trouwe klanten niet tevreden
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Blijkbaar zijn de trouwe klanten niet tevreden over de nieuwe telenetactie
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... lgat.dhtml#
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... lgat.dhtml#
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
bijna 27000 vind ik leuks sinds gisterenavond, das niet slecht... en de teller loopt op
de koe zegt boe
- bollewolle
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
- Twitter: bollewolle
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Vooral niet slecht als je ziet dat de Telenet pagina zelf er rond de 74.200 heeft.
Ik denk echter dat het weeral niet veel zal uithalen. Ze hebben trouwens op hun eigen pagina al gereageerd:
Ik denk echter dat het weeral niet veel zal uithalen. Ze hebben trouwens op hun eigen pagina al gereageerd:
"Beste Telenet klanten op Telenet.Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau
De start en groei van jullie pagina en reacties zijn ons niet ontgaan.
We kiezen ervoor om in alle openheid te communiceren over onze producten, diensten en aanbiedingen. Zowel naar bestaande als nieuwe klanten. In alle transparantie.
Sinds mei centraliseren we op onze Telenet Facebook pagina al onze acties naar bestaande klanten, jong en oud. Gratis applicaties zoals Triiing, Yelo TV, Wifree. Ook tickets voor de Sinterklaasshow, SuperPrestige, live match(en) kijken in het buitenland, een week Vlaamse komedie op je TV of een gepersonaliseerde Piet Piraat voorleesapp, ...
Je kiest zelf welke apps je wil gebruiken of handig vindt. Je doet mee aan de acties die voor jou leuk of intressant zijn. Voor jou en elke andere Telenet-klant wat wils."
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Je moet goed gek zijn om 86,70 euro/maand aan Telenet te willen betalen om een oude iPad Mini te krijgen.
Kijk eens op http://www.bestetarief.be en je spaart elk jaar een iPad Mini uit.
Tja, trouwe Telenet-klanten, ze scheiden nog liever van hun vrouw en kinderen dan van die gele telecomoperator.
Kijk eens op http://www.bestetarief.be en je spaart elk jaar een iPad Mini uit.
Tja, trouwe Telenet-klanten, ze scheiden nog liever van hun vrouw en kinderen dan van die gele telecomoperator.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Dat is bij veel mensen zo, zolang ze maar 'iets krijgen'.
De consument die alles wat meer kritisch bekijkt spaart veel meer uit dan het cadeautje dat ze ergens zouden krijgen.
De consument die alles wat meer kritisch bekijkt spaart veel meer uit dan het cadeautje dat ze ergens zouden krijgen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Zijt gij hier nu weer Raf?
Man, telkens er ook maar iets over telenet verschijnt begint gij te janken...
Eigenlijk zijn het de providers die stom zijn door altijd die dingen aan te bieden aan nieuwe klanten. BGC doet juist hetzeflde met hun TV's of Galaxy Tab's aan €1. Als je als klant maximaal wilt profiteren van al die zaken, dan moet je telkens aan providerhoppen doen...
De reactie van telenet op de facebookpagina vind'k dan wel weer bijzonder zwak.
Man, telkens er ook maar iets over telenet verschijnt begint gij te janken...
Eigenlijk zijn het de providers die stom zijn door altijd die dingen aan te bieden aan nieuwe klanten. BGC doet juist hetzeflde met hun TV's of Galaxy Tab's aan €1. Als je als klant maximaal wilt profiteren van al die zaken, dan moet je telkens aan providerhoppen doen...
De reactie van telenet op de facebookpagina vind'k dan wel weer bijzonder zwak.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Daar maken ze zich wel echt belachelijk mee... je mag zelf kiezen welke gratis app je gebruiktbollewolle schreef:Ze hebben trouwens op hun eigen pagina al gereageerd:
Een aanbod dat ronduit absurd is... en trouwens ook van toepassing is voor nieuwe klanten... als trouwe klant blijf je dus nog altijd in de kou staan.
Als je als trouwe klant bv. een modem wireless modem wil moet je zelfs nog betalen.
- bollewolle
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
- Twitter: bollewolle
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
My thoughts exactly ... en blijkbaar ook die vele andere afgaand op de replies op dat berichtr2504 schreef:Daar maken ze zich wel echt belachelijk mee... je mag zelf kiezen welke gratis app je gebruikt
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Mja, reply's en HLN in eenzelfde zin ... pure stand-up comedy.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Kleine voetnoot bij je opmerking: Bestaande klanten van Belgacom kunnen ook intekenen op het huren van een Tablet 7 of 10 inch, en je hoeft zelfs geen pack te hebben.thamar schreef:Eigenlijk zijn het de providers die stom zijn door altijd die dingen aan te bieden aan nieuwe klanten. BGC doet juist hetzeflde met hun TV's of Galaxy Tab's aan €1. Als je als klant maximaal wilt profiteren van al die zaken, dan moet je telkens aan providerhoppen doen...
Ook om de zoveel tijd komt Belgacom met een aanbod naar bestaande klanten waar ook hen een gsm aan verlaagde prijs wordt aangeboden (natuurlijk met een contract van 24 maanden, maar dat is ook zo bij nieuwe klanten), of een korting per maand wegens getrouwheid.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Nu zet je de wereld toch wel op z'n kop! Wie begint er te janken? Dit topic is een reactie op jankende Telenet-klanten omdat ze ocharme geen iPad mini krijgen...thamar schreef:Man, telkens er ook maar iets over telenet verschijnt begint gij te janken...
Nog eens de wereld op z'n kop: de vaste klanten zijn stom want gewoon wat janken op Facebook haalt uiteindelijk in hun portemonnee niets uit. Elk commercieel bedrijf kijkt uitsluitend naar hun financiële resultaten en die gaan, althans bij Telenet, kwartaal na kwartaal, whoppa de hoogte in.thamar schreef:Eigenlijk zijn het de providers die stom zijn door altijd die dingen aan te bieden aan nieuwe klanten.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dergelijke bedrijven kan je inderdaad alléén maar pijn doen door aan hun inkomsten te raken... kijk maar naar Electrabel !raf1 schreef:Elk commercieel bedrijf kijkt uitsluitend naar hun financiële resultaten en die gaan, althans bij Telenet, kwartaal na kwartaal, whoppa de hoogte in.
Het probleem is echter dat het aanbod op telecom niveau niet overal identiek is (en dan heb ik het niet over pure Mbps, maar over het eventueel moeten graven voor kabels, toestellen die op andere plaatsen moeten staan, ...) ... daar waar electriciteit electriciteit blijft. De drempel om over te stappen ligt dus nog hoger dan bij electriciteit (waar je eigenlijk moeilijk van een drempel kon spreken) wat louter iets administratiefs was.
-
- Elite Poster
- Berichten: 833
- Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 167 keer
Zijt gij hier nu weer Raf?
Man, telkens er ook maar iets over telenet verschijnt begint gij te janken...
Heren heren. Het is hier het VVijfTV forum niet he...Nu zet je de wereld toch wel op z'n kop! Wie begint er te janken?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
super tittel : Telenet sust woedende klanten met Piet Piraat en andere prietpraat
http://www.clint.be/actua/telenet-sust- ... prietpraat
http://www.clint.be/actua/telenet-sust- ... prietpraat
de koe zegt boe
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
net iemand gesproken van telenet ze gaan niet toegeven.
De meeste klanten hebben bij de start van hun abo ook een cadeau gekregen en welke vorm dan ook.
Het is niet omdat ge een trui koop in solden aan 40% en paar maanden later is het een betere koop 70% dat ge automatisch van uw oren moet gaan maken en eisen dat ge meer krijgt.
Misschien kunnen we wel kijken voor de mensen die noot niks hebben gekregen en dat kunnen we gemakkellijk nagaan in de historiek.
De meeste klanten hebben bij de start van hun abo ook een cadeau gekregen en welke vorm dan ook.
Het is niet omdat ge een trui koop in solden aan 40% en paar maanden later is het een betere koop 70% dat ge automatisch van uw oren moet gaan maken en eisen dat ge meer krijgt.
Misschien kunnen we wel kijken voor de mensen die noot niks hebben gekregen en dat kunnen we gemakkellijk nagaan in de historiek.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
zoals degene die nu moeten bijbetalen voor een betere modem of digibox?
Het vergelijk met een trui gaat niet op... een trui betaal je 1 keer, telenet elke maand
Het vergelijk met een trui gaat niet op... een trui betaal je 1 keer, telenet elke maand
de koe zegt boe
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Bellen naar Telenet, zeggen dat je naar de concurrent gaat. Plots belt die bemiddelingsdienst je op en kan je soms wel wat uit de brand slepen. Indien ze dit niet doen : tja zeg alles op en vraag een nieuw abonnement op via bvb je vriend/vriendin/... Je telefoonnummer zetten bij een voip dienst en daarna dat doorschakelen naar je "nieuw" nummer dat je krijgt...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
bambipower wat hij wil zeggen is waarschijnlijk
nu krijgen mensen 289€ cadeau, toen je vroeger klant kwam zal je ooit ook iets gekregen hebben soms meer soms minder.
Dat hangt af van wanneer je intekende.
ik ken verschillende mensen waaronder ik die bij het afsluiten van een contract 6 maand gratis kreeg als je toen het duurste abo nam (was dan met snelheid 100 voor het eerst op de markt) kreeg je 6 x 120 euro cadeau.
in vergelijking met nu is dat heel wat meer.
nu krijgen mensen 289€ cadeau, toen je vroeger klant kwam zal je ooit ook iets gekregen hebben soms meer soms minder.
Dat hangt af van wanneer je intekende.
ik ken verschillende mensen waaronder ik die bij het afsluiten van een contract 6 maand gratis kreeg als je toen het duurste abo nam (was dan met snelheid 100 voor het eerst op de markt) kreeg je 6 x 120 euro cadeau.
in vergelijking met nu is dat heel wat meer.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 833
- Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 167 keer
Goed idee! Bij BGC is er trouwens juist een eindejaarsactie waarbij ze gratis uw belastingsaangifte invullen (enkel bij het comfort pack).krisken schreef:Bellen naar Telenet, zeggen dat je naar de concurrent gaat.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/polit ... e_Belgacom
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Natuurlijk geven ze niet toe... hun enige interesse is de klanten hun centen en niets meer.proximusboyke schreef:net iemand gesproken van telenet ze gaan niet toegeven.
Een cadeau... ik heb destijds nog 10.000 Bfr mogen betalen om klant te mogen worden (nu ja, ondertussen moet je nog steeds 50 euro betalen om KLANT TE MOGEN WORDEN !)proximusboyke schreef:De meeste klanten hebben bij de start van hun abo ook een cadeau gekregen en welke vorm dan ook.
Moest TN nu de goedkoopste provider zijn en prachtige diensten aanbieden (fixed IP, open poorten, SIP toegang op je lijn) dan zou ik het nog begrijpen dat ze geen cadeautjes geven, maar als je als provider enkel kunt reclame maken met we zijn de snelste en verder een zeer beperkt product hebt aan een premium prijs mag je de klanten (zowel oude als nieuwe) toch wel wat meer verzorgen !
Het "Electrabel-effect" zal ook nog wel eens toeslaan als de arogantie niet afneemt in Mechelen. In ieder geval gaat deze Facebook actie als een vuurtje rond en heeft ze al in alle kranten gestaan denk ik. Een deftige wake-up call voor de brave consument !
Die tijd is voorbij... vandaag krijg je als antwoord "U doet maar meneer" !krisken schreef:Bellen naar Telenet, zeggen dat je naar de concurrent gaat.
Inderdaad... ze zouden dan ook beter spaarzegeltjes geven bij TN... per product/maand 1 punt of zo (welke je dan kan gebruiken voor een film, maandje gratis, iPad mini, ...).bambipower schreef:Het vergelijk met een trui gaat niet op... een trui betaal je 1 keer, telenet elke maand
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Klopt r2504... Heb ook 250 euro mogen neertellen wou er een technieker aan de deur staan. Ik heb mijn cadeaus moeten afdwingen bij Telenet (type klagen en zagen). Ondertussen toch al ruim 10.000 euro aan Telenet geschonken maar eigenlijk heb ik nooit een echte cadeau gekregen. De eerste 1000 klanten kregen indertijd nog een gratis fles champagne!
Nu, als Telenet niet met een deftige uitleg naar buiten komt, dan begaan ze een pr flater van jewelste... Dit is voor een bedrijf als Telenet pure horror wat ze kunnen omdraaien tot iets positiefs, maar ook tot...
Nu, als Telenet niet met een deftige uitleg naar buiten komt, dan begaan ze een pr flater van jewelste... Dit is voor een bedrijf als Telenet pure horror wat ze kunnen omdraaien tot iets positiefs, maar ook tot...
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
De facebookpagina verwacht van hiermee ook in het tv-nieuws te komen.
In elk geval spreekt binnen een maand hier niemand nog over, behalve op fora zoals deze.
Bij electrabel verliep het toch net iets anders. Daar gingen zelfs samenkoop-acties aan vooraf, wat eerst tot (een immens!) klantenverlies leidde eer het onder de aandacht kwam.
Ik gok dat het bij TN nooit zover komt.
Overstappen op een andere provider is niet evident voor vele mensen.
Bij gas en elektriciteit heb je weinig (eigenlijk helemaal niets) tastbaars te veranderen, laat staan da je moet omgaan met andere hardware.
Mensen zijn hun TN hardware zodanig gewoon dat ze niet meteen zullen overstappen. Diegenen die het op fora roepen zijn te verwaarlozen.
Al hoop ik ook wel op meer via deze actie
In elk geval spreekt binnen een maand hier niemand nog over, behalve op fora zoals deze.
Bij electrabel verliep het toch net iets anders. Daar gingen zelfs samenkoop-acties aan vooraf, wat eerst tot (een immens!) klantenverlies leidde eer het onder de aandacht kwam.
Ik gok dat het bij TN nooit zover komt.
Overstappen op een andere provider is niet evident voor vele mensen.
Bij gas en elektriciteit heb je weinig (eigenlijk helemaal niets) tastbaars te veranderen, laat staan da je moet omgaan met andere hardware.
Mensen zijn hun TN hardware zodanig gewoon dat ze niet meteen zullen overstappen. Diegenen die het op fora roepen zijn te verwaarlozen.
Al hoop ik ook wel op meer via deze actie
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Op dit moment bijna 66.000 likes. Als dit zo doorgaat dan is deze pagina binnen enkele uren groter dan die van Telenet zelf en dat op 1 dag tijd...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
Grapjas, Er is gewoon geen concurrentie in Vlaanderen.krisken schreef:Bellen naar Telenet, zeggen dat je naar de concurrent gaat.
OK, naar Belgacom, maar dat is gegarandeerd van de regen in de drop.....Moet je eens kijken hoe Bellens jarenlang al tekeer gaat
Om van concurrentie te kunnen spreken dienen er minstens 2 extra spelers, op diezelfde, door de burger betaalde kabel, aanwezig te zijn....
Gans dat fake cadeaugedoe vind ik dikke bullshit en zou zelfs verboden moeten worden. De consument is het best gebaat met een eerlijk produkt aan een eerlijke prijs, en dit is nu geenszins het geval, niet bij Belgacom, niet bij Telenet...
Laatst gewijzigd door TiTanium 05 nov 2013, 16:58, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: quote hersteld
Reden: quote hersteld
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat heeft nu toch eens rien de knot te maken met het product internet ,digitale tv en internet zelf?OK, naar Belgacom, maar dat is gegarandeerd van de regen in de drop.....Moet je eens kijken hoe Bellens jarenlang al tekeer gaat
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Het is jammer dat er in België weinig keuze is en een feitelijk duopolie. Bestaande klanten vallen uit de boot en nieuwe klanten worden gelokt met stunts. Enige mogelijkheid is om de zoveel tijd veranderen van provider. Vroeger had belgacom een actie bij de jaarwisseling om bestaande klanten een voordeel te bieden bij verlenging van hun abonnement, dat was beter.
Het is spijtig dat mensen steeds moeten klagen om iets te krijgen terwijl we hier over bedrijven spreken die toch ook geen sukkeltjes zijn en samen de prijzen mogen bepalen van de overheid.
Het is spijtig dat mensen steeds moeten klagen om iets te krijgen terwijl we hier over bedrijven spreken die toch ook geen sukkeltjes zijn en samen de prijzen mogen bepalen van de overheid.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Premium Member
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Iedereen die die pagina liked maakt zich gewoon belachelijk. Telenet kan er niets aan doen dat hun klanten meer dan 10 jaar blijven. Daar zijn alleen die klanten zelf verantwoordelijk voor. Neem dat er deze maand 1.000 nieuwe whoppa+mobile klanten bijkomen dan kost dat hen hoop en al 300.000 euro, die ze automatisch weer terugverdienen. Als ze 1.000.000 bestaande klanten iets cadeau moeten doen van pakweg 100 euro, kost dat minstens 100.000.000 euro. En wie betaalt die terug? De trouwe klant op zijn factuur. Maar dat hoeven ze niet eens te doen want die klanten zijn zo verknocht aan hun Telenet dat ze toch sowieso blijven.
Er is maar één oplossing voor dit probleem. Bij elke goeie actie van de concurrentie overschakelen. Jaarcontracten zijn verleden tijd, het is echt niet meer zoveel rompslomp als iedereen denkt. En na een paar maanden of jaren ga je terug naar Telenet en strijk je je gratis 'wat-dan-ook' op. Stoppen met klagen op Facebook en je lot in eigen handen nemen.
Er is maar één oplossing voor dit probleem. Bij elke goeie actie van de concurrentie overschakelen. Jaarcontracten zijn verleden tijd, het is echt niet meer zoveel rompslomp als iedereen denkt. En na een paar maanden of jaren ga je terug naar Telenet en strijk je je gratis 'wat-dan-ook' op. Stoppen met klagen op Facebook en je lot in eigen handen nemen.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Premium Member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 53 keer
Wat een geluk dat VDSL aan 12Mbps hier een goed alternatief is...Iedereen die die pagina liked maakt zich gewoon belachelijk. Telenet kan er niets aan doen dat hun klanten meer dan 10 jaar blijven. Daar zijn alleen die klanten zelf verantwoordelijk voor.
Soms kan je gewoon niet anders dan klant blijven.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Toen ik klant werd in 2008 heb ik nooit een cadeau gezien, iedere maand de factuur ja en je moest nog oppassen bij het veranderen van abo of je kon nog eens 50 € ophoesten !
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
http://snap.telenet.be/in-feiten/artike ... -bedoelingBeste Telenet-klant,
We kunnen niet naast jullie vele reacties op onze jongste promotieactie kijken.
Het was uiteraard nooit onze bedoeling om dergelijke reacties los te maken. We begrijpen jullie betrokkenheid, maar geef ons even de kans om deze actie te kaderen.
Het klopt dat wij acties uitwerken om nieuwe klanten aan te trekken. In onze bijzonder concurrentiële sector is het aantrekken van nieuwe klanten een voorwaarde om continue innovatie te kunnen garanderen en de beste producten en diensten te blijven aanbieden voor alle klanten.
Net zoals in andere sectoren doen we dat met tijdelijke promoties. Net zoals u uw wagen misschien kocht aan een tijdelijk lagere prijs, uw woonkrediet onderhandelde tijdens een beurs of uw waspoeder kocht aan een tijdelijke promotie in de winkel om de hoek?
Tijdelijke acties betekenen niet dat wij niks doen voor onze eigen klanten. Internetsnelheid werd voor Whoppa-klanten verdubbeld, TV-kijken is vandaag mogelijk op elk scherm, Wi-Free kan je op 800,000 plaatsen gratis gebruiken en Triiing maakt gratis bellen met de smartphone mogelijk, zelfs in het buitenland.
Bovendien kunnen ook onze bestaande klanten een voordeel kunnen halen uit de iPad mini actie.
Maar eerlijk is eerlijk: we hadden niet verwacht dat onze trouwe klanten zich dermate benadeeld zouden voelen. We denken hard na over hoe we dit in de toekomst anders zullen aanpakken en nog meer voor onze klanten kunnen betekenen.
Nogmaals dank voor uw betrokkenheid.
Inge Smidts
de koe zegt boe
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
En ze maken het nog zotter !! Nu kunnen de trouwe klanten ook korting krijgen ....... als ze bijbestellen ! looooool
http://www.clint.be/entertainment/vaste ... jbestellen
http://www.clint.be/entertainment/vaste ... jbestellen
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Van al datgene dat Telenet klanten te veel betalen, in vergelijking met Belgacom, daartegen is die iPad mini klein bier tegen.
Ik snap niet echt wat Telenet zo populair maakt, maar ieder zijn mening en uitgaven uiteraard.
Ik snap niet echt wat Telenet zo populair maakt, maar ieder zijn mening en uitgaven uiteraard.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Maar blijkbaar vond je het dat bedrag dan toch goed, anders was je toch geen klant geworden?r2504 schreef:Een cadeau... ik heb destijds nog 10.000 Bfr mogen betalen om klant te mogen worden (nu ja, ondertussen moet je nog steeds 50 euro betalen om KLANT TE MOGEN WORDEN !)
Moest TN nu de goedkoopste provider zijn en prachtige diensten aanbieden (fixed IP, open poorten, SIP toegang op je lijn) dan zou ik het nog begrijpen dat ze geen cadeautjes geven, maar als je als provider enkel kunt reclame maken met we zijn de snelste en verder een zeer beperkt product hebt aan een premium prijs mag je de klanten (zowel oude als nieuwe) toch wel wat meer verzorgen !
Het "Electrabel-effect" zal ook nog wel eens toeslaan als de arogantie niet afneemt in Mechelen. In ieder geval gaat deze Facebook actie als een vuurtje rond en heeft ze al in alle kranten gestaan denk ik. Een deftige wake-up call voor de brave consument !
Ik zou zeggen het is bij elke provider hetzelfde, maar ben van mening dat ze het bij Belgacom toch iets beter oplossen, daar krijg je ook nog punten die je kan opsparen om te gebruiken voor allerhande zaken. Al moet je best lang sparen voor dingen, het is toch beter/toffer dan niks.
En eigenlijk is het toch de keuze van de klanten om bij Telenet te blijven? Als ze zo ontevreden zijn kunnen ze gerust opzeggen, tegenwoordig mag je op elk moment opzeggen dacht ik, dus even bij de concurrentie gaan (of het daar beter is of niet laten we even in het midden) en dan terug. Moesten al die likers van die pagina dat even doen dan zou het geen hol statement zijn.
Persoonlijk verwacht ik nadien geen cadeautjes van mijn provider, als ik ze zou krijgen zou dat tof zijn natuurlijk maar ik verwacht het alleszins niet. Als ze de diensten leveren waar ik voor betaal heb ik toch niet echt te klagen? En af en toe een verhoging van de snelheid en nieuwe functies is tof, want een product dat niet evolueert is saai en loopt snel achter. Hier trouwens ook geen cadeau gekregen bij de aansluiting, zelfs niet bij de afsluiting van het nieuwe contract bij de overschakeling van ADSL naar VDSL.
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ja maar blaffende honden bijten niet heMClaeys schreef:Moesten al die likers van die pagina dat even doen dan zou het geen hol statement zijn.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het was destijds het enige alternatief voor een inbel verbinding... dus op zich had ik er geen probleem mee.MClaeys schreef:Maar blijkbaar vond je het dat bedrag dan toch goed, anders was je toch geen klant geworden?
Ik stoor me trouwens ook niet echt aan de cadeautjes... op zich vind ik het veel erger dat mensen moeten betalen om klant TE MOGEN worden, moeten betalen voor een recent model Digicorder (had TN ons eerder niet wijsgemaakt dat huren zou betekenen dat je steeds het recentste toestel had), en het ontbreken van basis dingen zoals open poorten terwijl je toch een premium prijs moet betalen.
Inderdaad... net zoals mensen die bij Electrabel blijven, of een bank waar je voor het minste kosten moet betalen. Beide zijn echter voorbeelde die louter een administratieve impact hebben als je overstap... kabel en koper blijven nu éénmaal twee totaal verschillende technologieen die toch meer vereisen dan een nieuw contractje aangaan.MClaeys schreef:En eigenlijk is het toch de keuze van de klanten om bij Telenet te blijven?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Overschakelen van kabel naar dsl is toch ook geen rocket sience ...
En anderzijds door van electriciteitsleverancier te wisselen heb ik toch serieuze problemen gehad.
Veel meer dan van telenet buiten te zwieren, dat ging vanzelf
En anderzijds door van electriciteitsleverancier te wisselen heb ik toch serieuze problemen gehad.
Veel meer dan van telenet buiten te zwieren, dat ging vanzelf
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Dat klopt, ik heb mijn aanbieding gisteren gekregen... 70 euro korting op een ipad mini als ik overstap naar Whoppa, en nog eens 70 euro als ik een EXTRA king of kong mee bestel.Patje schreef:En ze maken het nog zotter !! Nu kunnen de trouwe klanten ook korting krijgen ....... als ze bijbestellen ! looooool
http://www.clint.be/entertainment/vaste ... jbestellen
Horizontaal geklasseerd in mijn papierbak, dat is geen aanbieding.
Mensen die steeds maar blijven hameren op overstappen. Dat is bij veel mensen niet mogelijk, en ook ineens alles veranderen in huis is ook niet zomaar iets kleins. Al je opnames kwijt bvb is maar iets kleins, maar goed...