Zomaar 5€ korting?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik werd opgebeld door Belgacom deze week met de vraag of ik 5€ korting wou op mijn abonnement.
Ik heb toen gevraagd wat de voorwaarden waren; en er waren geen. Ze deden dit voor hun trouwe klanten als beloning zei ze en ze vroeg me of ik anders nog opmerkingen had over Belgacom en haar diensten.
Ik zei dat ik een pakket had samen met Proximus (dat was een actie waarvoor ik 60 in totaal betaal) en daar zou die 5 vanaf gaan.
Zijn er nog mensen die dit aanbod gekregen hebben? Ik vind nogal raar maar ze wist wat ik had van pakket; kende mijn persoonlijk nr ook.
Ik heb toen gevraagd wat de voorwaarden waren; en er waren geen. Ze deden dit voor hun trouwe klanten als beloning zei ze en ze vroeg me of ik anders nog opmerkingen had over Belgacom en haar diensten.
Ik zei dat ik een pakket had samen met Proximus (dat was een actie waarvoor ik 60 in totaal betaal) en daar zou die 5 vanaf gaan.
Zijn er nog mensen die dit aanbod gekregen hebben? Ik vind nogal raar maar ze wist wat ik had van pakket; kende mijn persoonlijk nr ook.
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Ons hebben ze een paar maanden geleden gebeld. Deze 5 Euro ging 24 maanden vh telefoonabonnement gehouden worden.
Ik weet niet of je het abonnement kan stopzetten zonder schadevergoeding te betalen, maar we zijn toch niet van plan om over te stappen naar een andere provider.
Deze 5 Euro + de EPP korting maakt dat we nu 63 Euro betalen voor een maxi pack.
Ik weet niet of je het abonnement kan stopzetten zonder schadevergoeding te betalen, maar we zijn toch niet van plan om over te stappen naar een andere provider.
Deze 5 Euro + de EPP korting maakt dat we nu 63 Euro betalen voor een maxi pack.
Victory Not Vengeance
- frodo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 16 keer
Ik ben verleden week ook opgebeld. Ik zou 3 euro korting krijgen op mijn internet start wegens trouwe klant. En dit gedurende 12 maand. En er zijn geen voorwaarden gewoon een korting volgens de dame. Goed toch en we moeten er geen facebook pagina voor oprichten.
-
- Member
Ik vind het alvast een heel mooi gebaar van hen; maar ik was nogal wantrouwig omdat meestal er wel iets achter schuilt als bedrijven je korting geven.
Dit zijn nu eens acties waar je trouwe klanten mee beloont; meestal zijn het de nieuwkomers dat beloond worden ipv de trouwe klanten.
Gr
Dit zijn nu eens acties waar je trouwe klanten mee beloont; meestal zijn het de nieuwkomers dat beloond worden ipv de trouwe klanten.
Gr
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 98 keer
Als het telefoontje zou blijken te komen van een reseller van Belgacom en niet van Belgacom zelf, dan zit er zeker een addertje onder het gras. Heeft iemand al rechtstreeks bevestiging van Belgacom ? @ testertje, wordt dat al verrekend op de factuur ?
Zou niet de eerste keer zijn dat zo'n reseller je "ja" interpreteert als "ja, ik teken in voor X jaar".
Ik vind dit zeer eigenaardig dat men dit telefonisch doet. Want uiteindelijk betreft het hier een wijziging van overeenkomst (in het voordeel van de klant). Zo zonder iets op papier/mail ...
Zou niet de eerste keer zijn dat zo'n reseller je "ja" interpreteert als "ja, ik teken in voor X jaar".
Ik vind dit zeer eigenaardig dat men dit telefonisch doet. Want uiteindelijk betreft het hier een wijziging van overeenkomst (in het voordeel van de klant). Zo zonder iets op papier/mail ...
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik heb dat vroeger ook al gekregen, eenmalig €20.
Dat kwam van Belgacom zelf en werd meteen ook op de factuur verrekend.
Addertje toen was commitment voor 1 jaar.
Ik vind het raar dat dat nu niet de voorwaarde/reden zou zijn.
Dat kwam van Belgacom zelf en werd meteen ook op de factuur verrekend.
Addertje toen was commitment voor 1 jaar.
-
- Member
In mijn geval heb ik duidelijk gevraagd of er voorwaarden waren; wat de reden was en ik heb gezegd dat als dat zo zat dat ik akkoord ging.
Ze hebben ook duidelijk gezegd dat ze van Belgacom waren.
Maar het is uiteindelijk hun woord tegen de mijne als ze bv zeggen dat ik ingestemd heb via telefoon; want anders zouden ze ons gesprek moeten opgenomen hebben; en als ze dat gedaan hebben dan hebben ze mij dit niet verteld. (en ik dacht dat ze dat wel moesten) Ik zal het merken op mijn eerstvolgende factuur... ben eens benieuwd.
Het lijkt mij een correcte actie te zijn; maar zo zie je maar hoe wantrouwig mensen zijn na al dat gefoefel waar allerlei bedrijven mensen proberen geld af te troggelen met allerlei trukjes. Raar dat ze idd niet via brief hebben laten weten.
Het zal dan de eerste keer zijn dat ik zoeen voorstel krijg: minder betalen zonder enige voorwaarde!
Serieus wat goeie reclame voor Belgacom als dit 100% correct blijkt te zijn!
Ze hebben ook duidelijk gezegd dat ze van Belgacom waren.
Maar het is uiteindelijk hun woord tegen de mijne als ze bv zeggen dat ik ingestemd heb via telefoon; want anders zouden ze ons gesprek moeten opgenomen hebben; en als ze dat gedaan hebben dan hebben ze mij dit niet verteld. (en ik dacht dat ze dat wel moesten) Ik zal het merken op mijn eerstvolgende factuur... ben eens benieuwd.
Het lijkt mij een correcte actie te zijn; maar zo zie je maar hoe wantrouwig mensen zijn na al dat gefoefel waar allerlei bedrijven mensen proberen geld af te troggelen met allerlei trukjes. Raar dat ze idd niet via brief hebben laten weten.
Het zal dan de eerste keer zijn dat ik zoeen voorstel krijg: minder betalen zonder enige voorwaarde!
Serieus wat goeie reclame voor Belgacom als dit 100% correct blijkt te zijn!
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Als je een korting krijgt van €5 gedurende 24 maanden, is de "voorwaarde" om er maximaal van te profiteren dat je 24 maand klant blijft (want anders vervalt de korting voor de rest van die periode natuurlijk).heist_175 schreef:Addertje toen was commitment voor 1 jaar.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Persoonlijk erger ik me meer die "willekeurige" prijzenpolitiek van BGC. Personen die het krijgen zijn natuurlijk tevreden maar al die andere niet...Goztow schreef:Uiteindelijk is het een publiciteitscampagne. En berichten zoals hier helpen dan natuurlijk.
[ Post made via mobile device ]
Mocht het uitdelen van kortingen niet willekeurig zijn maar volgens een duidelijk vooraf aangekondigde tijding aan alle klanten (vb "5 jaar klant = 5 euro korting") zou ik het een heel goed systeem vinden.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Bedankt: 119 keer
Wij hebben al een 2 tal jaar een pack Internet en Gsm. Eigenlijk van toen het kon zonder vaste lijn of TV. We hebben de normale 5 Euro korting op de gsm. Maar al geruime tijd is er ook een mysterieuze korting van 4,05 Euro op het Internet Comfort: "Pack Mobile + Internet". Die vind ik nergens terug in hun tarieven.
Dat maakt dat Internet Comfort zonder vaste lijn mij 31,90 Euro kost in plaats van 35,95 Euro.
Of is het omdat ik nog geen "Internet Overal" heb ?
Dat maakt dat Internet Comfort zonder vaste lijn mij 31,90 Euro kost in plaats van 35,95 Euro.
Of is het omdat ik nog geen "Internet Overal" heb ?
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Hoe lang ben je dan al klant van Belgacom, Nick ?
Hier 1,5 jaar klant, en ik krijg 1€ / maand korting
Wel zelf gebeld en gevraagd of ze geen promoties hadden voor 'trouwe' klanten, sowieso dat ik nu op de blacklist sta zodat ze mij nooit gaan bellen voor dergelijke promoties (€ 5)
Hier 1,5 jaar klant, en ik krijg 1€ / maand korting
Wel zelf gebeld en gevraagd of ze geen promoties hadden voor 'trouwe' klanten, sowieso dat ik nu op de blacklist sta zodat ze mij nooit gaan bellen voor dergelijke promoties (€ 5)
-
- Plus Member
- Bedankt: 14 keer
Ik heb 2 weken geleden ook telefoon gekregen van Belgacom en krijg 7€ korting per maand gedurende 1 jaar.
Ondertussen ook een brief van gehad om dit te bevestigen.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT1-U06 met Tapatalk 4
Ondertussen ook een brief van gehad om dit te bevestigen.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT1-U06 met Tapatalk 4
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
kloon: Je hebt welke abonnementsformule, als ik vragen mag
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- testertje
- Elite Poster
- Bedankt: 68 keer
Het is nu de derde keer dat die 5 Euro vd factuur wordt afgetrokken.didi79 schreef: @ testertje, wordt dat al verrekend op de factuur ?
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Victory Not Vengeance
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik heb de korting van 5EU / maand al een 4 tal maanden. Ik heb een comfort pack (telefoon, internet en digitale tv). De decoder heb ik 2e hands gekocht voor 70EU wat me 8EU/maand huur scheelt en ik heb ook nog een epp korting via mijn werk (spoorwegen).
Alles samen betaal ik nu per maand iets minder dan 44EU ipv de 63EU die belgacom normaal aanrekend Ik vind dit eigenlijk niet veel geld voor het geen ik in de plaats krijg: internet, telefoon, tv, mobiel internet op de ipad en tv overal. Bij telenet zou ik zeker 70 a 80 eu per maand betalen voor hetzelfde
Alles samen betaal ik nu per maand iets minder dan 44EU ipv de 63EU die belgacom normaal aanrekend Ik vind dit eigenlijk niet veel geld voor het geen ik in de plaats krijg: internet, telefoon, tv, mobiel internet op de ipad en tv overal. Bij telenet zou ik zeker 70 a 80 eu per maand betalen voor hetzelfde
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Feit, en aangezien sommige het al meer dan een maand hebben wil het ook zeggen dat het niet gewoon een reactie is op de Telenet heisa. Niks op tegen zou ik zo zeggen.frodo schreef:Ik ben verleden week ook opgebeld. Ik zou 3 euro korting krijgen op mijn internet start wegens trouwe klant. En dit gedurende 12 maand. En er zijn geen voorwaarden gewoon een korting volgens de dame. Goed toch en we moeten er geen facebook pagina voor oprichten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Juist telefoon gehad, krijg 7€ korting per maand voor 12 maanden op mijn internet abo.
Geen voorwaarden, kan elke maand opzeggen indien ik wens.
EDIT: Pack maxi internet en GSM
Geen voorwaarden, kan elke maand opzeggen indien ik wens.
EDIT: Pack maxi internet en GSM
Laatst gewijzigd door Abusimbal 13 nov 2013, 17:47, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Member
Ik heb een brief ontvangen gisteren waarin het aanbod bevestigd wordt.
Persoonlijk ben ik heel tevreden dat Belgacom eens iets doet voor z'n bestaande klanten en dit nog voor de heisa met Telenet; anders gingen mensen kunnen speculeren dat dit een actie was waar zij dan wilden van profiteren om te tonen dat er bij hen wel rekening gehouden werd met de bestaande klanten.
Dus Belgacom... als je mee leest; een slim initiatief dat bestaande klanten op prijs stellen en ook al zal het een hele klus zijn om te bellen; het geeft het iets persoonlijks ipv gewoon een brief alleen.
Persoonlijk ben ik heel tevreden dat Belgacom eens iets doet voor z'n bestaande klanten en dit nog voor de heisa met Telenet; anders gingen mensen kunnen speculeren dat dit een actie was waar zij dan wilden van profiteren om te tonen dat er bij hen wel rekening gehouden werd met de bestaande klanten.
Dus Belgacom... als je mee leest; een slim initiatief dat bestaande klanten op prijs stellen en ook al zal het een hele klus zijn om te bellen; het geeft het iets persoonlijks ipv gewoon een brief alleen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Waren ze al mee bezig voordien, lees de vorige reacties maar dus inderdaad toevallig.Dizzy schreef:Hier ook 7 EUR korting toevallig een week na de telenetheisa
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Dus een actie waar BGC enkele klanten belt volgens een totaal willekeurig systeem waarbij geen enkele klant volledige duidelijkheid over heeft (wie wel wie niet), dat noem jij "een slim inititiatief" voor bestaanden klantenNick schreef:Ik heb een brief ontvangen gisteren waarin het aanbod bevestigd wordt.
Een slim initiatief voor bestaande klanten zou zijn dat ze publiekelijk aankondigen om voor trouwe klanten een percentage getrouwheidskorting te geven.
Vb 5 jaar klant = 5% korting op factuur
Iedereen wordt dan op dezelfde manier behandeld, niemand hoeft zich dan benadeeld te voelen.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Sommigen hebben gisteren al van Belgacom een mail gekregen dat ze een korting kunnen krijgen namelijk :
- 12x5€ voor Comfort klanten
- 12x7€ voor Maxi klanten
Nu vraag ik mij af of iedereen dit zal krijgen?
zijn er nog die dit ontvangen hebben en die weten om welke reden deze korting gegeven wordt ?
[Mod Edit] Er bestaat hierover al een topic. Berichten samengevoegd.
- 12x5€ voor Comfort klanten
- 12x7€ voor Maxi klanten
Nu vraag ik mij af of iedereen dit zal krijgen?
zijn er nog die dit ontvangen hebben en die weten om welke reden deze korting gegeven wordt ?
[Mod Edit] Er bestaat hierover al een topic. Berichten samengevoegd.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Ik heb die ook gekregen alleen staan er heel wat fouten in de pagina voor het bevestigen
E-mail adres was juist alsook klantennummer
Naam en voornaam waren van iemand anders
Blijkbaar volgens forum op belgacom zelf was ik niet de enige
Na bellen naar belgacom wist men van probleem en verbond men mij door naar de persoon die dit ging in orde brengen maar toen werd het stil aan de lijn
E-mail adres was juist alsook klantennummer
Naam en voornaam waren van iemand anders
Blijkbaar volgens forum op belgacom zelf was ik niet de enige
Na bellen naar belgacom wist men van probleem en verbond men mij door naar de persoon die dit ging in orde brengen maar toen werd het stil aan de lijn
Ons gezin is al 30jaar klant bij Belgacom & ook sinds begin Proximus, jaren geleden gestart met internet Favorite, nadien is de naam gewijzigd in Maxi , begin dit jaar overgeschakeld op Comfort, daar er voor ons geen enkel verschil was tussen de 2 packs, maar wel prijs, het profiel was toen 30/2, in augustus om onbekende reden is het profiel verlaagd naar 25/2, sinds een telefoontje naar de technische dienst 2 weken geleden met de vraag indien mogelijk, terug naar een hoger profiel te plaatsen, is de lijn getest & staan we nu op een profiel van 20/2, de prijs voor onze pack Comfort ( telefoon + internet ) is €53.95, niet goedkoop dus, voor een profiel 20/2, van korting nog niet gehoord & dit voor een jarenlange trouwe klant, waar blijft de service van Belgacom???
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 15 keer
Facebook pagina oprichten misschien ?Filipke schreef:Ons gezin is al 30jaar klant bij Belgacom & ook sinds begin Proximus, jaren geleden gestart met internet Favorite, nadien is de naam gewijzigd in Maxi , begin dit jaar overgeschakeld op Comfort, daar er voor ons geen enkel verschil was tussen de 2 packs, maar wel prijs, het profiel was toen 30/2, in augustus om onbekende reden is het profiel verlaagd naar 25/2, sinds een telefoontje naar de technische dienst 2 weken geleden met de vraag indien mogelijk, terug naar een hoger profiel te plaatsen, is de lijn getest & staan we nu op een profiel van 20/2, de prijs voor onze pack Comfort ( telefoon + internet ) is €53.95, niet goedkoop dus, voor een profiel 20/2, van korting nog niet gehoord & dit voor een jarenlange trouwe klant, waar blijft de service van Belgacom???
- frodo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 16 keer
Sinds ze me gebeld hebben reeds 2 facturen gekregen. Van de 3 € korting echter geen spoor.Heb nochtans een brief gekregen waarin de korting werd bevestigd. Dat ze dan zwijgen dan moest ik nu niet beginnen zagen
-
- Member
Het is een heel goed initiatief maar wel onduidelijk wie/wat/waarom.
En de manier van communiceren: telefoon/brief/brief met fouten enzo...
Misschien zijn ze wat aan het experimenteren; ik zou denken dat ze niet iedereen opbellen hiervoor want dat zou pas zottenwerk zijn!
Ik zou denken dat ze kijken naar aantal jaren klant+pack of bedrag van al die jaren om dan tot een soort van onderverdeling te komen voor 5 vs 7€.
@Jeffke: Als jij niks krijgt dan moet er toch iets niet kloppen met hun manier van werken of een fout in hun systeem. Eens contacteren misschien?
Kan ook zijn dat ze bv die korting geven op basis van de datum van aansluiten; dus als jij ooit in Januari aangesloten bent dat je die dan pas krijgt.
Enkel zij weten het...
En de manier van communiceren: telefoon/brief/brief met fouten enzo...
Misschien zijn ze wat aan het experimenteren; ik zou denken dat ze niet iedereen opbellen hiervoor want dat zou pas zottenwerk zijn!
Ik zou denken dat ze kijken naar aantal jaren klant+pack of bedrag van al die jaren om dan tot een soort van onderverdeling te komen voor 5 vs 7€.
@Jeffke: Als jij niks krijgt dan moet er toch iets niet kloppen met hun manier van werken of een fout in hun systeem. Eens contacteren misschien?
Kan ook zijn dat ze bv die korting geven op basis van de datum van aansluiten; dus als jij ooit in Januari aangesloten bent dat je die dan pas krijgt.
Enkel zij weten het...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik kreeg telefoon maar enkel met een aantal vraagjes, GEEN korting. Waarschijnlijk omdat ik al kortingen lopen heb???
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Zelf bellen kan ook helpen hoor. Gewoon zelf gebeld met de opmerking dat ik vernomen had dat verschillende trouwe klanten kortingen van 7 en 5 euro kregen voor een jaar en waarom ik dan niet ... ?
Het antwoord was dat ze een "speciale dienst" hebben (!) voor dit en dat die me nog zouden terugbellen dezelfde dag. En inderdaad, nog dezelfde dag, werd er door die speciale dienst terug gebeld.
Het antwoord was dat ze mij geen 7 of 5 euro konden geven omdat dat is voor de packs. Dat een korting in verhouding staat tot het totaalbedrag van een factuur vind ik overigens ook wel logisch.
Maar ze konden me wel 1 jaar lang een korting geven van 3 euro. En dat werd gevolgd door de vraag of dat ok was ?
Ik weet nog steeds niet of het soms de bedoeling was dat ik begon op te bieden en bv zou moeten antwoorden: "nee, nee, het moet 4 euro korting zijn".
Een beetje zoals het afbieden op de toeristenmarkten in Afrika
Maar ik ben verder braaf geweest en onmiddellijk gezegd dat ik dat prima vind.
Ik ben er helaas dus ook niet achter gekomen of ik die korting nu krijg voor mijn mooie ogen of omdat ik goed kan zagen of gewoon als trouwe klant (en hoeveel jaar dat dan moet zijn) of wat dan ook ...
Het enige dat dus nu min of meer duidelijk is: voor triple pack 7 euro, voor 2pack 5 en voor 1 dienst 3 euro korting is soms mogelijk.
Het antwoord was dat ze een "speciale dienst" hebben (!) voor dit en dat die me nog zouden terugbellen dezelfde dag. En inderdaad, nog dezelfde dag, werd er door die speciale dienst terug gebeld.
Het antwoord was dat ze mij geen 7 of 5 euro konden geven omdat dat is voor de packs. Dat een korting in verhouding staat tot het totaalbedrag van een factuur vind ik overigens ook wel logisch.
Maar ze konden me wel 1 jaar lang een korting geven van 3 euro. En dat werd gevolgd door de vraag of dat ok was ?
Ik weet nog steeds niet of het soms de bedoeling was dat ik begon op te bieden en bv zou moeten antwoorden: "nee, nee, het moet 4 euro korting zijn".
Een beetje zoals het afbieden op de toeristenmarkten in Afrika
Maar ik ben verder braaf geweest en onmiddellijk gezegd dat ik dat prima vind.
Ik ben er helaas dus ook niet achter gekomen of ik die korting nu krijg voor mijn mooie ogen of omdat ik goed kan zagen of gewoon als trouwe klant (en hoeveel jaar dat dan moet zijn) of wat dan ook ...
Het enige dat dus nu min of meer duidelijk is: voor triple pack 7 euro, voor 2pack 5 en voor 1 dienst 3 euro korting is soms mogelijk.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Heb het contact formulier van 'opzeggen' ingevuld.
Dag erna opgebeld, ze zeiden eerst dat ik misschien kon Downgraden naar het Smart abo (triple pack: tel/net/tv), maar ik zei dat dit te weinig download volume had.
Dan heeft ze me een 5€/maand korting aangeboden voor 12 maanden. Ik had ook al 3€/maand korting gekregen een paar maanden terug, komt dus nu op 8€/maand
Dag erna opgebeld, ze zeiden eerst dat ik misschien kon Downgraden naar het Smart abo (triple pack: tel/net/tv), maar ik zei dat dit te weinig download volume had.
Dan heeft ze me een 5€/maand korting aangeboden voor 12 maanden. Ik had ook al 3€/maand korting gekregen een paar maanden terug, komt dus nu op 8€/maand