Van confort naar maxi + van Mobistar naar Proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo,

Ik heb enkele vragen. Ik en mijn vriendin zijn klant bij Mobistar ( 2 x dolfijn 12).

Nu zou ik door problemen met Mobistar netwerk graag overschakelen naar pxms. Mijn vriendin gebruikt geen mobiel internet maar ik wel. We zouden dan respectievelijk kiezen voor easy 15 en smart 15.

Nu is er momenteel promotie bij Belgacom, krijg je die korting ook als je omschakelt van pack? Ik zou van confort naar maxi gaan, dan kan ik er het multi pakket voor Belgacom tv gratis bijnemen.

De data voor 3G in het maxi pack (2gb) kan ik dat ook gebruiken voor de gsm in het pack? Ik gebruik 500 mb wel al in de Ipad, dus kan die data in een pack dan verdeeld worden? 2gb (maxi pack) + 500 mb (smart15).

Alvast bedankt!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Is dit topic niet voor de sectie: Vaste en mobiele telefonie > Belgacom Proximus ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Ja, dat kan perfect gedeeld worden met gsm in pack + extra sim met die data op gelinkt (voor iPad).

[Afbeelding Post made via mobile device ]
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Dus je kan alle data die je hebt in je pack (zowel van mobiele abbo's als internet overal data) delen met eender welk toestel?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

inderdaad de 2gb is de verdelen onder alle gebruikers in het pack.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Tinolicus
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Dat denk ik niet...

Ik ben ook overgestapt naar Internet maxi + smart 15 omdat die Internet Maxi 2 gig mobiele gaf. Ge krijgt een apart simkaartje met 2 gig mobiel voor laptop en tablet.

Dus ge hebt in principe maar 500 mb voor uw smartphone. Andere simkaart is enkel data.

Ik heb gevraagd om over te stappen naar Internet Comfort + Smart 25. Ook onbeperkt downloaden op vaste lijn en 1 gig mobiel. Wel minder mobiele data voor laptop of ipad.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster

Je kan een aparte simkaart krijgen en het volume tegelijk delen met uw smartphone in pack. Zeker weten :-) .
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Werkt idd om het volume te sharen over 2 kaarten.
Tinolicus
Starter Plus
Starter Plus

Hm, kan iemand die optie meer toelichten? Waarom zeggen ze dat niet op de helpdesk of zie ik iets over het hoofd?

EDIT

Aha vandaar die Mobile Internet Free Anytime 250 mb wat bijkomt op de Hello app als mijn Internet op GSM op is. Is dat enkel die 250 mb of blijft dat optellen tot 2 gig?
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster

Afhankelijk hoe u pack geconfigureerd is en of je over een vast internetabonnement beschikt waar meer dan 250MB wordt bijgegeven. Indien je een pack hebt met internet dat meer dan 250MB geeft zou ik eens contact opnemen met Belgacom om uw pack te optimaliseren of juist te zetten. Hoeft niet perce met prijsstijging te zijn voor alle duidelijkheid.
Tinolicus
Starter Plus
Starter Plus

Dan ga ik daar eens achter zoeken want die wat me online verkocht zei dat het gedeeld is en iemand anders van de helpdesk bevestigde dit niet, raar.

EDIT

Zoals jullie zeggen inderdaad, waarom melden ze dat dan niet gewoon van de eerste slag. In elk geval bedankt. Dan blijf ik bij mijn internet maxi + smart 15.

Nu mijn lijn nog in orde krijgen.

EDIT

Ik zou niet hoger krijgen dan dit 16mbitprofiel terwijl lijntest.be 25 mbit geeft.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”