Ik dus blij ... tot ik erop klikte om het te testen. Want wat bleek, hij vraagt dan om Mobistar te contacteren: "To enable Personal Hotspot on this account, contact Mobistar"
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
De optie Personal Hotspot was er tot nu toe gewoonweg niet bij Mobistar, nu is die er dus maar krijg je een popup met het vermelde tekstje. Nu kunnen ze echt wel niet meer zeggen dat het aan Apple ligt. Ik heb een vermoeden dat dit eigenlijk door Apple is gedaan, dat zij een extra optie hebben erin gezet om de Personal Hotspot zichtbaar te maken. Zo kunnen ze namelijk duidelijk aanduiden dat het probleem niet bij hen ligt dat Personal Hotspot niet kan maar dat het aan de provider ligtselder schreef:da's al eeuwen zo, Mobistar steekt de schuld op Apple, Apple steekt de schuld op Mobistar...
Welke APN heb je aangepast? Die van Cellular Data of die van Internet Tethering? Bij mij staat die laatste trouwens standaard op iew.be, voorheen had ik die optie helemaal niet (logisch eigenlijk) maar dat is wel een vreemde APN die ik nog niet was tegen gekomen. Anyway, bij mij lukt het aanpassen naar web.pro.be iig niet, of moet je echt heel je gsm terug herstarten?svenska schreef:Maar wanneer ik mijn APN van iphone.mobistar naar web.pro.be veranderde, lukt Personal Hotspot nu wel!
't Is eigenlijk "de schuld" van allebei. Dat zijn afspraken die ze met elkaar gemaakt hebben.selder schreef:da's al eeuwen zo, Mobistar steekt de schuld op Apple, Apple steekt de schuld op Mobistar...
Ben ik blij dat het out of the box werkte op m'n GenerationConnect
Mobistar heeft nooit geld gevraagd voor die optie, die is er gewoon nooit geweest.iceke schreef:ongelooflijk hoe je het als consument kan pikken dat een fabrikant/provider features dichttimmert om er daarna extra abonnementsgeld voor te vragen.