Moderator Team Created!

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Mja, de moderators zijn dus aangesteld!

Ik heb iedereen die wou meedoen moderator gemaakt!
Ben je dit liever niet ? Geef me een seintje en ik delete je uit de Moderation Team group.

Als er nog mensen bijkomen die ook wouden meedoen (uit de skynet thread: Betreurenswaardig - oproep), dan maak ik die ook wel Moderator.

greetz,

Nob
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Effe toch nog een paar suggesties voor de moderators:

Delete of lock niet te snel posts aub.
Tenzij ze zich echt niet houden aan de regels (die ik nog in elk onderdeel als sticky post moet zetten).
Kom als moderators wat overeen aub (dus niet dat de ene dit toepast en de andere andere regels).
Als jullie een deeltje op het forum willen waar jullie graag op het beleid ofzo babbelen, dan wil ik wel een gedeelte die enkel voor de mods toegangbaar is aanmaken.

BTW, soms is het niet gemakkelijk om een onderscheid te maken: bv linken naar warez sites is verboden... maar ook linken naar de kazaalite site enzo ? (tricky, maar van mij zou je daar naar mogen linken, ik hoop dat alle mods het hierover eens zijn)

Nob
nosta
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 sep 2002, 22:17
Locatie: Merchtem
Contacteer:

Hallo !

Ik denk dat het beter zou zijn moesten er per forum een paar mensen die echt voor die forum verantwoordelijk zijn. Wanneer er hier honderden posts per dag zullen komen ;), zal de kans dan kleiner zijn dat er een post nie werd gelezen door een mod.

Nog iets ... Volgend artikel komt hier goed van pas en is het lezen waard :). Ik vond het in elk geval wel interressant ...

http://www.promotionbase.com/article.php?pid=0&aid=779

Happy moderating ! :wink:

Nosta
noppes
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 17 sep 2002, 13:09
Locatie: Torhout
Contacteer:

nob schreef:Mja, de moderators zijn dus aangesteld!

Ik heb iedereen die wou meedoen moderator gemaakt!
Ben je dit liever niet ? Geef me een seintje en ik delete je uit de Moderation Team group.

Als er nog mensen bijkomen die ook wouden meedoen (uit de skynet thread: Betreurenswaardig - oproep), dan maak ik die ook wel Moderator.

greetz,

Nob


zou ik wel willen ja... 8)
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”