Je bent automatisch overgezet van fibernet (150mbit?) naar whoppa?
Dit gingen ze toch juist niet doen?
Je bent automatisch overgezet van fibernet (150mbit?) naar whoppa?
krisken schreef: Je bent automatisch overgezet van fibernet (150mbit?) naar whoppa?
Dit gingen ze toch juist niet doen?
Ja, allebei gratis. Je moet gewoon de helpdesk proberen te passeren ... dan kom je bij de mensen terecht die bemiddelen tussen telenet en de niet zo tevreden klanten (bemiddeling = mediation).matb schreef:Heb je hierbij ook de gratis installatie en activering gekregen?sid007 schreef:Mediation is het magische woord ...matb schreef:Ik zou ook graag overstappen naar deze 2P, jammer dat het altijd zo moeilijk moet gaan.
En een product bijnemen dat je niet gebruikt is tegen mijn principes.
Bedankt, maar die 48,90 €...dat is gewoon de som van die 3 dingen. Ik dacht dat er toch nog een kleine korting op zat als je ernaar vroeg?sirWard schreef:DTV + huur decoder + Internet Basic is 48 en nog wat cent als ik mij niet vergis. Heb dit vandaag even opgezocht voor een kennis.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505G met Tapatalk 4
Twee keer geprobeerd, beide nog nooit van mediation gehoord daar..sid007 schreef:Ja, allebei gratis. Je moet gewoon de helpdesk proberen te passeren ... dan kom je bij de mensen terecht die bemiddelen tussen telenet en de niet zo tevreden klanten (bemiddeling = mediation).matb schreef: Heb je hierbij ook de gratis installatie en activering gekregen?
Vraag dan gewoon naar kwaliteits opvolging in de plaats, daar zullen ze wel van gehoord hebben ...matb schreef:Twee keer geprobeerd, beide nog nooit van mediation gehoord daar..sid007 schreef:Ja, allebei gratis. Je moet gewoon de helpdesk proberen te passeren ... dan kom je bij de mensen terecht die bemiddelen tussen telenet en de niet zo tevreden klanten (bemiddeling = mediation).matb schreef: Heb je hierbij ook de gratis installatie en activering gekregen?
Van bemiddeling is er tegenwoordig nog maar weinig sprake bij TN... vaak krijg je ook van die dienst te horen dat je maar moet opstappen !lacer schreef:Mediation is een soort van bemiddeling.
Er vroegen teveel mensen naar... toen hebben ze de dienst maar herdooptjantje81 schreef:Voor zover ik weet heet die dienst Retention, niet Mediation.
Kloppen deze prijzen nog ? Als ik nu Telenet 120 + digitale TV kies op de site van Telenet, krijg ik een voorstel van €89,90philippe_d schreef:Ik heb ooit eens een lijstje gemaakt met de packs en de 2P combinaties:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 00#p498857
Maar intussen worden de 2P combinaties niet meer actief gepromoot.
Hoewel, op de website is er nog altijd de pagina Wat houdt de combinatie Digitale tv + telefonie in?
En daar staat de prijs voor DTV + telefonie (freephone Europe) combinatie aan €28.50 - in plaats van €35.70 voor de 2 producten afzonderlijk (resp. €15.20 + €20.50). Dus een "combinatiekorting" van €7.20
Dit is exclusief decoder.
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 1043,24 GB en 1642,75 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
Klopt, na de rond de tafel gesprekken is besloten om een aantal aanpassingen te doen.Loeri schreef:Heb nog niet direct ergens gelezen over de verandering van mijn telenet (layout) maar ook dat je nu meer kan downloaden!
Ik zie dat mijn bovengrens nu 1.3TB is, dus zou het rond de 1.5TB vanaf dag1?
ondergrens is 0.3 TB, bovengrens is 1,5 TBDus voor de whoppa's zou dat in theorie "(1 / 0,2) * 1500 = 7.5 TB betekenen tijdens de daluren, en max 300gb enkel tijdens de piekuren.
Dan is de limiet is eigenlijk 300-7500 GB.
Denk dat je het niet goed begrijpt. Je limiet is gewoon 300 GB. Wanneer je in de daluren downloadt telt het maar voor 20% mee, waardoor je uit die 300 GB dus 1500 GB kunt halen. Daarom dat de Telemeter een ondergrens en een bovengrens aanduidt: ondergrens = wanneer je de rest van je volume tijdens piek verzet, bovengrens is wanneer je de rest van je volume tijdens dal verzet.Teebee schreef:Theorie: Ik download 7.5TB in een uur * 20% = 1500GB. (daluur)
Je hebt het nochtans in je zelfde post al meteen beantwoord.ub4b schreef:Ik vind al de formules verwarrend, wat is nu eigenlijk het goedkoopste TN abbo met vrij downloaden ?
Eigenlijk een non-antwoord... wat zit je dan bij Telenet te doen ?ub4b schreef:Ultieme snelheid interesseert mij niet, enkel volume draaien ....
Dus als ik het goed begrijp is dat "vrij downloaden" bij Internet 120 & Whoppa ook gelimiteerd tot 300 GB/maand in de piekuren?Teebee schreef: Dus voor de whoppa's zou dat in theorie "(1 / 0,2) * 1500 = 7.5 TB betekenen tijdens de daluren, en max 300gb enkel tijdens de piekuren.