Geblokeerde poorten 1 tot 1023 - wie wil deze open zetten?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Denk je dat uw gekwaak veel gaat uithalen (niet slecht bedoeld trouwens)?
Gewoon doorgaan bij TN, zo ga ik het alvast doen.
Gewoon doorgaan bij TN, zo ga ik het alvast doen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik heb in het verleden reeds contact hiervoor opgenomen met Duco wat een constructief gesprek was... echter zodra hij vertrokken is (trouwens de persoon waaraan hij dit gedelegeerd had is ondertussen ook al vertrokken), is enige deftige dialoog bij TN ook wel verdwenen en kan je op geen enkele zinnige manier nog met hen praten.
De kans dat TN dit ooit gaat open zetten lijkt me dan ook heel klein... maar iedere stem is beter dan erover te zwijgen.
De kans dat TN dit ooit gaat open zetten lijkt me dan ook heel klein... maar iedere stem is beter dan erover te zwijgen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ik ben voor in elk geval
maar zal zoals reeds gezegd, niet veel succes boeken...
maar zal zoals reeds gezegd, niet veel succes boeken...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Hij is dan ook een geboren verkoperr2504 schreef:Ik heb in het verleden reeds contact hiervoor opgenomen met Duco wat een constructief gesprek was..
-
- Deel van't meubilair
Duco was veel meer dan een verkoper... de enkele keren dat ik er contact mee gehad heb was er steeds een oplossing (en ik geloof dat er die ook zou gekomen zijn voor de open poorten moest hij er nog geweest zijn).cyberbozzo schreef:Hij is dan ook een geboren verkoper
Het huidige TN management is een bende verkopers... veel blablah en weinig resultaten naar de klant toe (tenzij in hun zakken zitten).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Ik wil ze in ieder geval ook open, maar ik ga niet wachten tot ze in Mechelen zin hebben om hun firewallrules aan te passen.. Zodra vdsl hier eindelijk eens actief geraakt zal de keuze snel gemaakt zijn.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- Sylvester
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
ik weet niet of deze poll veel zin heeft. Wie zou nu in hemelsnaam ervoor kiezen om ze toe te zetten?
Iedereen die weet wat een 'poort' is, vraagt om deze op en te zetten.
De anderen zullen 'niets' antwoorden.
Iedereen die weet wat een 'poort' is, vraagt om deze op en te zetten.
De anderen zullen 'niets' antwoorden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Volgens mij is de poll net gereset door het toevoegen van een antwoord?
Ik zou voor alles open kiezen, de minder technische users hebben hun combi router die toch nog als firewalleke dienst doet.
[ Post made via mobile device ]
Ik zou voor alles open kiezen, de minder technische users hebben hun combi router die toch nog als firewalleke dienst doet.
-
- Deel van't meubilair
Er zijn genoeg mensen die het internet als een groot gevaar zien en dus liefst alles toe hebben staan.Sylvester schreef:Wie zou nu in hemelsnaam ervoor kiezen om ze toe te zetten?
Zelf heb ik gekozen om selectief poorten te kunnen open zetten omdat het argument van TN toch gaat zijn dat alles open zetten een "groot gevaar" is voor de gebruiker (op zich een beetje een drogreden omdat de meerderheid van de gebruikers nog steeds achter NAT zit).
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Deze topic gaat over gesloten poorten, en heeft dus niets te maken met je modem of router.
Zelfs bij gebruik van je eigen router (achter een modem-only) blijven de poorten gesloten
Zelfs bij gebruik van je eigen router (achter een modem-only) blijven de poorten gesloten
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik heb hier overlaatst gelezen dat telenet blijkbaar geen modem only meer wil, ook niet bij prof klanten.evertvdb schreef:Kan je eigenlijk als particulier voor enkel modem gaan of is dat alleen voor business klanten?
Dan kan je wel zelf alles controleren met een eigen router.
Of zijn die dan ook niet beschikbaar.
Kdacht dat dat op een screenshot stond van "wij vaste klanten ...".
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Poorten kunnen open zetten is veel veiliger dan foeffelen.
Poort is maar onveilig zonder applic. Met de keuze, is de fix perfect. Echte reden is klant pesten om servers te vermeiden..... internet blokkeren en alleen facebook toelaten..... is dat de taak van een provider???
Poort is maar onveilig zonder applic. Met de keuze, is de fix perfect. Echte reden is klant pesten om servers te vermeiden..... internet blokkeren en alleen facebook toelaten..... is dat de taak van een provider???
-------------------------------------------------------------------------------------------
bgc-tv bbox2
bgc-tv bbox2