Hallo,heb sinds enkele dagen raar probleem met digicorder.Als we iets uit de tv theek willen opvragen krijg ik dit:Er is een technish probleem opgetreden in de tv theek.dit wordt zo snel mogelijk opgelost.Sluit dit vak met back en probeer het later nog eens (VSTP1009)
Eerst ging het nog wel,maar dan was er veel blokvorming & haperend geluid tijdens het opgevraagde regionaal nieuwsbericht.Nu sinds 2tal dagen dus deze meldding
Interactiviteit werkt wel goed
Iemand raad of een oplossing
tv theek probleem (VSTP1009)
-
- Premium Member
- Berichten: 573
- Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
- Locatie: Poperinge
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 68 keer
Keer gans de telenetinstallatie herstarten ... (heb dit ook nog voorgehad)
digicorder uit stopcontact
modem + versterker uit stopcontact (alles van telenet dus)
wacht even 5sec ofzo
Modem + versterker laten opstarten totdat lichtjes weer branden zoals het hoort (kan 1min duren)indien je niet lang genoeg wacht zal je geen interactivteit hebben op de digicorder
digicorder laten heropstarten
Indien dit probleem nog blijft eens bellen naar het gratis nr 015 66 66 66
zij kunnen verdere testen doen van op afstand ...
digicorder uit stopcontact
modem + versterker uit stopcontact (alles van telenet dus)
wacht even 5sec ofzo
Modem + versterker laten opstarten totdat lichtjes weer branden zoals het hoort (kan 1min duren)indien je niet lang genoeg wacht zal je geen interactivteit hebben op de digicorder
digicorder laten heropstarten
Indien dit probleem nog blijft eens bellen naar het gratis nr 015 66 66 66
zij kunnen verdere testen doen van op afstand ...
-
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
VSTP1009 is tuning failed als ik me dat nog goed herinner... dat kan wijzen op een storing van het tv-signaal (wat eigenlijk nog eens bevestigd wordt door de blocking/freezing).
Zeker coaxkabel/aansluitingen controleren.
Zeker coaxkabel/aansluitingen controleren.