[Q-nect] Miniscenario 1

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Een fuif voor een algemeen publiek kampt wel altijd met het probleem dat ze de mensen niet aan het dansen krijgen of dat ze zich storen aan de slechte muziek. Een DJ met een laptop kan alle muzieksmaken opvragen op basis daarvan zijn playlist samenstellen en zo de fuif beter maken.
Akira
Elite Poster
Elite Poster

der zullen wel altijd mensen zijn die de muziek bagger zullen vinden.
Als het te commerciële muziek is druip ik het af, dan wil ik zelf nie aan de bar zitten
de pispaal <<
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik lees nogal vaak : "opvragen van gegevens".... zelfs al gaat het maar om muzieksmaken, dan nog stel ik me de vraag of iedereen zomaar zijn voorkeur(en) gaat willen kenbaar maken.

Daarnaast : als je een fuif organiseert, dan ga je je sowieso richten tot een bepaald publiek (rock-/pop-/Vlaamsche muziek-/...-liefhebbers)... zodanig dat er waarschijnlijk toch maar een bepaalde deelgroep van de bevolking naar je fuif komt. En dit zijn dan allemaal mensen met ongeveer dezelfde voorkeur.

Daarenboven : zelfs al kun je als DJ de muziekvoorkeur van iedereen opvragen... nog ga je niet voor iedereen goed kunnen doen.
If you can't beat them, confuse them.
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

CueBoy schreef:Daarenboven : zelfs al kun je als DJ de muziekvoorkeur van iedereen opvragen... nog ga je niet voor iedereen goed kunnen doen.

Inderdaad. Je kan onmogelijk voor iederéén goed doen. Dan is een soort hitparade der fuifgangers via internet maybe een beetje specifieker en doeltreffender.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”