tv theek probleem (VSTP1009)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
notpboy
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb 2010, 14:06
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Hallo,heb sinds enkele dagen raar probleem met digicorder.Als we iets uit de tv theek willen opvragen krijg ik dit:Er is een technish probleem opgetreden in de tv theek.dit wordt zo snel mogelijk opgelost.Sluit dit vak met back en probeer het later nog eens (VSTP1009)

Eerst ging het nog wel,maar dan was er veel blokvorming & haperend geluid tijdens het opgevraagde regionaal nieuwsbericht.Nu sinds 2tal dagen dus deze meldding

Interactiviteit werkt wel goed

Iemand raad of een oplossing
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 68 keer

Keer gans de telenetinstallatie herstarten ... (heb dit ook nog voorgehad)

digicorder uit stopcontact
modem + versterker uit stopcontact (alles van telenet dus)
wacht even 5sec ofzo

Modem + versterker laten opstarten totdat lichtjes weer branden zoals het hoort (kan 1min duren)indien je niet lang genoeg wacht zal je geen interactivteit hebben op de digicorder

digicorder laten heropstarten

Indien dit probleem nog blijft eens bellen naar het gratis nr 015 66 66 66

zij kunnen verdere testen doen van op afstand ...
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

VSTP1009 is tuning failed als ik me dat nog goed herinner... dat kan wijzen op een storing van het tv-signaal (wat eigenlijk nog eens bevestigd wordt door de blocking/freezing).

Zeker coaxkabel/aansluitingen controleren.
notpboy
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb 2010, 14:06
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ga volgende maand ganse coax kabel vervangen,speel liever op safe
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”