De voicemail functionaliteit op zich werkt correct, echter wanneer ik de optie 'email attachment' gebruik, krijg ik de volgende foutmelding per email:
Mail failure - no recipient addresses
A message that you sent contained no recipient addresses, and therefore no delivery could be attempted.
------ This is a copy of your message, including all the headers. ------
Message-Id: <E1VpFaK-0000Jf-D4@raspbx>
From: asterisk PBX <[email protected]>
From: asterisk PBX <[email protected]>
X-rewrote-sender: [email protected]
Date: Sat, 07 Dec 2013 11:58:08 +0100
Ik zie inderdaad geen 'To' definitie in de mailheader.
Dit fenomeen doet zich alleen voor bij het verzenden van voicemails als attachment, alle overige door het systeem gegenereerde emails komen netjes toe in mijn mailbox (ook manuele test mails vanaf de CLI gestuurd). Ik ga er dus van uit dat er iets in de standaard voicemailconfiguratie (die niet via Freepbx te wijzigen is) loos is, alleen kan ik hierover niet direct iets terug vinden ? Iemand die hier ervaring mee heeft ?
Raspbx - Geen voicemail als email attachment [Opgelost]
^^^^
Na heel wat zoeken en diverse pogingen om het MTA mechanisme van EXIM te doorgronden eindelijk de oplossing gevonden
Alhoewel ik regelmatig raspbx update heb ik ten einde raad gewoon raspbx-upgrade doorgevoerd (baat het niet dan schaadt het niet). Daarna een nieuwe test en jawel, de e-mails met het voicemail attachment in mp3 formaat werden netjes naar mijn mailbox gestuurd.
Case closed
Na heel wat zoeken en diverse pogingen om het MTA mechanisme van EXIM te doorgronden eindelijk de oplossing gevonden
Alhoewel ik regelmatig raspbx update heb ik ten einde raad gewoon raspbx-upgrade doorgevoerd (baat het niet dan schaadt het niet). Daarna een nieuwe test en jawel, de e-mails met het voicemail attachment in mp3 formaat werden netjes naar mijn mailbox gestuurd.
Case closed