Hallo,
Ik ben sinds gisteren MV en zit nu in Gent maar krijg geen 4G binnen. Mijn Samsung S4 staat nochtans ingesteld op LTE en dit werkte bij Proximus zonder problemen.
Ik heb gelezen dat Samsung in oktober/november een update moest uitbrengen om MV op 4G te laten werken. Is deze er al?
Tx
[ Post made via mobile device ]
4G - Mobile Vikings - S4
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 10 keer
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Heb hem juist eens aan de pc gehangen maar hij zegt dat ik reeds de laatste firmware heb.
Zou er eens iemand kunnen kijken met een S4 welke versie hij heeft? Ik heb:
PDA: MK8
Phone: MK8
CSC: MK3 ( LUX )
Tx!
Zou er eens iemand kunnen kijken met een S4 welke versie hij heeft? Ik heb:
PDA: MK8
Phone: MK8
CSC: MK3 ( LUX )
Tx!
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Het probleem is sinds enkele dagen van de baan. MV had een dossier ingediend bij Base en daar hebben ze het een en het ander aangepast. Wss dus gewoon 4G geactiveerd.
Nu heb ik wel een nieuw probleem ondervonden. Wanneer mijn S4 op LTE is ingesteld en ik haal hem uit slaap dan herstelt hij in 9 / 10 gevallen de dataverbinding niet. Het enige wat dit verhelpt is hem even in Vliegtuigmodus te zetten of hem te herstarten. Erg irritant dus! MV zegt dat het een bug bij Samsung is. Samsung zegt dat ik bij een service center moet langsgaan.
Zijn er nog mensen die dit probleem hadden / hebben ?
Grz
Nu heb ik wel een nieuw probleem ondervonden. Wanneer mijn S4 op LTE is ingesteld en ik haal hem uit slaap dan herstelt hij in 9 / 10 gevallen de dataverbinding niet. Het enige wat dit verhelpt is hem even in Vliegtuigmodus te zetten of hem te herstarten. Erg irritant dus! MV zegt dat het een bug bij Samsung is. Samsung zegt dat ik bij een service center moet langsgaan.
Zijn er nog mensen die dit probleem hadden / hebben ?
Grz
-
- Starter
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 14 nov 2011, 10:53
- Bedankt: 1 keer
Yargo, heb je je S4 al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen om te zien of dit het probleem van de dataverbinding oplost? Je weet maar nooit....en het duurt minder lang dan je telefoon naar een service center te brengen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]