Stievie weldra beschikbaar voor het grote publiek?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

De VRT-top heeft in het Vlaams Parlement gezegd dat het Stievie, een app van de Vlaamse openbare en commerciële omroepen om mobiel tv te kijken, commercieel op de markt wil brengen.

Bron: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/vla ... 052695.htm
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Ik heb ergens gelezen dat dit 5 euro zou kosten per maand. (al vrees ik wel voor) Alle grote Vlaamse zenders zitten er in, en mogelijk komt het op meerdere platformen uit. Vrees dat dit meteen ook de doodsteek zal zijn voor weepeetv... Vooral het 36u lang opvragen van programma's lijkt me een bijzonder leuke optie. Komt al meer in de richting van kijken wanneer je het zelf wil.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Slafes schreef:Vrees dat dit meteen ook de doodsteek zal zijn voor weepeetv...
WeePeeTV is dan ook veel te duur... al is het spijtig dat de concurrentie moet komen vanuit oa. de VRT (met belastingsgeld dus).
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Id, dit zou gratis moeten zijn zoals in Nederland.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Op zich zou het toch perfect mogelijk moeten zijn om de openbare omroep zenders gratis aan te bieden en door bij betaling de commerciële zenders. Al denk ik dat die laatsten dat misschien niet zien zitten omdat de vrt dan eigenlijk een voordeel heeft.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Er zijn meerdere manieren waarop de VRT netten gratis te bekijken zijn... Waar ik wel wil voor bijbetalen bvb is het feit dat ik op eender wel moment van de dag een keuze heb om een programma te bekijken via Stievie (van de laatste 36u toch). Iets waar ik nu versnipperd bij zowat elke provider al meer geld voor moet betalen. Zelfs net gemist, enkel voor de VRT kanalen is al 5 euro. (waarvan ik wel vind dat dit gratis zou moeten zijn)

Ik begrijp ook niet waarom men iets radicaals nieuws wil de wereld in sturen terwijl ze bij andere providers zo versnipperd zijn. Ben er van overtuigd dat het een win win situatie zou zijn moest er voor dezelfde prijs een mogelijkheid bestaan bij de huidige providers om dezelfde functionaliteit te hebben dan Stievie, of zelfs gratis, mits een reclaampje voor en halfweg het opgevraagde item.

Als Stievie echt maar 5 euro zou kosten en multiplatform is (waaronder uiteraard ook pc) dan is dit echt de doodsteek voor weepee maar zoals ik al zei, ik vrees voor het feit dat dit de kostprijs zou zijn. Weepeetv heeft ook eerder bij zijn klanten enquêtes rondgestuurd met verschillende prijzen, ook minder dan 10 euro en uiteindelijk werd het 12 euro per maand en zijn er nog een hoop tekortkomingen.

Ik blijf in elk geval hopen dat het toch betaalbaar blijft, en dat er wat concurrentie komt...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Slafes schreef:Ik blijf in elk geval hopen dat het toch betaalbaar blijft, en dat er wat concurrentie komt...
Concurrentie is mooi als iedereen dezelfde middelen krijgt (lees dezelfde zenders kan aanbieden).

Indien bepaalde zenders echter aan discriminatie doen tov. bepaalde providers dan is "concurrentie" eerder een nachtmerrie voor de consument !

Straks moet je je gaan abonneren op verschillende diensten die elk hun eigen zenders hebben... en uiteindelijk betaal je gewoon meer.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Daar ben ik mee akkoord, maar... Niet alles is verre van ideaal he, en er gaan altijd wel technische verschillen zijn en een verschil in aanbod.

Weepee zal waarschijnlijk meer niche zenders hebben terwijl Stievie een beperkt Vlaams aanbod zal hebben.

Aan de andere kant, er staat Weepee niets in de weg om ook te ijveren voor 36u uitgesteld kijken en/of te werken via een ander betaalmodel. Al vrees ik dat het moeilijk is om nog met zenders te onderhandelen als ze zelf investeren in een eigen aanbod.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Net onderstaande mail ontvangen:

"Beste,

Zo’n negen maanden geleden lanceerden VRT, SBS en VMMa een oproep om een nieuwe manier van tv-kijken op iPhone en iPad uit te testen: Stievie. Ruim 70.000 mensen reageerden en sinds eind februari zijn 10.000 enthousiaste testers aan de slag met Stievie. Ook jij gaf je toen op als testgebruiker, maar helaas konden we onmogelijk alle geïnteresseerden opnemen in ons panel.

Intussen is er veel geleerd, is Stievie NV een apart bedrijf geworden en hebben we achter de schermen hard gewerkt om Stievie nog beter te maken.

Vanaf 6 december zal Stievie beschikbaar zijn voor iedereen, maar om je te bedanken voor je interesse destijds willen wij je graag de kans geven om nu al kennis te maken met de vernieuwde Stievie. Helemaal gratis. En dat tot en met 23 december.
Met de nieuwe Stievie kijk je op je tablet en smartphone naar 10 Vlaamse zenders, live én uitgesteld tot een week terug. Je kan pauzeren, doorspoelen, terugspoelen, fragmenten sharen en nieuwe dingen ontdekken.
Kortom, met Stievie hoef je niet meer te programmeren en kan je 200% genieten van tv op een nieuwe en heel intuïtieve manier.

Nog voor 23 december krijg je van ons een bericht hoe je na je gratis proefperiode kan intekenen op de Stievie service. Een maandelijks abonnement zal 9,99€ kosten, maar als je intekent voor 31 december, dan kan je genieten van een lanceringsaanbod.

Veel kijkplezier!"

En net al even gebruikt en beeldkwaliteit is indrukwekkend, interface is intuïtief.
Nice!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Hier krijg ik ook 2 weken gratis Stevie om te testen vanaf 6 december :-D
Fijn dat je interesse hebt in Stievie en dat je al registreerde. Wij sturen je op 6 december ’s ochtends een mailtje met je gebruikersnaam, wachtwoord en de nodige instructies om met Stievie aan de slag te gaan. Zo ben jij bij de allereersten om van de nieuwe Stievie te genieten. Dat kan gratis gedurende twee weken.

Met Stievie kan je op je tablet en smartphone de programma’s van 10 Vlaamse zenders bekijken. Live of uitgesteld tot een week terug. Je kan pauzeren, doorspoelen, terugspoelen , fragmenten sharen en nieuwe dingen ontdekken. Kortom, met Stievie hoef je niet meer te programmeren en kan je 200% genieten van tv op een nieuwe en heel intuïtieve manier.
Ik vind de app wel nog niet op de Playstore.

De video op de site van Stevie toon wel al veel goeds: http://www.stievie.be/
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

de koe zegt boe
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Ah opvallend, mijn gratis test begint nu al en er zat al wachtwoord in de mail... Wel even niet gekopieerd natuurlijk ;-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

10€/maand? :bang:
Betaal een klein beetje meer voor het TV Vlaanderen light pakket.
Maar als ik zie wat ik daarmee uit de lucht kan plukken dmv m'n Triple LNB, en zelfs heel wat HD kanalen.

10 zenders bij Stievie? :roll:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Petrikske schreef:10€/maand? :bang:
Is inderdaad absurd om een handje vol zenders te kunnen bekijken op een tablet :bang:

Blijkbaar wil men hetzelfde steeds maar opnieuw verkopen voor extra centen... TV op je TV-toestel, op je smartphone, op je tablet, ...
maartenv
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 aug 2010, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Is dat met airplay naar de tv te sturen? Of kan je echt enkel op de tablet kijken..
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

om nog te zwijgen over de aanslag op je datavolume wat deze app zal plegen...
Met TN en TVV kun je continu HD bekijken zonder enige internetverbinding te gebruiken :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Is dit te gebruiken int buitenland?
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

maartenv schreef:Is dat met airplay naar de tv te sturen? Of kan je echt enkel op de tablet kijken..
Yep, AirPlay werkt hiermee.
lucky999
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 okt 2010, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Teebee schreef:Is dit te gebruiken int buitenland?
Met test versie wel , ik hoop dat dit blijft werken anders moet het ook niet voor mij.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Wow tien euro... anders ziet het er wel een leuk product uit.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Duidelijk dat ze bhaluu willen dwarsbomen,....helft goedkoper, al uw zenders uit uw pakket, ook op uw flatscreen

sent from my xperia z, using tapatalk 4
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

@satsurfer

eh??
Bhaalu is de helft goedkoper dan Stievie, en stievie op de flatscreen??? Waar vind jij dat terug?
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

€10 is toch dik teveel voor enkel maar vlaamse zenders. Dan kan ik evengoed wat opleggen voor belgacom tv met tv-overal.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

@netdata: stievie wil bhaluu dwarsbomen omdat BHALUU helft goedkoper is + mogelijkheid op flatscreen + gans pakket.....nu duidelijk :geek:

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Ik was de volledige periode tester, en ik moet zeggen, in de testperiode werkte het product gewoon perfect.
Je klikt en hup het streamt meteen op prachtige kwaliteit.
Men ervaringen met TVOveral waren toch stukken negatiever indertijd in die testperiode.

Het is duur ja. Maar om die paar euro gaat het nu ook wel niet komen hé.
Ik vind het heerlijk werken, je scrollt, je klikt op opname van de dag ervoor en het speelt meteen,
en dit altijd zonder problemen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

"Het is duur ja. Maar om die paar euro gaat het nu ook wel niet komen hé."
ja, maar dat zeggen ze bij alles...
ja, proximus nemen ipv goedkopere mobistar....ja, neem maar die htc one ipv nexus 5, en neem telenet ipv tvv,...ge moet ergens de lijn trekken :-D ....
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

tendonsie schreef:Het is duur ja. Maar om die paar euro gaat het nu ook wel niet komen hé.
Daar komt het nu juist wel op aan.
10€ voor 10 zenders ?
Veel te duur wat mij betreft.
Ik zal het wel zelf opnemen, en als ik iets mis dan vind ik het wel ergens...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Ik heb het gisteren ook getest, en we hebben ook tv overal van belgacom.
Stievie werkt zeer goed en zeer snel, daar kunnen ze bij belgacom nog wat van opsteken.
Ga ik 10€ betalen voor stievie om naar 10 zender op mijn tablet te kunnen kijken, ik denk het niet.

10€ is dan misscchien niet veel, maar je moet inderdaad ergens stoppen.
Betaal nu 65€ per maand voor telefoon, internet en belgacom tv, en dat vind ik genoeg.

Komt daarbij dat belgacom volgende maand start met een test van tv replay en tv replay+, waarbij tv replay hopelijk gratis zal zijn, :-D
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Alsook mag je niet alles zien van die vlaamse zenders voor 10 euro... Geen bumba, scoobie doo, tom&jerry, charmed,...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

heb sinds gisteren ook stievie staan op de ipad2 (gratis tot 23/12) Hebben de ipad(2) gebruikers ook brede balken boven en onder? de bhaalu versie is wel fullscreen op de ipad. De stievie app werkt vlot , programma's starten direct maar dit is ook het geval met bhaalu, tot daar geen verschil. Wat ik al meteen na de eerste keer ondervond was dat het beeld een paar keer stokte (nochtans zat ik thuis op het wifinetwerk). Met bhaalu dit nog niet voorgehad zelfs na meer dan 1 uur kijken.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

tendonsie schreef:Ik was de volledige periode tester, en ik moet zeggen, in de testperiode werkte het product gewoon perfect.
...
Het is duur ja. Maar om die paar euro gaat het nu ook wel niet komen hé.
Ik lees vandaag in de Standaard:
Bovendien komt Stievie uit tegen een onverwacht hoge prijs. Eerder werd gespeculeerd op een tarief van 5 euro per maand, maar de naar verluidt zeer positieve reacties van de testers hebben de zenders ervan overtuigd dat er meer in zit. Dus vragen ze 9,99 euro.
Allé, bedankt testers :?

Nou ja, enige tijd geduld en ze zullen er wel achter komen dat een betalend publiek iets anders is dan testers die meestal nogal technisch aangelegd zijn en waar het technische primeert op de inhoud van de dienst ...
Ik verwacht dan ook een debacle of op zijn minst een ernstige prijsdaling zo over pakweg 1 jaar.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

silencer schreef:Id, dit zou gratis moeten zijn zoals in Nederland.
Toch zeker voor de VRT programma's. Voor de andere zenders kan je dat moeilijk eisen.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ook getest en.. normaal gebruik ik YELO brol op mijn iPAD.
Wel, Stevie is SNEL, heel erg snel tov YELO en zeker de beeldkwaliteit is veel beter. Ook het snel zappen in een uitzending en tot een week terug kijken is heel erg leuk!
MAAR, ik ga hiervoor echt geen 10€ per maand neerleggen. We betalen sowieso al veel te veel, en dan eigenlijk dit er nog eens bij?
Ik vermoed dat de meerderheid dit gebruikt wanneer ze in de keuken zitten of in het bad, waar geen TV staat. Tijdelijk.. Ik zie er mij nog geen hele avond op kijken en dus 10€? Naajn..
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

Ik deel de mening van iedereen, sinds de lauch kan ik nu ook gratis testen tot 23 december. Maar 10 euro is echt te veel, 5 euro had ik nog overwogen.

(flatscreen niet mogelijk ? apple TV of een ipad --> HDMI output adapter ? )
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Dafke schreef:Ook getest en.. normaal gebruik ik YELO brol op mijn iPAD.
Wel, Stevie is SNEL, heel erg snel tov YELO en zeker de beeldkwaliteit is veel beter.
Eigenlijk wel raar wat bedrijven het wiel opnieuw blijven uitvinden... Stievie is namelijk ontwikkeld door een Nederlands bedrijf als commerciele oplossing, dus Telenet had dit ook gewoon kunnen aanschaffen (RTBF gebruikt dit blijkbaar al langer).
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Stievie toch ook maar eens bekeken. Alhoewel het al geen kans maakte door zijn hoge prijs. Je krijgt dan 10 zenders, waarbij van die 10 zenders ook nog eens veel programma's grijs zijn, en je dus niet mag/kan bekijken. Zo wordt het helemaal een flop... Ik vind het zelf lef hebben om daarvoor dan 10€ te vragen.
de koe zegt boe
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

solid-killer schreef:Ik deel de mening van iedereen, sinds de lauch kan ik nu ook gratis testen tot 23 december. Maar 10 euro is echt te veel, 5 euro had ik nog overwogen.

(flatscreen niet mogelijk ? apple TV of een ipad --> HDMI output adapter ? )
nja, maar dan zit je toch nog altijd met een uitgerekt SD-beeld, niet?
Maar op zich vind ik het een enorm goeie app, echt handig dat je gewoon uitgesteld de hele week live kan kijken volgens de tvgids. ik kijk zelf zelden naar live tv, tenzij het journaal. Ik kijk altijd via deredactie-app op ipad.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

bambipower schreef:Stievie toch ook maar eens bekeken. Alhoewel het al geen kans maakte door zijn hoge prijs. Je krijgt dan 10 zenders, waarbij van die 10 zenders ook nog eens veel programma's grijs zijn, en je dus niet mag/kan bekijken. Zo wordt het helemaal een flop... Ik vind het zelf lef hebben om daarvoor dan 10€ te vragen.
ons ma was tester en op zich niet slecht al is 10 overdreven
nu blijkt dat al het buitenlandse niet gezien kan worden (slecht onderhandeld?) en daardoor valt 40 à 50% gewoon weg.

te veel vh goede
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Het is een zeer goed werkende dienst. De App werkt super op de iPad en via Airplay op mijn AppleTV/Flatscreen. Maar na mijn gratis testperiode tot 23 december zal ik het zeker niet verlengen. De prijs is gewoon te hoog en het zenderaanbod te klein.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

1207 schreef:nu blijkt dat al het buitenlandse niet gezien kan worden (slecht onderhandeld?) en daardoor valt 40 à 50% gewoon weg.
Ik denk dat het met onderhandelen niets van doen heeft.
Stievie is gewoon het resultaat van een samenwerking tussen de Vlaamse openbare en commerciële zenders die gewoon extra willen verdienen aan het catchup concept.
Zij hebben natuurlijk liever dat niemand naar buitenlandse zenders kijkt, en daarentegen exclusief naar hun programma's.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”