Waarom/hoe kwam je voor de eerste maal op Userbase?

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Soms vraag ik het mij toch af. Hoe komen al die mensen hier op Userbase te posten? Wat bewoog hen er toe om hier hun zegje te komen doen? Ben je geïntroduceerd door een Userbaser of was het stom toeval? Misschien zocht je een oplossing voor een probleem via Google, Yahoo of een andere search-engine en .. hups.. daar stond Userbase trots te blinken op je scherm? Vertel ons je verhaal...
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Wel, ik had een paar problemen met mijn computer. Ik wou die dus oplossen en begon te zoeken op google, daar zag ik iets interessant staan. En das was dan nutuurlijk userbase.be, direct lid geworden en een paar posts gemaakt :wink: en zo zit het dus een beetje.


Ik denk dat het wel bij de meeste mensen zo is. :beerchug:
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Ik kwam hier door MaRtO. Hij sprak vol lof over jullie prachitge forum 8) Ik maakte me toen ook lid maar ik vond dit forum maar niets... Pas toen ik op userbase irc kwam ben ik meer en meer van dit forum gaan houden :-) En marto ken ik via school, hij zat in mijn klas. Mischien dit jaar terug. :-D
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Redelijk eenvoudig eigenlijk, ik had problemen met a2f dus ik typ in google 'a2f problemen' in :-D

Ondertussen ben ik gelukkig ook andere berichten beginnen lezen en antwoorden waar ik kon.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik tikte Tett'n in en kwam op Mr_G33kj3 uit van IRC ;)

Nee serieus, bij mij was het ook google samen met termen als "ADSL2FIT", "wat is bandbreedte" , "download zoveel je kan met zo min mogelijke BW" :wink:
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Beste,

Een vriend had ook ADSL2Fit, via google kwam ik op dit forum terecht, waar ik de problemen vond. Niet tegenstaande door de pro en contra te vergelijken vond en heeft deze nog steeds een mooi abonementen aanbod. Ik liet me verleiden en werd trotse klant van deze ISP.

Mvg,

Kikker46
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

hmm :) ik vroeg me altijd af of er geen tooltje was om je volume met een lui klik kon volgen, skynettool, ispmon was er nog nie:)
sinds da ik skynettool had regelmatig de frontpage gelezen en denk paar maanden later begonnen met ook te posten in het forum.
en dan op een avon (eerder nacht was na 2 uur) zag ik staan dat ub ook een irckanaal had, ikke ernaar toe maar ja iedereen was gaan slapen, der was een iemand wakker nukem of meon kweeget niemeer :) en dan een paar dagen later actief beginnen spammen in irckanaal :p
de pispaal <<
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Hmmm Ik denk dat ik het via Skynet heb gevonden omdat het forum daar alles behalve goed was en met een vragen zat :???:

Daar was een persoon die een link onder zijn nick had die verwees naar dit forum als ik mij goed voor heb ??? Daar op gedrukt en gezocht wat ik heb gevonden.

Ook heeft Userbase mij overhaalt om Adsl2fit te nemen dat had ik misschien beter niet gedaan maar als het goed ging dan mocht ik toch ni klagen eerlijk gezegd.

In moeilijke dagen heb ik toch veel steun kunnen vinden bij Userbase en de leden daarvoor nog eens bedankt want ik zag het echt nimeer zitten met die speeds :evil:

Maar ik probeer nu ook in goede dagen eens een bezoekje te brengen :-D
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

via de skynet fora...

greetz
"To err is human..to really screw up you need a computer."
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

ik wou veranderen van tn -> adsl provider en toen kwam ik op de UB a2f review uit
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

kwas achter info over vdsl aant zoeken, die ik hier vond :-D
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Geloof het of niet maar via A2F.
Ik zocht een goede ADSL modem en zij verwezen me door naar hier.

Dus ja, sindsdien doe ik hier af en toe mijn zegje en lig ik in een deuk met sommige antwoorden.

Thx for beeing the (more than a) forum that I've missed al my life.
Gebruikersavatar
Wim D
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 maa 2004, 22:27

Ook "dankzij" Adsl2fit...
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

hier was het ook door in google a2f in te typen dak hier beland ben
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Ik had een probleem met ntoskrnl.exe en via google ben ik op Skynet-User-Base terecht gekomen, ondertussen toch ook al even geleden.
Het leuke hier is dat je altijd geholpen word, er is altijd iemand die een afdoend antwoord weet. :-D
Afbeelding
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Via de ADSL-les, de lesgever toonde dat we op deze site een uitgebreide speedtest kunnen doen.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Ik ben hier gekomen omdat ik wou overschakelen op adsl2fit :) tot een vriend mij naar hier doorverwees natuurlijk :)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Tae schreef:Daar was een persoon die een link onder zijn nick had die verwees naar dit forum als ik mij goed voor heb ??? Daar op gedrukt en gezocht wat ik heb gevonden.

Ik beken... Ik ben die spammer... NU nog steeds trouwens ;)

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
foxxy girl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 322
Lid geworden op: 05 jun 2004, 20:59
Locatie: geel

°MaRtO°° schreef:Wel, ik had een paar problemen met mijn computer. Ik wou die dus oplossen en begon te zoeken op google, daar zag ik iets interessant staan. En das was dan nutuurlijk userbase.be, direct lid geworden en een paar posts gemaakt :wink: en zo zit het dus een beetje.


Ik denk dat het wel bij de meeste mensen zo is. :beerchug:


inderdaad, ben net op de zelfde manier hier terecht gekomen. en heb er tot nu toe nog geen spijt van.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Google heeft mij tot hier gebracht, maar ik weet niet precies maar door wat het komt. En toen zag ik a2f staan op de website en ik vond het zo een mooi aanbod en daardoor heb ik ook a2f genomen. :)
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

ik dacht te weten dat het de speedtest was die ik als eerste kende :).
Spock@enterprise

:-D Gek dat de meesten via een omweg als AF hier komen.
Spock@enterprise

A2F bedoel ik dus
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sub Zero schreef:
Tae schreef:Daar was een persoon die een link onder zijn nick had die verwees naar dit forum als ik mij goed voor heb ??? Daar op gedrukt en gezocht wat ik heb gevonden.

Ik beken... Ik ben die spammer... NU nog steeds trouwens ;)


Ik ook via Sub (hij lijkt wel dé referer, naast A2F natuulijk :wink: ) en de Skynet fora, die ik op dat moment onder een andere nick onveilig maakte.

Ondertussen deze laatste al lang achter mij gelaten :P
If you can't beat them, confuse them.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Niets met A2F te zien... was gewoon op zoek naar ervaringen met een Ethernet-ADSL modem (zoals de Thomson 510 dus).
Gebruikersavatar
SIR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 27 nov 2003, 14:47
Locatie: Borsbeek, A'pen

Ik was aan het zoeken naar wat uitleg over internet providers om een keuze te maken welke provider ik zou kiezen, toen een collega (den Maverick) van mij deze site aanbevool.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

ik ben hier beland omdat ik op google zocht naar A2F Problemen en ik zag dat er hier een deel van het forum overging

Snakehit
satori
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 mei 2004, 09:15
Locatie: Landen

Introduced by Sparkiii !

Ik volgde Cisco IT Essentials 1 @ VDAB samen met hem, zo is XInIX hier trouwens ook terechtgekome....

Big shout-out @ Sparkiii & XiniX!!!!


Peace
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Via het brakke technisch forum van Skynet. En ik heb over userbase in den beginne klein rapportje gescheven voor school, vergelijking tussen technisch forum van skynet en de SUB destijds ;)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

meon schreef:Via het brakke technisch forum van Skynet. En ik heb over userbase in den beginne klein rapportje gescheven voor school, vergelijking tussen technisch forum van skynet en de SUB destijds ;)


En ? En ? Welk forum kwam er als beste uit ?

CueBoy, wachtend in spanning :lol:
If you can't beat them, confuse them.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

meon has invaded userbase! en is bezig met de toekomst van onze basis!
Zullen we onderworpen worden aan zijn woeste plannen? Of zullen we eerder in de hemel terecht komen? Wie is hij? Wat doet hij? Waarom doet hij het? En vooral wat houdt hem bezig?
Weldra op vtm 6 september 21u50 De Grote Webmastershow met Meon als Gastheer en Paul Jambers als Eindredacteur. Wie wordt de schone breinloze dame die zal zorgen dat er mensen kijken?
U kijkt toch ook? (jammer dat emielke daar geen copyright eeft opgenomen, anders wastem al rijk )
de pispaal <<
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

De grote alziende, allescontrolerende doch aangename mens die toch werkelijk schuilt achter de nick Meon.... awel... diene mens is verantwoordelijk voor het feit dat ik hier nu dit forum onveilig maak met nieuwspost en andere. Waarvoor mijn dank.

Oh dat ik nu nieuws mag posten is tevens te danken aan de rest van de crew hoor. Ik wil geen afbreuk doen aan de verdiensten van de crew. :wink:
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

/me is hier terecht gekomen door de speedtest (via http://www.adslbox.be).
Plaats reactie

Terug naar “Test”