Het is eind november en dus verwachten de Telenet-klanten personeelsleden van het telecommunicatiebedrijf voor de aangekondigde Rond-je-tafel-gesprekken. ‘Maar ik heb al veel klachten gekregen van mensen bij wie niemand is komen opdagen’, staat te lezen op de Facebook-pagina ‘Telenet.Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau’. Telenet ontkent: 'Er zijn geen afspraken niet nagekomen', zegt woordvoerder Stefan Coenjaerts.
Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131121_00850241
Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- Sylvester
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Ik ben een zeer kritisch persoon, maar dit geloof ik niet.
Veel blabla in de 'boekskes'. De helft is niet waar, en de andere helft is gelogen.
Lees ook dit in de tekst :
Het zou kunnen dat mensen op de reservelijst, die geen bevestigingsmail gekregen hebben, toch dachten dat ze bezoek zouden krijgen.
Is er al een lid van dit forum waar me een afspraak had, en niet was gekomen? Ik denk het niet.
Veel blabla in de 'boekskes'. De helft is niet waar, en de andere helft is gelogen.
Het zou kunnen dat mensen op de reservelijst, die geen bevestigingsmail gekregen hebben, toch dachten dat ze bezoek zouden krijgen.
Is er al een lid van dit forum waar me een afspraak had, en niet was gekomen? Ik denk het niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik heb de indruk dat Telenet zijn(zeer trouwe,vaste) klanten wil proberen paaien met...een babbeltje,over het weer,en hoe goed Telenet wel is (verkooppraatjes)een beetje de mouw vagen,en dat is het.
Ik hoop dat er hier eens een Telenet klant komt posten over wat het onderwerp van die babbel dan wel was.
Ik hoop dat er hier eens een Telenet klant komt posten over wat het onderwerp van die babbel dan wel was.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Toch eens verder zoekwerk verrichten,... Het waren blijkbaar 2 klanten waar de afspraak niet is doorgegaan omdat het sneeuwde en die zouden een nieuwe afspraak krijgen.Sylvester schreef:Ik ben een zeer kritisch persoon, maar dit geloof ik niet.
2 op de 400, volgens sommigen een non-issue.
-
- Forumtroll
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Twitter moet je maar geloven,roddelen op zijn best
400 of 398 bezoeken zal weinig uitmaken.200 bezoeken was ruim voldoende.
Alle vragen(VEEL DEZELFDE) zullen wel tezamen in dezelfde urne vallen zeker,of moeten we daar ook al aan gaan twijfelen.
Wat komt er uiteindelijk uit de bus!
Antwoord einde 2013
400 of 398 bezoeken zal weinig uitmaken.200 bezoeken was ruim voldoende.
Alle vragen(VEEL DEZELFDE) zullen wel tezamen in dezelfde urne vallen zeker,of moeten we daar ook al aan gaan twijfelen.
Wat komt er uiteindelijk uit de bus!
Antwoord einde 2013
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Heeft het dan ergens zo hard gesneeuwd dat het niet mogelijk was om tot bij die klant te geraken?Slafes schreef:Toch eens verder zoekwerk verrichten,... Het waren blijkbaar 2 klanten waar de afspraak niet is doorgegaan omdat het sneeuwde en die zouden een nieuwe afspraak krijgen.Sylvester schreef:Ik ben een zeer kritisch persoon, maar dit geloof ik niet.
2 op de 400, volgens sommigen een non-issue.
[ Post made via mobile device ]
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Forumtroll
Zal dat helpen denk je bij die 398 gezinnen uit de 1.500.000fluppie schreef:Ik heb de indruk dat Telenet zijn(zeer trouwe,vaste) klanten wil proberen paaien met...een babbeltje,over het weer,en hoe goed Telenet wel is (verkooppraatjes)een beetje de mouw vagen,en dat is het.
Ik ben een zeer trouwe klant,al jaren,ik heb ze hier niet gezien.
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
We zullen wel zien of er iets veranderd na de gesprekken en/of er naar de 400 personen geluisterd word die zich kandidaat stelde om eens met telenet op de koffie te gaan.
ALs deze groep het gaat hebben over de FUP en de smalband, dan gaan we vooruitgang boeken. Anders zullen de grootverbruikers enkel gekl...... blijven met onwerkbare snelheid tussen 20 en 21 uur en ook zondag zal een on-line spel spelen niet mogelijk zijn met hun veel te trage snelheid bij grootverbruikersprofiel.
ALs er door de 400 genodigden gaat gesproken worden over persoonlijke klachten en de prijs, dan blijft de situatie ongewijzigd.
ALs deze groep het gaat hebben over de FUP en de smalband, dan gaan we vooruitgang boeken. Anders zullen de grootverbruikers enkel gekl...... blijven met onwerkbare snelheid tussen 20 en 21 uur en ook zondag zal een on-line spel spelen niet mogelijk zijn met hun veel te trage snelheid bij grootverbruikersprofiel.
ALs er door de 400 genodigden gaat gesproken worden over persoonlijke klachten en de prijs, dan blijft de situatie ongewijzigd.
-
- Forumtroll
Had je als grootverbruiker niet beter Fibernetxl gehouden.
Scheelt 'n heel pak ivm whoppa. 100_500GB meer basis volume.
5Mbps effectief voor smalband zou mogen met een fup,probleem opgelost.
De limietters kunnen blokken bij kopen.Daar zal weinig veranderen.
Ook de Telemeter zal blijven bestaan.Net zoals hun regenboog schema.
Bij een andere provider zijn ze anders ook niet zo geef achtig
Ook niet iedereen krijgt daar 7 euro korting 12 maanden lang.
Scheelt 'n heel pak ivm whoppa. 100_500GB meer basis volume.
5Mbps effectief voor smalband zou mogen met een fup,probleem opgelost.
De limietters kunnen blokken bij kopen.Daar zal weinig veranderen.
Ook de Telemeter zal blijven bestaan.Net zoals hun regenboog schema.
Bij een andere provider zijn ze anders ook niet zo geef achtig
Ook niet iedereen krijgt daar 7 euro korting 12 maanden lang.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Kunnen we deze persoon a.u.b. bannen?Astralon schreef:Deze persoon heeft duidelijk talent en ik ondersteun zijn kandidatuur voor Forumtroll van de week.
Het heeft totaal geen zin of toegevoegde waarde om iemand die zijn eigen historiek vervangt door 'deleted' toegang te laten hebben tot een kwaliteitsforum als Userbase.
De status Forumtrol is zelfs te goed voor deze persoon.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Je beseft toch dat je je eigen post quote ...
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
@Trojan, ja weet ik en nu leest het een beetje vreemd maar de persoon waarnaar ik verwees is blijkbaar niet meer actief want al zijn berichten zijn verwijderd.
- Sylvester
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Hij had wél een punt op enkele van zijn uitlatingen, maar de manier waarop hij het verduidelijkte was niet zo tactvol.
Voor de rest heb ik zijn historie op dit forum niet gevolgd.
Voor de rest heb ik zijn historie op dit forum niet gevolgd.