http://m.demorgen.be/dm/m/nl/2909/tv/ar ... ItemId=982
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Door alle mogelijkheden eenzijdigf als moeilijk te bestempelen en van alles slechts 2 prodcten te hebben. (king kon whop whoppa rex rio)de beste kwaliteit leveren door continu zijn producten en dienstverlening te verbeteren
Die tafelgesprekken kwamen er door de negatieve reactie op een promotie van gratis (of goedkope) ipads voor nieuwe klanten en hadden in het begin niets te maken met de normale prijs die klanten betalen.bambipower schreef:die tafelgesprekken hebben veel uitgehaald...
Ik heb nooit voor belgacom gewerkt en heb altijd de volle pot mogen betalen. Dus ik weet goed genoeg hoe duur ze zijn.iRockabizzydilly schreef:Klinkt als een achterlijke reactie van iemand die al jaren zijn eigen connectie niet als klant betaald maar als werknemer en dus geen idee heeft hoe het is om klant te zijn.
Een prijsverhoging is niet rechtstreeks gelinkt aan de inflatie. Het is juist de prijsverhoging die een inflatie teweeg brengt.bambipower schreef:volgens mij ligt de inflatie ook onder de 1% dus die prijsverhoging is meer dan de echte inflatie. Weeral trouwens, de jaren daarvoor was het ook meer...
Technologie producten zoals Internet, Telefoon en Digitale TV zouden goedkoper moeten worden... niet stijgen !Trojan schreef:En er is elk jaar wel een prijsstijging, dat noemen ze index. Zo stijgen praktisch alle prijzen van alle consumptiegoederen
Hoeveel personeel heeft TN... da's misschien hun enige meerkost door een index aanpassing (die trouwens meestal meer dan een jaar achterna loopt).ITnetadmin schreef:Enfin, tis elk jaar van dit he. Laat ons nu niet doen alsof dit onverwacht is.
Oh absoluut. Net zoals mijne huur elk jaar met de maximale toegelaten waarde geindexeerd wordt.r2504 schreef:Hoeveel personeel heeft TN... da's misschien hun enige meerkost door een index aanpassing (die trouwens meestal meer dan een jaar achterna loopt).ITnetadmin schreef:Enfin, tis elk jaar van dit he. Laat ons nu niet doen alsof dit onverwacht is.
Hun gemiddelde infrastructuur kost (dan hebben we het niet over investeringen) gaat trouwens constant omlaag.
Wees eerlijk... Telenet is niet de gemiddelde bakker op de hoek van hets straat... voor hen is het gewoon easy money.
Zijn die rechten op zich dan duurder geworden of word daar ook al winst op gemaakt?Auteursrechten € 3,18 € 3,70
Wat is dat voor zever, een bedrijf doet hetgeen zijn aandeelhouders vragen. Als aandeelhouders er mee akkoord gaan om geen prijsstijging door te voeren dan kan en mag het bedrijf dat doen. Het enige dat een bedrijf moet doen is zorgen dat ze niet in het rood gaan.ITnetadmin schreef:Een goeie manier op uit de vicieuze cirkel te geraken is als bedrijven die winst maken de inflatiekost slikken in hun winstmarge, en zo de levensduurte niet extra doen verhogen, maar dat mag dan weer niet voor beursgenoteerde bedrijven want die zijn verplicht om winstmaximalisatie na te streven; en de rest doet het natuurlijk ook niet want iedereen die het kan doorrekenen zal dat ook doen, met als gevolg... een nieuwe loonsverhoging door de index
En waarom niet? Als ze nu deze prijsstijging op zich nemen kunnen ze dat als argument gebruiken om nieuwe klanten te winnen doordat ze niet duurder zijn geworden. Marketinggewijs zou dit dus een goeie zet zijn.Je zou ze natuurlijk kunnen "verplichten" de kostenstijging te slikken, maar we weten allemaal dat dit op termijn niks uithaalt, omwille van tal van redenen, niet in het minst dat je ze een excuus geeft om nog meer mensen te ontslaan.
Omdat hetgeen de boer krijgt voor zijn patatten niet rechtstreeks gekoppeld is aan hetgeen de leverancier vraagt aan de frituur. Als die leverancier zijn prijs niet laat zakken kan een frituur dat ook niet doen he.Enfin, tis elk jaar van dit he. Laat ons nu niet doen alsof dit onverwacht is. De frietprijs gaat ook enkel omhoog als de aardappeloogst slecht was, maar nooit naar beneden wanneer de oogst goed was.
Oh juij...even een goeie ouwe 200 frankskes meer gaan betalen per maand. Of even 60 euro (meer dan 2000 frankskes!) per jaar!!!TiTanium schreef:Wat betekent dit concreet voor u?
Voor u komt dit neer op een totale maandelijkse verhoging van uw aanrekening met € 4,86.
Hieronder ziet u de details voor elk van uw abonnementen:
Huidige prijs Prijs vanaf 26/01/2014
Fibernet XL Shake € 77,00 € 78,51
Fibernet XL Shake € 77,00 € 78,51
Plus Pakket € 13,99 € 14,26
HD XL Pack € 5,40 € 5,50
Sporting Telenet € 26,95 € 27,45
Korting Sporting Telenet € -10,80 € -11,00
Gratis HD XL Pack € -5,40 € -5,50
Combo Sports € -2,11 € -2,11
Plus Pakket € 13,99 € 14,26
HD XL Pack € 5,40 € 5,50
Sporting Telenet € 26,95 € 27,45
Korting Sporting Telenet € -10,80 € -11,00
Gratis HD XL Pack € -5,40 € -5,50
Combo Sports € -2,11 € -2,11
Abonnement kabel-tv € 11,47 € 11,65
Auteursrechten € 3,18 € 3,70
Je hebt eigenlijk geen keuze, als je telenet beu bent sponsor je sowieso belgacom. En vice versa kan je enkel bij telenet terecht.Steven7 schreef:Als je niet tevreden bent over de duopolisten kan je altijd nog naar de concurrentie gaan.
Thans heb ik maar 1x een Fibernet XL Shake, waarom deze er 2x tussen sta weet ik niet. De pluspack die gaat verdwijnen. Dat die prijsstijging er komt, had ik wel verwacht. Dat die auteursrechten moeten betaald worden snap ik ook. Maar dat ze geld blijven vragen voor een "kabel" te mogen gebruiken vind ik met de dag absurder. Ik weet ik kies er zelf voor... Maar toch!r2504 schreef:Als je twee Fibernet XL shakes kan betalen moet dat eraf kunnen he Krisken
Om nog maar eens aan te tonen dat dit niets te maken heeft met een index aanpassing maar pure graaierij is;Patje schreef: Huidige prijs Prijs vanaf 26/01/2014
Whop € 51,55 € 54,15 *
Bij mij, zoals ook reeds gepost, stijgt Whop met welgeteld 1,05€. Natuurlijk komt dat omdat ik de vorige jaren 1,55€/maand (ik woon voor alles in de duurste streek precies...) meer moest betalen dan anderen door het kabelabonnement...r2504 schreef:En Whop strijgt dus 2.60 euro ofwel 5 %.