Doom III-fans modificeren game

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Spock
Elite Poster
Elite Poster

Pakweg drie dagen na de lancering van het popualaire videospel Doom 3 hebben verstokte spelers al modificaties op internet gezet. De zogenoemde 'mods' geven de speler extra wapens, visuele aanpassingen en nieuwe multiplayer-mogelijkheden.

De modificaties zijn reeds populaire downloads op diverse game sites. Volgens de harde kern spelletjesfanaten maken de aanpassingen het de moeite waard om het spel opnieuw te spelen. "Nadat ik Doom 3 had uitgespeeld ging ik op zoek naar gave mods, omdat ik het spel nog niet wilde wegdoen", verklaart gamer John Stanton tegenover de Amerikaanse krant USA Today.

De modificatie Duct Tape is de favoriet van Stanton. Het maakt een einde aan de frustratie van veel spelers: de onmogelijkheid om tegelijk met een lamp te schijnen en een wapen te gebruiken. Dit leidt er in bepaalde gevallen toe dat de speler in het donker komt te staan. Met Duct Tape kunnen de spelers hun lamp vastmaken aan hun wapen en beide hulpmiddelen tegelijk gebruiken.

Afbeelding

USA Today geeft een handig overzicht van de modificaties (volg de links):

Duct Tape; Hello Kitty; Classic Doom Music; 32 Player; Diverse mods .

Bron: USA TODAY
Akira
Elite Poster
Elite Poster

:cry: :cry: de hello kitty mod link linkt naar site maar ik zie nergens hello kitty
en khad nog zo graag die katjes vermoord
de pispaal <<
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Mr.Cide schreef::cry: :cry: de hello kitty mod link linkt naar site maar ik zie nergens hello kitty
en khad nog zo graag die katjes vermoord
Tis de ductapemod met een hello kitty image...
Bijlagen
doom3_mod2-s.jpg
(21.47 KiB) 590 keer gedownload
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

pfuh lame...must kill kittens...must kell hello kitty
de pispaal <<
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Diene Ducktape maakt het idd veel aangenamer om te spelen, want soms kreeg ik er iets van dat ge uw licht moest gebruiken om iets te zien en dan vliegt er natuurlijk zo'n beest met razorblade-tanden op uw smoel af :twisted:
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Spacekiek schreef: en dan vliegt er natuurlijk zo'n beest met razorblade-tanden op uw smoel af :twisted:

Dat was wel duidelijk :-D
Sandman
Pro Member
Pro Member

Spacekiek schreef:Diene Ducktape maakt het idd veel aangenamer om te spelen, want soms kreeg ik er iets van dat ge uw licht moest gebruiken om iets te zien en dan vliegt er natuurlijk zo'n beest met razorblade-tanden op uw smoel af :twisted:
Wist al ni wat je was tegengekomen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Games”