Gmail-box in Linux te mounten dankzij nieuwe software
-
- Premium Member
- Contacteer:
En ik ook nog 4...
Pffffttt... kem er een heel tijdje moeten opwachten en nu gooien ze er hier mee naar je hoofd !!
Pffffttt... kem er een heel tijdje moeten opwachten en nu gooien ze er hier mee naar je hoofd !!
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Als er nog iemand eentje over heeft.... <removed> De firma dankt u
Cheers
edit : op aanraden van Lukse
Cheers
edit : op aanraden van Lukse
Laatst gewijzigd door Sub Zero 02 sep 2004, 20:43, in totaal 1 gewijzigd.
- Massachusetts
- Plus Member
Voor wie er nog wil: ik heb er nog 1.
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
- Massachusetts
- Plus Member
Alle uitnodigingen zijn er uit.
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
jep ik nog denk ik, niet meer naar gekeken, maar waarschijnlijk wel
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Voor al diegenen die hier een gMail-account hebben, maar die nu laten rotten ... Als je ze gewoon in je reguliere emailclient kan gebruiken wordt het weer interessanter, nietwaar?
Vandaar de opvolger van Pop Goes The Gmail: gPopper. Gratis en te vinden op http://www.imizzy.com/gpopper/
Vandaar de opvolger van Pop Goes The Gmail: gPopper. Gratis en te vinden op http://www.imizzy.com/gpopper/
meon schreef:Voor al diegenen die hier een gMail-account hebben, maar die nu laten rotten ... Als je ze gewoon in je reguliere emailclient kan gebruiken wordt het weer interessanter, nietwaar?
Ik kan dat progje niet installeren, zijn er nog mensen die dit probleem hebben
edit: OS = XP. de foutmelding die ik krijg: "Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen."
Greetz
Heb dit progje net geïnstalleerd en het werkt goed. Let wel dat je de bestanden dan enkel via je verkennner kan afhalen en niet via de webpagina van gmail. In gmail zelf zie je enkel *.bin bestanden. 'k Heb nog niet geprobeerd om deze binnen te halen en te extracten.
greetz
greetz
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik heb er eens wat jpeg-jes op gegooid en die zijn in bijlage nog steeds *.jpg (en dus als jpeg te gebruiken). Nu zou je nog moeten weten hoe je juist zo'n email moet opstellen en je kan gewoon een file naar jezelf mailen en uiteindelijk gewoon via googledrive die dingen gebruiken
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Hohoho! (zei de kerstman).
Ik heb gemerkt dat ik 10 nieuwe gebruikers kan uitnodigen tot Gmail (het is Kerstperiode voor iets blijkbaar) - dus wie nog geen Gmail-account heeft en 1 GB storage via Gdrive of gewoon voor email wilt gebruiken kan dit via een PM'etje richting mij laten weten met hun emailadres
Ik heb gemerkt dat ik 10 nieuwe gebruikers kan uitnodigen tot Gmail (het is Kerstperiode voor iets blijkbaar) - dus wie nog geen Gmail-account heeft en 1 GB storage via Gdrive of gewoon voor email wilt gebruiken kan dit via een PM'etje richting mij laten weten met hun emailadres
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Spock schreef:Bedankt voor de snelle levering en de orginele benaming voor mijn nieuwe mailadres
De mailboxnaam moet je zelf verzinnen, ik heb enkel een voornaam en achternaam moeten opgeven, en ik doe altijd "nick userbase" als naam
Je bent trouwens de eerste dit als email-adres heeft gehouden ...
Was dat de bedoeling? Want je kan dat niet meer wijzigen ...
Laatst gewijzigd door meon 22 dec 2004, 13:22, in totaal 1 gewijzigd.