Thumbs.db

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Stino
Plus Member
Plus Member

Ik vroeg mij een keer af hoe ik Thumbs.db kon openen, kheb wa gegoogled en hier ben ik bij uitgekomen: http://www.experts-exchange.com/Program ... 22626.html
:roll: Sign Up to See This Solution :roll:
Dat hielp mij dus niks verder....
Over hoe je ervoor kan zorgen dat windows geen thumbs.db meer maakt in folders met foto's of films vind ik genoeg dingen: http://www.tweakxp.com/tweak255.aspx
Zijn er toevallig mensen die weten hoe dat kan, en of dat kan... thumbs.db openen....
Akira
Elite Poster
Elite Poster

naar mijn weten niet, waarom ben je erin geinteresseerd? zijn toch gewoon thumbnails :) kun je gemakkelijk zelf maken hoor ;)
de pispaal <<
Stino
Plus Member
Plus Member

Gewoon, ingeving... IK WIL DAT OPENEN! ;-)...
Kan toch gemakkelijk zijn... als er dan iemand op zijn webspace nen hoop fotos zet, en ook thumbs.db, moet ge niet meer alle fotos overlopen, maar gewoon keertje in thumbs.db kijken en zien wat ge wilt hebben en wa niet...
Gast

Beste,

Zoals je misschien nog niet weet, staat het vervolg volledig onder de reclame. Daarmee zeg ik niet dat daar het antwoord direct instaat, maar je hoeft dus helemaal niet in te loggen.

Mvg,

Kikker46
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Anonymous schreef:Zoals je misschien nog niet weet, staat het vervolg volledig onder de reclame. Daarmee zeg ik niet dat daar het antwoord direct instaat, maar je hoeft dus helemaal niet in te loggen.

Juist !
Op de Experts Exchange doen ze je scrollen (af en toe vergeet ik dat ook te doen op die site) :wink:
If you can't beat them, confuse them.
Gast

Hehe, belachelijk...
Ne mens ziet da niet meer... hi-speed internetters slaan dat gewoon over :-)
Thx...
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”