mijn vader heeft nog een telenetmodem maar daar zit geen wififunctionaliteit op. hij heeft enkel telefonie en basic internet. Omdat we hem een tablet wensen te kopen heeft hij dus wifi nodig. Wat is nu het voordeligst? Bij Telenet langsgaan en vragen naar een modem met ingebouwd wifi (geven ze die modem zo maar mee of dient er een installateur langs te komen?) OF de telenetmodem laten hangen en in een winkel een wifitoestel kopen dat ik verbind met de telenetmodem?
bedankt
wifi installeren bij een telenet klant
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Wifi access point kopen en eraan hangen, Wifi ontvangst van de Telenetmodem is belabberd dus je zal wellicht toch een access point eraan hangen, zelfs als ie wifi ondersteunt.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Hangt er een beetje vanaf... kijk eens in Mijn Telenet welke standaard/model het is, al is de kans klein met een Basic abonnement.bartman schreef:geven ze die modem zo maar mee
Niet veralgemenen... er zit wel degelijk een verschil in de modellen die men plaatst... maar het nadeel is inderdaad dat de locatie van die dingen meestal niet ideaal is. Een extra AP (geen router) is dan vaak ook geen slechte keuze.vverbeke schreef:Wifi ontvangst van de Telenetmodem is belabberd
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nee, da's een oud 100 Mbps switchje voor zover ik weet.