koper gezocht voor grote partij cd's en dvd's

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Beste forumleden,
ik heb thuis een redelijke grote cd collectie van verschillende artiesten,meestal volledige backcatalogus gaande van Prince,Phil Collins, Depeche Mode, Bee Gees, Pet Shop Boys en vele andere. Heb eveneens een redelijke partij dvd's beschikbaar . Nu zou ik even willen vragen wat de beste manier is om deze te verkopen. Liefst alles samen. Bestaan er hier opkopers voor, speciale tweedehandswinkels ? Of misschien toch maar beter alles via ebay verkopen? Suggesties zijn welkom. :-D
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

hier heb ik ook wel interesse voor...

hele hoop cd's thuisliggen, voornamelijk dance achtige dingen (serious beats,...)
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

Ik zou eerst op 2dehands en kapaza proberen (is gratis), als dit niet echt vlot loopt kan je altijd nog zien...
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Als je geen zin hebt om de hele zwik stuk per stuk te verkopen, online of op een 2e hands beurs, zou ik eens contact opnemen met een 2e hands winkel.
Geen idee wat die jou zullen bieden, maar het zal in ieder geval minder rompslomp inhouden ...

Voor de regio Leuven, vermoed ik dat de SAX (waar ik als student een goeie klant was) nog altijd de referentie is ... http://www.goudengids.be/sax-leuven-3000/
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Als je er de hoofdprijs voor wil, moet je alles oplijsten en per stuk of pakket verkopen.
Als je er snel vanaf wil, moet je tellen hoeveel het er zijn en daar een prijs op plakken.

In het tweede geval ga je er sneller vanaf zijn maar als er collectors dingen tussen zitten ga je die onder de prijs moeten laten gaan. Alleen die er uit halen om afzonderlijk te verkopen is ook geen goed idee want dan krijgt de 'opkoper' van je lot de brol bij wijze van spreken.


Over hoeveel spreken we en welke info heb je beschikbaar.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Het betreft hier ongeveer een 200 tal cd's van uiteenlopende artiesten. Bijvoorbeeld volledige backcatalogus van Pet Shop Boys, Prince , Depeche Mode , Phil Collins en ook enkele zeer mooie special editions. Voor elk wat wils. :wink:
miel
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 dec 2013, 12:47
Bedankt: 4 keer

Op de vrije markt koop je die aan 1.5 tot 2 euro per stuk.
Een opkoper geeft niet eens zo veel.
Gebruikte cd's hebben geen enkele waarde meer.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Dan hier mijn oproep ook maar plaatsen:

Heb hier ook een enorme collectie CD's gaande van de jaren 60-70 tot 2009. In totaal een 2500 CD's inclusief single cd's

Altijd gebruikt als DJ voor fuiven, trouwfeesten, animatie.

Ideaal voor de all round DJ.... aangezien er echt alles tussen zit wat een DJ ook maar kan nodig hebben gaande van disco, pop, rock, dance, ambi tot lounge.
(voor de liefhebbers, de hele radio 2 prehistorie jaren 70-80-90 reeksen zitten erbij)

Geen idee of hier nog interesse voor is, maar moest iemand een koper weten, dan hoor ik het graag.
Een inventaris is onbegonnen werk, dus zal het ook moeten hebben van iemand die ter plaatse komt kijken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Spijtig dat je geen inventaris hebt... 2500 CD's ga ik ook niet kopen (heb trouwens al een ruime collectie).
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

fieldoxide schreef:Het betreft hier ongeveer een 200 tal cd's van uiteenlopende artiesten. Bijvoorbeeld volledige backcatalogus van Pet Shop Boys, Prince , Depeche Mode , Phil Collins en ook enkele zeer mooie special editions. Voor elk wat wils. :wink:
En wat had je zelf in gedachte als prijs ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Misschien kan een foto van de collectie een idee geven?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik zal er eens over nadenken dit weekend, ook even kijken wat ik allemaal kan verkopen. :-)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te zeggen dat er hier een hoopje in de vuilbak zijn gevlogen...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb eens naar mijn cd collectie gekeken en denk dat ik volledige partijen van artiesten ga aanbieden. Ik heb bijvoorbeeld een 6 tal cd's van Marilyn Manson, de volledige collectie van The Pet Shop Boys, Phil Collins, Depeche Mode (speciale super audio cd re-masters) uit 2006, volledige collectie van Prince, Frank Boeijen. De rest zijn vooral aparte cd's van artiesten.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik heb altijd wel interesse in dvd's, daar ik dat verzamel. Then again, ik weet graag wat ik koop dus dan wil ik wel een lijstje, een aantal en een prijs.
Kben er tegenwoordig wel redelijk gierig op geworden, zeker nu ik even zonder werk moet overbruggen en een paar andere prioriteiten heb. Maar ik kijk nog steeds uit naar koopjes :).
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Dan haak ik af want het is dan geen koopje meer. Succes met de verkoop, het gaat zeker lukken zo.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”