Mobile Vikings gaat nu ook aan land in Polen

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Persbericht

Afbeelding

Na een succesvolle start in België en dito launch in Nederland lanceert de mobiele operator Mobile Vikings hun unieke formule – prepaid met de voordelen van een vast contract – nu ook in Polen. Net zoals in België en Nederland viseren de Mobile Vikings in de eerste plaats early adopters en innovators. Trendsetters die geloven in de Vikingfilosofie en die ook willen uitdragen. In die filosofie zitten twee belangrijke kernbegrippen: community en data. De Vikingcommunity moet ook in Polen de hefboom zijn om te groeien en binnen de aangeboden bundels ligt de focus op data. De Mobile Vikings zullen opereren vanuit Wroclaw met in de opstartfase 10 medewerkers. De Poolse Vikings kunnen kiezen tussen bundels van 29 en 19 zloty en een zogeheten Playbundel van 8 zloty voor gratis onderling bellen met de 10 miljoen Play-gebruikers.

Polen: jong en innovatief
CEO Frank Bekkers: “Na de thuismarkt België en het vertrouwde buurland Nederland, kiezen de Mobile Vikings voor Polen als derde markt omdat het een bijzonder veelbelovend profiel heeft voor onze aanpak. Polen is een groot land, bijna 40 miljoen inwoners, met een innovatieve jonge bevolking. Het mobiel internetgebruik ligt er hoger dan in België, de prepaidmarkt is er bijzonder groot en de Polen staan meer dan wij open voor mobiel betalen. Toch houden we er rekening mee dat we net zoals in België en Nederland relatief traag zullen groeien. We genereren onze groei via onze community met een zeer beperkt marketingbudget. We vertrouwen erop dat het ‘Member Gets Member’ systeem – breng een nieuwe Viking aan en ontvang een gratis herlading – ook in Polen zal aanslaan. De focus op een goede service zal ons zoals steeds positieve mond-tot-mond reclame opleveren, dat weten we uit ervaring. Net zoals hier zal ook in Polen een stabiele community de basis zijn voor toekomstig succes”.

Vanuit Wroclaw in samenwerking met Play
“Als uitvalsbasis kozen we Wroclaw, een typische universiteitsstad die qua mentaliteit heel ‘Viking’ is: jong, non conformistisch, wat tegendraads. De meer dan 250 ‘Kabouters van Wroclaw’, geplaatst ter ere van de ludieke verzetsbeweging ‘Oranje Alternatief’ zijn hier een exponent van. En hoewel Hagar nooit met zijn snek de Wisla is opgeroeid staan de Polen wel heel positief tegenover het begrip Viking: er zijn Vikingcafés, Vikinggemeenschappen enz. Daar moeten we ons wel thuis voelen. De 10 medewerkers van het eerste uur zetten we in op onder meer marketing, R&D en de helpdesk. Play is onze plaatselijke telecompartner. Niet de eerste de beste: op 5 jaar tijd groeiden ze van 0 naar meer dan 10 miljoen gebruikers. Dat maakt van Play de snelst groeiende Mobile Network Operator ter wereld, innovatief en ambitieus, net zoals wij. De Poolse telecommarkt is trouwens erg volatiel. Die sterke partner en onze focus op de datamarkt als USP moeten ons helpen om op die grote maar moeilijke markt onze plaats te veroveren”, aldus nog Frank Bekkers.

Nvdr
19 zloty = €4.50
29 zloty = €6.90

Tariefplan van Mobile Vikings Polen:

Afbeelding
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Straf!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Ik wil wel het "29 zloty = €6.90" tarief voor hier in België :|
Afbeelding
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Kunnen we elke dag gratis naar Poolse Vikings bellen? :banana:
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

FunkStar schreef:Ik wil wel het "29 zloty = €6.90" tarief voor hier in België :|
Wat een waardeloze reactie.
Ge moogt dan ook evenveel gaan verdienen dan de meeste Polen :bang:
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

... Ik zeg gewoon wat iedereen denkt als ze zo'n prijzen zien:
Wat zou ik graag zo'n tarief hebben in België...

Natuurlijk weet ik dat de lonen in Polen niet even hoog zijn als de onze...
Afbeelding
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Daar zou je ferm van verschieten. De economie in Polen boert enorm goed en de lonen gaan daar in een sneltempo omhoog.
Zo erg dat het voor Polen zelfs minder interessant wordt om hier te komen werken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
BillyMobiel
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 11 keer

Ligt het nu aan mij, of hebben ze daar bij Mobile Vikings Polen een flater geslagen??
Als ik een belkrediet heb van 29 (zloty of wortelschijven, maakt niet uit), en ik bel aan 0,19 (zloty/wortelschijven) per minuut, dan kan ik toch maar 152,63 minuten bellen, en geen 250?

Weet trouwens iemand hoe ik op die poolse website kan geraken? Want ik vind hem nergens terug... :cry:
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Goed opgemerkt, we hebben MV op de hoogte gebracht van de "flater" :)
De Poolse website komt pas on-line in de loop van volgende week...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
EnecoChris
Starter
Starter
Bedankt: 2 keer

Samen gaan we voor duurzaam. http://www.eneco.be Tips & tricks op http://www.samen-eco.be
BillyMobiel
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 11 keer

philippe_d schreef:Goed opgemerkt, we hebben MV op de hoogte gebracht van de "flater" :)
Pfff... Zelfs geen bedankje!! :-(
EnecoChris schreef:Nope, zal http://www.mobilevikings.pl/ worden :)
Thanks!! :beerchug:
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Blijkbaar :) De .pl tracen komt uit bij WeePee (in Antwerpen), en daarna op de servers van MV :-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”