullen*
wachtwoord : *niets invullen*
On topic, ik heb enkele minuten na lancering een time en een yang abbo besteld en vandaag pas de simkaarten ontvangen.
Om 15uur de overdracht aangevraagd maar tot nu toe nog niets, ik w8 het gewoon ff af en zie wel wat het geeft.
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
- Locatie: Zuid Luxemburg
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Mijn Dommel nummer is nu actief met portatie na 24 uur watchen.
Alleen werkt 3G niet. Ik heb nochtans "apn : internet.bmbpartner.be" gebruikt, zoals vermeld op hun website. Mijn telefoon heb ik al 2 keer terug opgestart, just in case.
Ik probeer hun klantendienst op te bellen, maar krijg een melding dat de klantendienst gesloten is. Is dinsdag 24 december geen werkdag voor hen ?
Alleen werkt 3G niet. Ik heb nochtans "apn : internet.bmbpartner.be" gebruikt, zoals vermeld op hun website. Mijn telefoon heb ik al 2 keer terug opgestart, just in case.
Ik probeer hun klantendienst op te bellen, maar krijg een melding dat de klantendienst gesloten is. Is dinsdag 24 december geen werkdag voor hen ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
openingsuren servicedesk eindejaar
tijdens het eindejaar zal onze servicedesk gesloten zijn op:
24/12/2013
25/12/2013
31/12/2013
01/01/2014
we wensen u en uw dierbaren een zalig kerstfeest en een fantastisch 2014!
delen op facebook
Ik begrijp niet waarom sommigen zo negatief blijven zijn over Dommel, ok het kan goed zijn dat jij en anderen problemen hebben gehad.
Maar ook bij belgacom, telenet, base en anderen heb je meerdere klanten die blijven klagen.
Het verschil hier is dat je heel veel zelf moet doen, maar daar betaal je ook voor. Als ik een dergelijke dienstverlening bij belgacom zou krijgen is dit voor mij onaanvaardbaar.
Waarom? Omdat ik voor de zelfde configuratie 50€ meer moet betalen.
Dat is natuurlijk geen excuus voor Dommel om slechte diensten te verlenen, maar voor wat hoort wat.
Maar ook bij belgacom, telenet, base en anderen heb je meerdere klanten die blijven klagen.
Het verschil hier is dat je heel veel zelf moet doen, maar daar betaal je ook voor. Als ik een dergelijke dienstverlening bij belgacom zou krijgen is dit voor mij onaanvaardbaar.
Waarom? Omdat ik voor de zelfde configuratie 50€ meer moet betalen.
Dat is natuurlijk geen excuus voor Dommel om slechte diensten te verlenen, maar voor wat hoort wat.
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Gisteren heb ik ook mijn simkaart ontvangen enkel nog een weekje wachten met activeren. Eerst mijn belwaarde opgebruiken bij mv.
Wat zijn de eerste bevindingen evengoed als bij belgacom?
Wat zijn de eerste bevindingen evengoed als bij belgacom?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Ondertussen al meer dan 6 uur er op gebeld, geen problemen gehad, terwijl op base af en toe niemand aan de andere kant horen.
Voicemail uitzetten met ##61# geeft een 'succes' terug maar gaat niet.
Dataverkeer, telefoonverkeer inzien werkt allemaal nog niet, ze hebben nog wat werk.
Internet vlot, en nummer staat alszijnde "proximus"
Voicemail uitzetten met ##61# geeft een 'succes' terug maar gaat niet.
Dataverkeer, telefoonverkeer inzien werkt allemaal nog niet, ze hebben nog wat werk.
Internet vlot, en nummer staat alszijnde "proximus"
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Zelfde ervaringen hier .. gistere mijn Yin actief gekregen ( MV -> Dommel ) .
Vandaar Time van Moeder actief ( proximus - > dommel )
So far zo good .. wat ik nu mis zoals Tim aangeeft inzage in mijn verbruikt data/calls etc .
Al 86 mb data use ( op gsm een limiet ingesteld van 700mb ) .
Vandaar Time van Moeder actief ( proximus - > dommel )
So far zo good .. wat ik nu mis zoals Tim aangeeft inzage in mijn verbruikt data/calls etc .
Al 86 mb data use ( op gsm een limiet ingesteld van 700mb ) .
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
- Locatie: Zuid Luxemburg
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Ondertussen (na 24 uur) is 3G nu actief.
Ik ging van Proximus naar Dommel (ook op het Proximus netwerk). Ik veronderstel dus dat het Proximus netwerk enige tijd nodig had om te merken dat dezelfde IMEI naar een ander virtueel netwerk overgeschakelijk was.
Ik ging van Proximus naar Dommel (ook op het Proximus netwerk). Ik veronderstel dus dat het Proximus netwerk enige tijd nodig had om te merken dat dezelfde IMEI naar een ander virtueel netwerk overgeschakelijk was.
patrix schreef:Mijn Dommel nummer is nu actief met portatie na 24 uur watchen.
Alleen werkt 3G niet. Ik heb nochtans "apn : internet.bmbpartner.be" gebruikt, zoals vermeld op hun website. Mijn telefoon heb ik al 2 keer terug opgestart, just in case.
Waar heb je informatie over voicemail gevonden? Ik zou dat namelijk graag willen inschakelen.Tim.Bracquez schreef:Ondertussen al meer dan 6 uur er op gebeld, geen problemen gehad, terwijl op base af en toe niemand aan de andere kant horen.
Voicemail uitzetten met ##61# geeft een 'succes' terug maar gaat niet.
Dataverkeer, telefoonverkeer inzien werkt allemaal nog niet, ze hebben nog wat werk.
Internet vlot, en nummer staat alszijnde "proximus"
En waar heb je gevonden dat telefoonverkeer inzien enz niet werkt?
Ik heb een support ticket geopend met de vraag hoe dit allemaal kan maar omwille van de feestdagen nog geen antwoord gekregen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Heb online gekeken en kan niets inzien, of zeker nergens een shortcode gevonden om te zien wat ik al gebruikt heb (data).
Dit nummer komt van proximus, in de hoop dat dit ging werken. Spijtig genoeg niet
Dit nummer komt van proximus, in de hoop dat dit ging werken. Spijtig genoeg niet
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
antwoord dommel (met de nodige taalfouten) op voicemail instellingen is NT. gereageerd.
'GEachte ,
de circle of friends is enkel actief voor de pakketen met telefonie .
Het nakijken van u verbruik gaat binnekort mogelijk zijn per sms . En vanaf volgende week ook in de crm .
Mvg'
sent from my xperia z, using tapatalk 4
'GEachte ,
de circle of friends is enkel actief voor de pakketen met telefonie .
Het nakijken van u verbruik gaat binnekort mogelijk zijn per sms . En vanaf volgende week ook in de crm .
Mvg'
sent from my xperia z, using tapatalk 4
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
- Locatie: Zuid Luxemburg
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Voicemail is zeer gemakkelijk te configureren. 1964 opbellen (of lange druk op "1" op toetsenpad) en gewoon de instructies volgen. Het begint in het engels, maar men kan later naar nederlands of frans overschakelen.esben schreef:Waar heb je informatie over voicemail gevonden? Ik zou dat namelijk graag willen inschakelen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Staat spijtig genoeg geen optie bij om het uit te zetten
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Weet toevallig iemand welke nummerreeks er wordt gebruikt wanneer je bij Dommel een nieuwe nummer aanvraagt?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 12 nov 2009, 11:07
- Bedankt: 1 keer
hallo,
voor de mensen die een mobile abo hebben aangeschaft. Hebben jullie ook problemen met 3g??
Bij mij werkt het niet, apn internet.bmbpartner.be is toegevoegd maar kan niet surfen..
Dommel reageert zoals altijd niet..
Nog mensen met dit probleem?
voor de mensen die een mobile abo hebben aangeschaft. Hebben jullie ook problemen met 3g??
Bij mij werkt het niet, apn internet.bmbpartner.be is toegevoegd maar kan niet surfen..
Dommel reageert zoals altijd niet..
Nog mensen met dit probleem?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
047xtommekentom schreef:Weet toevallig iemand welke nummerreeks er wordt gebruikt wanneer je bij Dommel een nieuwe nummer aanvraagt?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
- Locatie: Zuid Luxemburg
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Zoals eerder vermeld, heb ik 24 uur moeten wachten voordat 3G actief was.donthateme schreef:Hebben jullie ook problemen met 3g??
Bij mij werkt het niet, apn internet.bmbpartner.be is toegevoegd maar kan niet surfen..
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 12 nov 2009, 11:07
- Bedankt: 1 keer
Nou ik ben al langere tijd aant wachten. Ik heb wel 3g maar geen internet. Whatsapp werkt dan weer wel..
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Dan lijkt het mij een probleem met de instellingen van je toestel. Whatsapp maakt namelijk ook gebruikt van internet.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Pro Member
- Berichten: 348
- Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik had nooit naar Dommel moeten overstappen
Sinds 3 december probeer ik klant te worden.. zoals vele mensen in dit topic.
Ik was klant bij Proximus dus dacht niet dat deze overdracht zo moeilijk zou zijn omdat hetzelfde netwerk gebruikt wordt.
Na een paar weken wachten eindelijk mijn (nano)simkaart, dus direct geactiveerd online (=klantennummer proximus ingeven en oproepnummer)
Dan een goede week later, gisteren 3 januari rond 16u krijg ik een telefoon van dommel met vraag dat ze mijn simkaartnummer van proximus toch nodig hebben. Dit heb ik hen direct gegeven. Rond 17.30u viel de verbinding weg bij proximus. -->>> Jammer genoeg heb ik geen netwerk op mijn nieuwe simkaart van Dommel! Als ik naar mijn nummer bel krijg ik de boodschap dat dit nummer niet in gebruik is. Volgens de proximus klantendienst hebben zij wel degelijk een 'port out' doorgevoerd om 16.47u....
Volgens crdc.be ben ik nog bij proximus...
Ik kan mijn nummer nu niet gebruiken met proximus simkaart of dommel simkaart.. Ik kan de dommel klantendienst ook niet bereiken in het weekend.
Ik hoop dat dit maar goed afloopt, hoe dan ook komt er een staartje aan bij de ombudsdienst voor telecom.
Sinds 3 december probeer ik klant te worden.. zoals vele mensen in dit topic.
Ik was klant bij Proximus dus dacht niet dat deze overdracht zo moeilijk zou zijn omdat hetzelfde netwerk gebruikt wordt.
Na een paar weken wachten eindelijk mijn (nano)simkaart, dus direct geactiveerd online (=klantennummer proximus ingeven en oproepnummer)
Dan een goede week later, gisteren 3 januari rond 16u krijg ik een telefoon van dommel met vraag dat ze mijn simkaartnummer van proximus toch nodig hebben. Dit heb ik hen direct gegeven. Rond 17.30u viel de verbinding weg bij proximus. -->>> Jammer genoeg heb ik geen netwerk op mijn nieuwe simkaart van Dommel! Als ik naar mijn nummer bel krijg ik de boodschap dat dit nummer niet in gebruik is. Volgens de proximus klantendienst hebben zij wel degelijk een 'port out' doorgevoerd om 16.47u....
Volgens crdc.be ben ik nog bij proximus...
Ik kan mijn nummer nu niet gebruiken met proximus simkaart of dommel simkaart.. Ik kan de dommel klantendienst ook niet bereiken in het weekend.
Ik hoop dat dit maar goed afloopt, hoe dan ook komt er een staartje aan bij de ombudsdienst voor telecom.
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 12 nov 2009, 11:07
- Bedankt: 1 keer
dat whatsapp werkte vond ik ook vreemd. Na lang zoeken heb ik mijn phone dan maar gewiped naar de factory defaults en nu doet ie het!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Dat zal zo blijven, ook al ben je bij Dommel. Je blijft het proximus netwerk gebruiken. Er is maar 1 uitzondering bij mijn weten en dat is Telenet. Ondanks dat zij Mobistar gebruiken verschijnt op crdc toch Telenet.Michael schreef:Volgens crdc.be ben ik nog bij proximus...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Vrijdag een aanvraag voor activatie gedaan en ik ben nog steeds bij mv. :s Raar dat ze me niet hebben geactiveerd. Ik heb geen belwaarde meer, maar wel nog gratis data en smsjes dus zo erg is het niet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Ben benieuwd, in het buitenland geweest en veel smsjes gestuurd & 10 tal MB data gebruikt om te testen.
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Vrijdag aanvraag voor activaitie ingediend. Gisteren gebeld om te vragen hoe het zit. Vandaag hebben zijn ze met de overdracht begonnen. Maar ik zit al 3 uur zonder bereik op allebei mijn simkaart. Ik heb veel schrik dat het vandaag niet meer in orde komt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Reserveer al maar een draadje op dit forum en haal al maar kalmeer "pillekes" in huis voor als je je factuur onder ogen krijgt. Sta al vol ongeduld te popelen om de verdere Dommel-wedervaren te kunnen lezen . Na het aanmelden, het proberen te activeren straks het volgende hoofdstuk .... de facturatie .... Beter dan een aflevering van "Thuis" of "Familie" kijken.Tim.Bracquez schreef:Ben benieuwd, in het buitenland geweest en veel smsjes gestuurd & 10 tal MB data gebruikt om te testen.