Ik heb sinds meerdere dagen een bizar probleem. Wanneer we gewoon TV kijken, is er geen enkel probleem. Wanneer we pauzeren of terugspoelen, en dan gewoon kijken dan zijn er om de 30 seconden min of meer haperingen zowel in geluid als artefacten in het beeld. Heel storend uiteraard! Ik heb een v4 decoder, met TV replay in beta test. Ik heb al eens de decoder gans gereset (met de back, menu en ok - knop). Helpt niet, zelfde probleem.
Zou het kunnen dat de decoder kapot is? Kan ik iets anders nog proberen? Iemand anders met gelijkaardige problemen? Kan het gelinkt zijn aan de TV replay beta test?
Haperingen geluid en beeld wanneer teruggespoeld
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
HDD zou bijna vol kunnen zijn maar dan moet hij normaal zelf plaats maken... Hoe kan ik deze snel leger maken, ipv één voor één dingen weg te doen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Er is een software bug waarbij haperingen in geluid en beeld voorkomen . soms helemaal geen geluid.
Als het over deze bug gaat dan moet je uw beeldinstelling vast op 720p zetten in menu van decoder. Hopelijk is het dan in orde.
Als het over deze bug gaat dan moet je uw beeldinstelling vast op 720p zetten in menu van decoder. Hopelijk is het dan in orde.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Dit is al een oudere bug die op alle decoders kon optreden. Toch was deze bug zeer zeldzaam en kwam die bijna nooit voor.
Die bug is normaal opgelost.(niet 100% zeker) Maar aangezien er net een nieuwe software voor tv replay is, kan het zijn dat deze bug terug aanwezig is.
Met testen kan je niets verkeerd doen ...
Die bug is normaal opgelost.(niet 100% zeker) Maar aangezien er net een nieuwe software voor tv replay is, kan het zijn dat deze bug terug aanwezig is.
Met testen kan je niets verkeerd doen ...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
De verschillende suggesties getest en niks hielp. Bgc gebeld,d heel correcte man aan de telefoon heeft me een nr gegeven om om te wisselen. In bgc boetiek nieuwste versie gevraags n v5 gekregen. Heel performant, ik en vooral de vrouw tevreden. Goeie service zoals gewoonlijk. Dank je Bgc.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]