Goed, dit gaat natuurlijk niks opleveren, maar het moet me van het hart.
Begin september eens gebeld naar BASE business, want ik zag dat ze pro net&tel (ik ben zelfstandige) gingen aanbieden en vond dat wel interessant. Goed, "er ging een vertegenwoordiger langskomen om samen met mij het beste tarief uit te zoeken". Nadat die vertegenwoordiger twee keer niet kwam opdagen, was het de derde keer dan toch raak. Er werd een contract opgesteld, en als bedankje verviel te installatiekost.
Intussen is het 16 december, en heb ik nog niks gehoord. Ik heb intussen al verschillende keren naar Base gebeld, waar ik telkens van het kastje naar de muur werd gestuurd. Bij de klantendienst verwijzen ze door naar de infolijn van base business en vice versa. Kort samengevat: ze zeggen dat er nooit een bestelling is geplaatst. Maar! Mijn mobiel abonnement is wél veranderd, ook dat heb ik toen ingevuld op hetzelfde contract. Maw: het mobiele stuk hebben ze wel doorgevoerd, het stuk voor vaste telefoon en vast internet hebben ze niet doorgevoerd. Toch blijven ze volhouden dat er nooit een bestelling is geplaatst. Ik heb intussen ook al verschillende keren di vertegenwoordiger opgebeld. Die blijft beweren dat de bestelling is uitgevoerd "maar dat ze dat bij Base niet kunnen zien in hun computer". Maar vroeg of laat zou er volgens hem wel iemand voor de deur staan om te installeren. Bij Base ontkennen ze dat ze niet zouden kunnen zien wat er besteld is, en blijven ze gewoon zeggen dat er niks besteld is.
Het enige wat ik nu kan doen volgens Base is mijn bestelling opnieuw plaatsen, dit keer via de website ipv een vertegenwoordiger. Maar dan moet ik dus de installatiekosten wel betalen, en daar heb ik geen zin in, want er was me beloofd dat die vervielen. De vertegenwoordiger neemt intussen zijn telefoon ook niet meer op en beantwoordt ook geen mails meer. Jammer, want ik ben jarenlang trouwe en tevreden baseklant geweest voor mobilie telefonie.
Oja, en tussen haakjes: ik heb – omdat ik intussen ook alternatieven ben beginnen zoeken – gechat met iemand van EDPnet. En waar ik 2 jaar geleden nog netjes werd geholpen, kreeg ik nu iemand op de chat die slecht Nederlands sprak, die goedenavond zei om 1 uur smiddags, en vroeg "in welk land ik woonde". Hebben ze hun helpdesk daar uitbesteed ofzo?
Probeer al 3 maanden BASE net&tel te krijgen
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Een deel van de EDPnet helpdesk zit in Rusland. Dat ze vragen waar u woont is niet zo verwonderlijk : EDPnet biedt ook diensten aan in Nederland.
Overigens nooit chatten, bel even naar 03 265 67 00 en je hebt de service die je gewoon bent
Overigens nooit chatten, bel even naar 03 265 67 00 en je hebt de service die je gewoon bent
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti