Snelheid/Kwaliteit Versatel Always ADSL

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik lees in verscheidene topics dat er nogal wat onenigheid bestaat over de snelheid van het "light abo" van Versatel België. Zelf heb ik reeds 3 maanden Versatel ADSL en er valt helemaal niet over te klagen. In theorie is het: max. 512 Kbps downstream, max. 256 Kbps upstream. Deze waarden zijn heel realistisch. Mijn gemiddelde downloadsnelheid ligt rond de 50 à 60 Kb/sec. De screenshot kan dit bewijzen. Voor de upload heb ik een gemiddelde van 25 tot 30 Kb/sec. Alles zal nog duidelijker worden wanneer Versatel aan de speedtest van Userbase zal toegevoegd worden. Dan pas zal men echt gaan kunnen vergelijken.

Dit abonnement is in mijn ogen ook de beste keuze qua prijs/kwaliteit onder de light abo's. De basisprijs is 19.90€ en dat is uniek op de belgische markt. De downloadlimiet ligt op 250MB. Ga je hier over, dan betaal je 0.05€ per MB. Wanneer het extra te betelen bedrag oploopt tot 10€, dan is er geen limiet meer. De maandelijkse kost kan dus max. 29.90€ zijn. Als je dit vergelijkt met Telenet, waar de basisprijs pas begint op 29.90€ en de snelheid zelfs slechter is (512 up / 128 down), dan pas besef je dat dit de beste oplossing is.

Graag veel commentaar op de snelheid (zeker omdat Userbase Versatel nog niet heeft toegevoegd) en de tevredenheid!
Bijlagen
versatelalwaysadsl.JPG
(60.97 KiB) 193 keer gedownload
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Svekke,
Ik denk niet dat hier eigenlijk slechte reacties zijn op Versatel ADSL Always. Ik denk dat het voor velen al duidelijk is dat dit het beste light abonnement is dat er momenteel voor handen is.
<a href="http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=review&cat=versatel">Zie ook mijn review</a>, daterend van ergens in januari.
Overigens is het zo dat zelfs de heavy users Versatel Always overwegen, wegens limietloosheid.
Gebruikersavatar
aikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 maa 2004, 20:56
Locatie: Rotselaar - Leuven
Contacteer:

Ik denk er zelfs ook misschien over om het te nemen,
want meer heb ik echter niet nodig.

En de upload is ook interessanter voor mij :-)
su root
Gebruikersavatar
Chupacabras
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 mei 2004, 18:12
Locatie: leuven
Contacteer:

Toevallig hun oud abonnement tegengekomen :-(

http://www.versadsl.be/

Net wat ik graag gezien had...
Ietsjes hogere download snelheid ...
en net dit bieden ze niet meer aan :evil:

Was leuk geprijsd, waarom hebben ze de snelheid naar beneden getrokken ??? :-(

(en het is nu net dit wat mij doet twijfelen om bij hen een abo te nemen want 512 down klinkt mij net ietsjes te laag...)

pfffffff ikke het nie wete, keuze is moeilijk, vooral omdat je al direct voor een jaartje vastzit ...
Als het dan traag gaat mag je daar een vol jaartje van genieten... misschien dan toch maar naar surfadsl aan hogere snelheid en gelimiteerd (ik denk toch niet dat ik hun 20 Giegjes ga opsnoepen)
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

mijn besluit staat vast. volgende week ga ik bellen voor de aanvraag. van de lage downloadsnelheid heb ik toch geen last van omdat ik nu al bijne een jaar lagere snelheden als die 512 kbit heb bij a2f. en ik doe het vooral omdat het geen limiet heeft. en teminste stabiele downloadsnelheden :twisted:
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb de reacties ook gelezen op de review van meon (goede review btw) en ik denk ook dat dit het beste abonnement is voor de light abo's dan.

En als je een lage snelheid hebt bij a2f dan kan je ook beter overstappen (zoals Metal gaat doen) want dan heb je een stabiele lijn en het is eigenlijk nog unlimited.

Maar je hebt altijd mensen die niet tevreden zijn, dat is bij alles zo. :)
Gebruikersavatar
Chupacabras
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 mei 2004, 18:12
Locatie: leuven
Contacteer:

oeioei,
heb nog wat rondgekeken in de reacties op de review,http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=2349

overstappen ok, maar wel geduld oefenen...

Ze zijn blijkbaar niet overal de snelste om te installeren, hopelijk is dat niet bij iedereen het geval ...
Voor degene die online wil bestellen, goed opletten wat er allemaal standaard aangevinkt staat zodat je geen dingen bijbestelt die je niet nodig hebt...

Ik heb zaterdag info (en prijzen) aangevraagd voor hun andere abo's via hun B2B site want ik had toch graag een ietsjes hogere snelheid gezien...

Die hogere snelheid vind ik al terug in hun NetOffice maar die is dan weer niet limietloos en heeft een vast IP (dat gaat weer mucho dineros betekenen). Ik kan daar trouwens niks mee aanvangen, ik wil immers geen live server draaien thuis, zulke diensten zie ik liever ergens gehost worden maar dat is een ander topic op zich.)

Enfin, als ik nieuws heb lezen julie het hier wel, als er niks komt heb ik ook niks gekregen :?

(trouwens, ik ga niet naar hun 0800 nummer te bellen want ik wil hun reactiesnelheid meten... )
Gebruikersavatar
seppie
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 maa 2004, 19:59

Ook ik heb mijn op een 2de lijn versatel genomen ongeveer 2maand heb ik dit nu.

En ik moet zeggen PERFECT. Ik was uiteindelijk die miserie met A2F grondig beu (zo'n onstabiele adslverbinding nog nooit meegemaakt zoals velen onder ons) en heb nu dus 2 abbos (A2F op normale lijn, Versatel op faxlijn (zelfs faxlijn laten downgraden naar een discoveryline 6,5€ per maand)

Mijn bemerkingen:
1. Koop (indien je nog kan snel dat belgacom pakket met Thomson Speedtouch 510 modem voor 19€ en upgrade zijn firmware zodat die belgacom config eruit is), configureer deze modem voor PPPoA en ge zijt vertrokken.
2. Ik haal met Versatel CONSTANT 55KBps down (heb zelfs vorige maand zonder probleem 65GB gedownload en in theorie zou dat nog meer kunnen zijn) dus versatel heeft mooi voor mij de downloadtest doorstaan.
3. Als je met meerderen surft verzorgt die Thomson 510 modem een mooie verdeling van de sessies, enkel als men met een downloadaccelerator gaat werken slorp je alles op zoals ik met mijn broer gemerkt heb dit weekend :-D maar 55KBps is voldoende om te ftpen en tegelijktijd 3 of 4 personen te laten surfen
4. Ik heb maar gedurende 1 week per maand 95KBps bij A2F gehad en voor de rest van de maand ging mijn 95KBps blijkbaar door naar de volgende A2F klant (heb ik gemerkt via kameraden) om zelf maar op smallband over te blijven (als ge geluk hebt) terwijl ik toch nog het unlimited account heb, wel als dat optelt zit je zelfs onder de 55KBps voor een ganse maand + je krijgt mailboxen en webspace en dit voor maar 30€
5. Helpdesk = tot nu toe PERFECT. Bel en ze nemen na 3 keer ringtoon al op. Op mijn probleem van mijn website die 2x was verdwenen werd direkt de tip gegeven dat ik misschien boven de 30MB ging. Hun script was nog niet 100% in orde een maand gelden vandaar dat de gebruiker niet op de hoogte werd gebracht als hij hierover ging, een ander script wiste automatisch de volledige webspace indien men over de 30MB ging. Ik had dit nagekeken en inderdaad ik had iets teveel familiefotos erop geplaatst. Omdat mijn ticket blijkbaar nog opstond belde een technieker mij enkele dagen ZELF op om te vragen of ik nog steeds dat probleem had, eerst naar thuis en dan naar het bureau, heel mooi van hun dus.
6. Ondertussen is dat script mooi in orde en geeft zonder probleem weer hoeveel % je reeds gebruikt van je 30MB of 100000 files die je max mag stockeren.
7. I.v.m. de activatietijd: Ik had eerst een USBmodem via hun besteld en ik denk dat het vooral daarop wachten was, 3,5week na het inschrijven op het Always abbo ontvingen wij de modem en konden direkt aan de slag.
8. Het is inderdaad even uitkijken dat je niet vergeet uit te tikken dat je (nog) niet via hun wil telefoneren (als je niet van belgacom wil afstappen) maar voor de rest viel mij wel op hoe professioneel zij te werk gaan. Na het vervolledigen van het inschrijvingsformulier, heb je reeds je aangemaakte account en mailboxen ter beschikking. Waarschijnlijk een gevolg van dat zij al jaren voor de professionele gebruiker diensten voorzien. Enkel Belgacom moet dan nog je signaal omzetten en daar wringt soms wel een schoentje.

Problemen:
1. In het begin na enkele uren geconnecteerd te zijn en dan even afloggen kon tot gevolg hebben dat men 1 à 2u moesten wachten voordat men zich opnieuw kon aanloggen. Dit probleem hebben zij opgelost en is nu volledig van de baan.
2. Af en toe verliest hun Outgoing mailserver het noorden (ofwel kon mijn systeem hun out.versateladsl.be niet vinden ofwel aanzag hun mailserver mij als spammer) en kan het zijn dat je een uurtje moet wachten totdat je een email kan versturen. Hier zijn ze veronderstel ik nog verbeteringen voor aan het aanbrengen, dit valt minder voor dan vroeger.

Voor mij heeft A2F geen creditz meer, de kans is heel groot dat ik zelfs die 2de lijn ook naar Versatel ga laten omzetten.

Mijn score voor Versatel 8/10, wel jammer dat ze geen 1Mbit abbo unlimited voor pakweg 50 of 55€ hebben anders zou ik dat zeker en vast direkt nemen.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Hallokes,

Ik heb een klein vraagje. Bij dit abbo kan je dus 10 keer volumepacks kopen en daarna is het gratis, maar wanneer het gratis is kom je dan niet op een soort smallband? Volgens Seppie zijn bericht lijkt me dit onwaarschijnlijk. Via via heb ik vernomen dat het mogelijk was.

Greetz
Shag
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

@ Shag, lees: vanaf 10€ extra bovenop je abo is het ongelimiteerd aan dezelfde snelheid.

Persoonlijk had ik liever dat ze dit abo nog aanboden :
http://www.versadsl.be/nl/Products/DSL/prod_dsl.asp

Dan was mijn keuze nu al gemaakt ! :-D
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Spacekiek schreef:@ Shag, lees: vanaf 10€ extra bovenop je abo is het ongelimiteerd aan dezelfde snelheid.

Persoonlijk had ik liever dat ze dit abo nog aanboden :
http://www.versadsl.be/nl/Products/DSL/prod_dsl.asp

Dan was mijn keuze nu al gemaakt ! :-D


Is idd een stukje mooier dan het huidige. :-)

edit: nog een vraagje; Zijn deze snelheden genoeg om online te gamen? Zelfs toen ik bij Skynet zat had ik momenten last van lag.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Shag schreef:edit: nog een vraagje; Zijn deze snelheden genoeg om online te gamen? Zelfs toen ik bij Skynet zat had ik momenten last van lag.

Sure, goei pings, minstens zo goed als met Skynet. Ligt natuurlijk ook aan de locatie van de server.
Gebruikersavatar
Chupacabras
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 mei 2004, 18:12
Locatie: leuven
Contacteer:

Inderdaad Spacekiek,

Mijn keuze was dan ook al gemaakt...
(9/10 dat ik nu elders ga...)


P.S.: nog steeds geen mailtje binnegekregen, ze hebben misschien al wel naar de telefoonlijn liggen bellen maar ik woon er nog niet ...
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Kvraag mij af hoeveel je max. mag downloaden met Always Adsl (Versatel). Ok, er staat wel na 10 euro is het ongelimiteerd, maar ze hanteren een Acceptable use policy. Wat wordt hier onder verstaan?

Wat als ik nu bijvoorbeeld elke maand 100GB download. (Mss een beetje te extreem voorbeeld, ma da doet er nie toe.) Zouden ze hier iets aan doen of laten ze je maar downloaden?

Kwil zeker en vast geen miskoop meer doen zoals A2F, dus kwil veel info. Als iemand iets meer weet over de nieuwe formule "Always more adsl" laat het dan weten eh :P.

Greetz
Shag
Gast

er zijn grenzen aan wat je kan downloaden wat logisch is ook.
voorts de hogere snelheid.
who knows ;)
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

ik heb dus net gebeld voor always adsl aan te vragen ma die mensen konde dus blijkbaar nie nen juiste datum op plakken van wanneer het aangesloten zou worden. normaal is da dus 3 weken maar ze konden da nie zetten da da pas binnen 1.5 maand was. en heb ook direct gevraagd wat die always more adsl is. en da is dus de gewone always adsl maar dan voor 30€ en geen limiet maar wel dezelfde snelheden als de gewoen always adsl. dus in feite is het de gewone always adsl waar geen limiet meer opzit met de zelfde snelheden en hetzelfde bedrag als ge over de extra 10€ da ge moet betalen als ge over uw limiet zit meerekend. dus alles is hetzelfde
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

metal schreef:ik heb dus net gebeld voor always adsl aan te vragen ma die mensen konde dus blijkbaar nie nen juiste datum op plakken van wanneer het aangesloten zou worden. normaal is da dus 3 weken maar ze konden da nie zetten da da pas binnen 1.5 maand was. en heb ook direct gevraagd wat die always more adsl is. en da is dus de gewone always adsl maar dan voor 30€ en geen limiet maar wel dezelfde snelheden als de gewoen always adsl. dus in feite is het de gewone always adsl waar geen limiet meer opzit met de zelfde snelheden en hetzelfde bedrag als ge over de extra 10€ da ge moet betalen als ge over uw limiet zit meerekend. dus alles is hetzelfde


Das maar dom van die always more adsl :eek: Ma het zal mss zo zijn, met die always adsl zult ge nie zoveel mogen binnehalen (omdat het eigenlijk een light abbo is) en die more adsl is dan meer geschikt voor grotere verbruikers. Zo zie ik het toch.

Hoeveel zou die Acceptable use policy zijn? Onbeperkt, jah, ma er moet toch wel een grens zijn? (Geen rekening houdend met de snelheid natuurlijk.)
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Heb eindelijk mij mailtje gehad. Ik vroeg wat die nieuwe formule was, natuurlijk wordt er nog niets verteld hierover. Het volgende kon men mij wel zeggen;
And I quote: "Wat wel geweten is, is dat deze formule een hogere snelheid zal hebben dan de andere formules.
Indien u zich nu al aansluit zou u normaal zonder probleem kunnen overschakelen op een Always More formule.


Groetjes
Shag
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Om ik vind dat zeer aantrekkelijk klinken. Ik hoop echt dat dit geen 2de a2f verhaal wordt en dat dit de provider is waar iedereen op zit te wachten.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Lijkt me moeilijk, versatel heeft zijn eigen netwerk en zelfs eigen DSLAM's. Versatel is ook een van de weinige providers die gegarandeerde bandwidth-SDSL-oplossingen hebben voor (kapitaalkrachtige) bedrijven ;)
Gast

Shag schreef:Heb eindelijk mij mailtje gehad. Ik vroeg wat die nieuwe formule was, natuurlijk wordt er nog niets verteld hierover. Het volgende kon men mij wel zeggen;
And I quote: "Wat wel geweten is, is dat deze formule een hogere snelheid zal hebben dan de andere formules.
Indien u zich nu al aansluit zou u normaal zonder probleem kunnen overschakelen op een Always More formule.


Groetjes
Shag


Euhm tegen mij heeft die madam echt wa anders gezegd zenne. de snelheid veranderde nie want da heb ik nog speciaal gevraagd. ofwel zijn ze ons daar maar wa aant wijsmaken. maar ik hoop ook echt da de snelheid wa omhoog zou gaan dan :)
WimD

Linksonder op de site:


Always More ADSL

Krachtiger, sneller, meer...
...maar toch niet duur.

Wil je iets meer? Dan zit je goed met Always More ADSL. Always More, da's méér. Maar steeds aan de beste prijs. Typische Versatel dus. Laat hier je emailadres achter en op 1 september krijg je als eerste alle details, én een speciale promo.

Zegt genoeg denkik!
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

WimD schreef:Linksonder op de site:


Always More ADSL

Krachtiger, sneller, meer...
...maar toch niet duur.

Wil je iets meer? Dan zit je goed met Always More ADSL. Always More, da's méér. Maar steeds aan de beste prijs. Typische Versatel dus. Laat hier je emailadres achter en op 1 september krijg je als eerste alle details, én een speciale promo.

Zegt genoeg denkik!


mmm!!! Ik heb me alvast ingeschreven! Ben eens benieuwd naar de specs...
Gebruikersavatar
Wim D
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 maa 2004, 22:27

Ben ook curieus,

Ik ga weer nét iets te vroeg mijn Latribu abo aangevraagd hebben.

Dedju!
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wim D schreef:Ben ook curieus,

Ik ga weer nét iets te vroeg mijn Latribu abo aangevraagd hebben.

Dedju!


Aaah serieus??? Zit je op de "BE PLUS" formule?!
Die wou ik ook aanvragen , maar gaat dus niet in mijn regio :?
Laat ons zeker iets weten als je aangesloten bent op Latribu... Met wat geluk heb je een bom van een lijn via het Turboline netwerk !!
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik mocht morgen terugbellen naar de helpdesk van Versatel, dan gingen ze normaal gezien iets meer weten over die "Always More ADSL"... hopelijk mogen ze het ook doorgeven! Ik ben eens benieuwd ... :-D
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Spacekiek schreef:Ik mocht morgen terugbellen naar de helpdesk van Versatel, dan gingen ze normaal gezien iets meer weten over die "Always More ADSL"... hopelijk mogen ze het ook doorgeven! Ik ben eens benieuwd ... :-D


:-D
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

nu ben ik ook echt wel benieuwd zenne. mja als ze het nie zeggen maakt het mij toch niks uit want ik gaan toch pas begin september bestellen denk ik. tezie ge dan aansluitingskosten moet betalen want ik heb geen zin om nog is 70€ extra te betalen voor aansluitingskosten :wink:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik denk dat ik het weet wat die "Always More ADSL" is ...
Had maandag een mailtje gestuurd met de vraag of ik mij kon abonneren op het product dat op hun oude website stond : http://www.versadsl.be/nl/Products/DSL/prod_dsl.asp

Antwoord van versatel:

Beste,
Dit is een product dat momenteel nog niet op de markt is, nog even geduld.
Indien u nog verdere vragen heeft, kunt u ons steeds contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Versatel Klantendienst


Misschien is dit het eerste Unlimited abonnement in België aan 1Mbit/256Kbit ... Als dit waar is kan Webvisie zijn boelke opkramen 8)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Dat kunnnen ze binnenkort al doen als die problemen blijven.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Spacekiek schreef:Ik denk dat ik het weet wat die "Always More ADSL" is ...
Had maandag een mailtje gestuurd met de vraag of ik mij kon abonneren op het product dat op hun oude website stond : http://www.versadsl.be/nl/Products/DSL/prod_dsl.asp

Antwoord van versatel:

Beste,
Dit is een product dat momenteel nog niet op de markt is, nog even geduld.
Indien u nog verdere vragen heeft, kunt u ons steeds contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Versatel Klantendienst


Misschien is dit het eerste Unlimited abonnement in België aan 1Mbit/256Kbit ... Als dit waar is kan Webvisie zijn boelke opkramen 8)


hmmmz, dit klint zeer interessant. wil ik gerust 50€ voor neertellen. zal toch wel niet zoveel kosten dan denk ik :wink:
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

dat is zeker interessant. :)
Gast

Is er nu al iets meer nieuws van die Always More?
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Op die link die je gegeven hebt kun al bestellen ?!?! :?

Als je iets meer weet laat het ons dan weten want 1mbit download unlimited is ook niet slecht vind ik :P :-D
Eddy

Ben aan het twijfelen tussen volledige adsl of versatel always.
Weet er iemand of bij light adsl livestream mogelijk is (radio, beelden) en of je videoconferencing / chatten kan doen via webcam?

Ed
Gast

bij versatel always ADSL (512Kbps/256Kbps) zeker mogelijk, ben nu naar studiobrussel aan het luisteren, ongeveer 10 a 15KBps nodig dus ge hebt nog een dikke 35KBps voor andere dingen over.
Webcammen moet zeker lukken, mijn nichtjes gebruiken dat dikwijls met skynet toen ze nog maar 128kbps up hadden, verstael geeft 256kbps.

Ik heb wel vorige week upgrade naar Always More Adsl (1Mbit/256Kbps)aangevraagd, zeer tevreden over Always Adsl dus nieuwe formule zal ook wel in orde zijn.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Eddy schreef:Ben aan het twijfelen tussen volledige adsl of versatel always.
Weet er iemand of bij light adsl livestream mogelijk is (radio, beelden) en of je videoconferencing / chatten kan doen via webcam?

Ed


Vanaf 13 september zal ik het weten! 'k Heb Versatel Always ADSL MORE genomen. 1Mbit download - 256Kbit upload en unlimited vanaf 34.90€ (29.90€ als je onder de 500MB blijft).

Om op uw vraag te antwoorden. Het Always MORE met 1Mbit zou zeker voldoende moet zijn voor muziek- en videostreams. Upload is 256Kbit, dus voldoende voor webcammen (en is sowiezo al unlimited!!!).
Voordeel: het is niet al te duur en je kan zéér veel downloaden, ook al is het maar aan 1Mbit!

Wil je iets meer uitgeven aan je abo. en verbruik je niet zoveel traffiek, kan je mss best kiezen voor een abonnement in het genre van 4Mbit/512Kbit of 3.3Mbit/384Kbit.

Dat light abonnement van versatel (512Kbit) lijkt (voor mij althans) nét ietsje te laag en persoonlijk kan je voor dat ietje meer beter opteren voor het Always More abo.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Spacekiek schreef:Dat light abonnement van versatel (512Kbit) lijkt (voor mij althans) nét ietsje te laag en persoonlijk kan je voor dat ietje meer beter opteren voor het Always More abo.


Vind ik inderdaad ook een beetje aan de lage kant. Surfen en downloaden tegelijkertijd gaat nie goe :-( . Voor de rest is het perfect, tenminste als ge alles appart doen. Ne keer sufen dan eens downloaden en dan ne keer iets steamen.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Heeft er iemand problemen met de snelheid van versatel?

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Sep 11 2004 om 13:41:02 UTC+0200)

Download : 16.9 KByte/sec
Upload : 24.5 KByte/sec

En ik heb een paar dagen geleden disconnects gekregen en kon gewoon nie meer op het net. Tgaat al beginne gelijk A2F. Allé ge hebt dan maar 512kbit en dan zijn der ier nog probs. Doemme toch.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik ben eens benieuwd ze wat dit gaat zeggen bij Versatel :roll:

Limietloos internet lijkt hier in België wel echt onmogelijk das wel eens iets anders dan bij onze Noorderburen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”