Als ik nakijk of er iets verandert is aan userbase, zie ik de eerste keer wel de icoontjes die aanduiden welke topics ik nog niet volledig gelezen heb. Maar vanaf dat ik iets verder klik, worden alle topics ineens als gelezen beschouwd.
Dit is sinds de server move van userbase.
ik weet niet of het iets te maken heeft met het feit dat ik automatisch elke 20 minuten laat controleren of er nog nieuwe berichten staan op userbase, maar dit wel zonder in te loggen ...
iemand een oplossing of is dit een foutje van userbase zelf?
geen ongelezen berichten meer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Idd, had ik ook net ...
Hoe doe je dat automatisch checken trouwens?
Zal eens naar de cookie-settings kijken, ondertussen zal iedereen toch terug op www.userbase.be kunnen werken neem ik aan ...
Hoe doe je dat automatisch checken trouwens?
Zal eens naar de cookie-settings kijken, ondertussen zal iedereen toch terug op www.userbase.be kunnen werken neem ik aan ...
De TN ns verne**ing laat nog verkeerde records na in de dns.
Als hopelijk kunnen we straks alles terug configgen hoe het zou moeten zijn en zijn al deze problemen van de baan.
Als hopelijk kunnen we straks alles terug configgen hoe het zou moeten zijn en zijn al deze problemen van de baan.
hmmm, nu werkte het wel ff trug
en da late teste is gemakkelijk zelf te make zenne, heb java-progske geschreve, ma bestaan ook programma's die al op 't net rondcirculere voor (zoals bv. Website Monitor)
is gewoon html-code binnehale van ne site, opslage in string, en enkel minute ofzo later trug html-code binnehale en vergelijke. En als ge dan nog zegt da ge enkel van een bepaalde tekst tot nen bepaalden tekst moet vergelijke, dan krijgde 't gewenste effect (ik controleer enkel op het counterke van aantal geposte berichten hier op userbase en ook op PUB-forum)
en da late teste is gemakkelijk zelf te make zenne, heb java-progske geschreve, ma bestaan ook programma's die al op 't net rondcirculere voor (zoals bv. Website Monitor)
is gewoon html-code binnehale van ne site, opslage in string, en enkel minute ofzo later trug html-code binnehale en vergelijke. En als ge dan nog zegt da ge enkel van een bepaalde tekst tot nen bepaalden tekst moet vergelijke, dan krijgde 't gewenste effect (ik controleer enkel op het counterke van aantal geposte berichten hier op userbase en ook op PUB-forum)
niet alleen dat, ze knoeien precies ook met de ttl records
-
- Administrator
- Contacteer: