Mechelen, 30 oktober, 2013 – Vanaf 4 november verlaagt Telenet de prijs van de KING & KONG formules voor de klanten die geen andere vaste diensten hebben bij het telecombedrijf. Iedereen zal dus genieten van de scherpe tarieven. Zo zal elke klant slechts €15 betalen voor KING en €50 voor KONG.
Telenet brak reeds in juli 2012 de markt open met zijn nieuwe tariefplannen KING & KONG. Het bedrijf kwam hiermee tegemoet aan de vraag naar minder complexe tariefplannen. De twee eenvoudige en transparante tariefplannen bieden de klant duidelijkheid in de jungle van tariefplannen en hij heeft de vrijheid om op te zeggen wanneer hij wil. Klanten die al televisie, internet of vaste telefonie van Telenet hadden, genoten een extra voordeel op de nieuwe plannen.
Nu zet Telenet zijn volgende stap met KING & KONG. Vanaf 4 november wordt het mobiele aanbod weer wat eenvoudiger. Telenet breekt de markt open naar alle klanten. Ook niet-Telenet klanten krijgen dus ook het extra voordeel. Hierdoor zal iedereen €15 betalen voor KING en €50 voor KONG.
Inge Smidts, Sr. VP Residential Marketing: “Onze scherpe tarieven zijn er nu voor de hele mobiele markt. Hierdoor kan iedereen genieten van deze simpele tariefplannen die tot de meest voordelige van de hele mobiele markt behoren. Momenteel hebben we meer dan 700.000 mobiele klanten waarvan 96% op een recent tariefplan.”
King & Kong voor iedereen aan dezelfde prijs
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Voor reeds bestaande klanten verandert er dus... Niets.
- gbmed
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 126 keer
Belgacom en Voo hebben reeds gereageerd. Goed voor de klant 

Bron: KnackMomenteel promoot Telenet bundels van de iPhone 5c en 5s met een abonnement van 24 maanden. Belgacom reageerde al met nieuwe gebundelde aanbiedingen met Samsung en Nokia.

-
- Moderator
- Contacteer:
Dit zal er ook wel iets aan deze beslissing toe doen denk ik...
Telenet won in zijn derde kwartaal nog 38.000 abonnees. In het tweede kwartaal was dat nog 49.900, in het eerste kwartaal 103.400 en het laatste van vorig jaar 180.700.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Vallen iKing en iKong hier ook onder? Anders zou dat bijzonder interessant uitvallen!
Die 25 EUR per maand minder zou een verschil van 600 EUR geven op 24 maanden tegenover huidige situatie... too good to be true?
[
Post made via mobile device ]
Die 25 EUR per maand minder zou een verschil van 600 EUR geven op 24 maanden tegenover huidige situatie... too good to be true?
[

Laatst gewijzigd door iRockabizzydilly 30 okt 2013, 16:13, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik neem hiermee aan dat iKong en iKing enkel geldig is voor klanten die reeds internet hebben. Deze producten hebben geen korting.Aanbod geldig bij aankoop en activering van een iKING-abonnement van 24 maanden met domiciliëring - enkel geldig voor Telenet-klanten die minstens 4 maanden internet, vaste telefonie of digitale televisie van Telenet hebben. Max. 4 gsm’s per klantennummer of 4 per adres. Meer info over tarieven op www.telenet.be. Aanbiedingen en vermelde prijzen zijn inclusief btw en recupel. Aanbod geldig zolang de voorraad strekt. De betaler van de aanrekening op dit klantennummer of dit adres moet eveneens de gebruiker van het abonnement zijn. Niet cumuleerbaar met andere promoties.
-
- Elite Poster
Je kan zeker gelijk hebben hoor, maar de aankondiging gaat pas in vanaf 4 november en het lijkt me dat de site nog niet is aangepast momenteel.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ze zouden dan beter de bestaande wel abonees met internet/tv/vaste telefonie ook nog eens 5 € korting geven (10 € ipv 15)Slafes schreef:Voor reeds bestaande klanten verandert er dus... Niets.

Mobistar verbetert continu hun netwerk, volgens de telenet website :shahab schreef:Jammer voor hun dat ze nog steeds het (verouderde) Mobistar netwerk gebruiken..
http://klantenservice.telenet.be/conten ... le-netwerkTelenet gebruikt het netwerk van Mobistar. Wist je dat zij continu investeren in het netwerk en de kwaliteit ervan. Om je een idee te geven: tussen 2013-2015 investeert Mobistar € 150 miljoen extra in het netwerk.
De verbeteringen gebeuren aan zowel de zendmasten als het 3G-bereik
Zo worden bereik, snelheid en betrouwbaarheid altijd maar beter en beter
Er zijn dus heel wat verbeteringen gepland. We geven graag wat meer info over de belangrijkste 2.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Goede zet van Telenet. Zeker voor de prijsstelling!
Helaas ken ik al veel mensen die terug opgestapt zijn bij Telenet King/Kong (en Mobistar). Het zijn vooral mensen met smartphones. Een reden, het traag, veelal onbetrouwbaar 3G netwerk!
Helaas ken ik al veel mensen die terug opgestapt zijn bij Telenet King/Kong (en Mobistar). Het zijn vooral mensen met smartphones. Een reden, het traag, veelal onbetrouwbaar 3G netwerk!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
-
- Moderator
- Contacteer:
Dat is ook logisch, ik ken er ook een pak die van provider x naar telenet zijn gegaan, en nu terug bij proximus of base zitten (of van mobistar naar telenet zijn gegaan, en nu bij proximus of mobistar zitten).
Qua bellen en smsen denk ik niet dat je mag klagen bij Mobistar. De slechte verhalen die ik hoor gaan praktisch allemaal over het 3G netwerk.
Qua bellen en smsen denk ik niet dat je mag klagen bij Mobistar. De slechte verhalen die ik hoor gaan praktisch allemaal over het 3G netwerk.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
-
- Elite Poster
Op de site zie ik vandaag voor King en Kong met toestel toch nog geen verschil... iKing en iKong even duur met iPhone, voor de HTC is de Kong ook nog 70 EUR.
En hoe is dit een prijzenslag?
En hoe is dit een prijzenslag?

-
- Elite Poster
De prijs van het abo gaat ook niet omlaag he, het is enkel voor nieuwe klanten nu maar 15 euro, de korting voor Telenet klanten valt gewoon weg. iking en ikong horen daar ook niet bij vrees ik. Met een toestel is het ook altijd duurder en hangt de prijs van je abo deels af van het toestel dat je neemt.
Jammer dat Telenet enkel nog iPhones en één HTC model heeft. Andere providers hebben veel meer keuze.
Jammer dat Telenet enkel nog iPhones en één HTC model heeft. Andere providers hebben veel meer keuze.
-
- Elite Poster
In de shop geven ze wel nog bijvoorbeeld de S4 aan met Kong aan 1 EUR, vandaag gezien (rond 18u in Veldstraat te Gent).
Hoe dan ook belachelijke prijssetting die veel duurder uitkomt dan toestel los kopen en ander abonnement met meer in voor minder geld. Echt nonsens en boerenbedrog.
Hoe dan ook belachelijke prijssetting die veel duurder uitkomt dan toestel los kopen en ander abonnement met meer in voor minder geld. Echt nonsens en boerenbedrog.
-
- Elite Poster
In het verleden hadden ze veel betere "koopjes". Dat is waar, nu loont het niet meer.
- BillyMobiel
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
Prijzenslag is wat de perceptie van de klant is, en hoe de operatoren hierop gaan reageren.iRockabizzydilly schreef:En hoe is dit een prijzenslag?
Sommige operatoren zullen - zoals Telenet - reageren met holle slogans, andere met pure prijsverlagingen. Maar zolang er iets beweegt in de markt is het goed voor iedereen, niet?

- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Mag ik eens even heel hard lachen. Als er iemand hier pluimen verdient is het mobile vikings en in mindere maten base, niet telenet. Zij zijn begonnen met hogere datalimieten aan een betaalbare prijs.krisken schreef:Telenet brak reeds in juli 2012 de markt open met zijn nieuwe tariefplannen KING & KONG. Het bedrijf kwam hiermee tegemoet aan de vraag naar minder complexe tariefplannen.
Telenet is gewoon pure afrip, te duur en op een schijtnetwerk.
[

De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik moet objectief blijven hé 

Telefonie = EDPnet + OVH