Nieuwigheid bij MV: https://becomeviking.com/be_nl/
Het systeem van het aanbrengen van vrienden veranderd op 1 punt: breng binnen de 6 maanden 5 vrienden aan en je krijgt 1800 vikingpunten. Dat is bv gelijk aan 12 x 15€-bundel.
MV: breng op 6 maanden 5 vrienden aan = 1800 vikingpunten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
En het leuke is, je oude vrienden tellen blijkbaar mee, ....
ik kreeg dit :
ik kreeg dit :
Hallo XXX,
We hebben gemerkt dat je sinds 1 januari 2013 al 4 vriend(en) overtuigd hebt om Mobile Vikings te worden. Dit betekent dat je al een voorsprong hebt voor de campagne die we vandaag lanceren: Een jaar gratis!
Meer info, please? Als je voor 7 april 2014 5 vrienden overtuigt, bel, sms en surf je een heel jaar gratis. Dat wil zeggen 12 herladingen van € 15. Een aangezien je al 4 vriend(en) overtuigd hebt, heb je’r nog maar 1 te gaan!
Om het je makkelijker te maken hebben we een plaatsje gereserveerd op wordviking.be waar je je eigen Vikingsite kunt aanmaken en je tools kunt personaliseren.
Weinig moeite voor veel belwaarde. Zo moet dat gaan, niet? En nog een kleine reminder: je kunt je Vikingvrienden gratis bellen en sms’en dankzij je gratis Vikingbundel van 60 belminuten en 300 sms’en per dag. Hoe meer Vikingvrienden, hoe beter voor jou! So, let’s get started op wordviking.be. Je hebt 6 maanden de tijd! Of neem eens een kijkje naar onze fancy flowchart.
Viking groet,
Het Mobile Vikings-team
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik heb deze mail niet gekregen en heb sinds 1/01/2013 al 7 personen aangebracht.iceke schreef:En het leuke is, je oude vrienden tellen blijkbaar mee, ....
ik kreeg dit :
Hallo XXX,
We hebben gemerkt dat je sinds 1 januari 2013 al 4 vriend(en) overtuigd hebt om Mobile Vikings te worden. Dit betekent dat je al een voorsprong hebt voor de campagne die we vandaag lanceren: Een jaar gratis!
Meer info, please? Als je voor 7 april 2014 5 vrienden overtuigt, bel, sms en surf je een heel jaar gratis. Dat wil zeggen 12 herladingen van € 15. Een aangezien je al 4 vriend(en) overtuigd hebt, heb je’r nog maar 1 te gaan!
Om het je makkelijker te maken hebben we een plaatsje gereserveerd op wordviking.be waar je je eigen Vikingsite kunt aanmaken en je tools kunt personaliseren.
Weinig moeite voor veel belwaarde. Zo moet dat gaan, niet? En nog een kleine reminder: je kunt je Vikingvrienden gratis bellen en sms’en dankzij je gratis Vikingbundel van 60 belminuten en 300 sms’en per dag. Hoe meer Vikingvrienden, hoe beter voor jou! So, let’s get started op wordviking.be. Je hebt 6 maanden de tijd! Of neem eens een kijkje naar onze fancy flowchart.
Viking groet,
Het Mobile Vikings-team
Dus jij zou nog maar 1 persoon moeten aanbrengen om aan de 1800 punten te komen (indien ze allemaal na vandaag nog eens herladen) .
En ik zou vanaf nu nog eens 5 personen moeten aanbrengen om aan hetzelfde puntenaantal te komen ?Heb je al 1, 2, 3 of 4 vrienden aangebracht tussen 01/01/2013 en de start van de campagne op 07/10/2013, dan moet je nog maar enkele Vikings overtuigen voordat je aan het minimum van 5 Vikingvrienden zit. Zodra je 5 Vikingvrienden allemaal ten minste één herlading hebben uitgevoerd, kun je nog extra Vikingpunten winnen. Voor elke eerstvolgende herlading na 07/10/2013 die je nieuwe Vikingvrienden nu uitvoeren, krijg je nóg eens 150 Vikingpunten. Hebben je 5 Vikingvrienden deze tweede herlading allemaal uitgevoerd, dan krijg je de bonus van 300 Vikingpunten.
Klopt mijn redenering ?Wat als je sinds 01/01/2013 al 5 of meer vrienden had aangebracht voor de start van de campagne op 07/10/2013? Dan dagen we je uit om tóch nog 5 extra vrienden te overtuigen om Viking te worden binnen de 6 maanden. Vervolgens moet je ervoor zorgen dat ze ieder een dubbele herlading uitvoeren (zoals beschreven in stap 3 en 4). Slaag je in je opzet, dan wordt je een 'Super Viking' . Wat dit inhoudt ontdek je later.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik denk dat je redenering klopt, maar dat je iets meer gaat krijgen.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik had al 5 vrienden overtuigd dit jaar, dus ik heb zonet 1050 punten ontvangen
Dit stond ik de mail die ik kreeg:
"Wacht heel even! Heb je zin in een uitdaging? Een Super Viking-uitdaging? Vergroot dan je Vikingnetwerk nog eens met 5 vrienden voor 7 april 2014 en je zal de status van 'Super Viking' verdienen + een geheim Vikinggeschenk. Are you in?"
Dit stond ik de mail die ik kreeg:
"Wacht heel even! Heb je zin in een uitdaging? Een Super Viking-uitdaging? Vergroot dan je Vikingnetwerk nog eens met 5 vrienden voor 7 april 2014 en je zal de status van 'Super Viking' verdienen + een geheim Vikinggeschenk. Are you in?"
-
- Elite Poster
ja, als je ze eerst naar Proximus ofzo verhuist, en dan terug naar MV.
Ik heb 1 account waar de nr van mijn vrouw en mijn nummer op staan.
Deze zomer ben ik even bij Px Generation Connect geweest omdat 3G-opvangst op mijn werk slecht is.
Een tijdje later is er hier op het werk wifi geïnstalleerd en ben ik terug naar MV gegaan. Ik heb toen het nr van mijn vrouw opgegeven en heb toen ook de MV-punten ontvangen.
Ik heb 1 account waar de nr van mijn vrouw en mijn nummer op staan.
Deze zomer ben ik even bij Px Generation Connect geweest omdat 3G-opvangst op mijn werk slecht is.
Een tijdje later is er hier op het werk wifi geïnstalleerd en ben ik terug naar MV gegaan. Ik heb toen het nr van mijn vrouw opgegeven en heb toen ook de MV-punten ontvangen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Dus 5 keer 10eur herladen, de helft daarvan recupereren met betaallijn en je krijgt 180eur, waarvan je cash 90eur krijgt (betaallijn)? Zie ik dat verkeerd? 50€ wordt 115€ toch ?
-
- Elite Poster
Blijkbaar moeten je vrienden minstens 2x herladen voordat ze meegeteld worden.
Investering is dus 100 euro, maar die kan je ook voor de helft recupereren.
Dus 100 euro levert grosso modo 140 euro op (cashback van 100 + 180 euro)
Nu ja, met die cashback-methode is MV al goedkoop genoeg om daar tijd in te steken. Als je in maart nog 1 of 2 vrienden tekort komt, is het wel te overwegen.
Investering is dus 100 euro, maar die kan je ook voor de helft recupereren.
Dus 100 euro levert grosso modo 140 euro op (cashback van 100 + 180 euro)
Nu ja, met die cashback-methode is MV al goedkoop genoeg om daar tijd in te steken. Als je in maart nog 1 of 2 vrienden tekort komt, is het wel te overwegen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
2x herladen? Nee da's nog een andere versie van die actie.
https://mobilevikings.com/bel/nl/ayearforfree/
Edit: Blijkbaar toch juist, voor mensen die je aanbrengt na lancering van deze actie...
https://mobilevikings.com/bel/nl/ayearforfree/
Edit: Blijkbaar toch juist, voor mensen die je aanbrengt na lancering van deze actie...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Ik overwoog overstappen maar ze willen mij blijkbaar niet als klant. Na twee weken en meermaals contact nog steeds geen SIM kaart gekregen dacht dat kleine providers net zo inzetten op klantenservice?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Hier intussen al 7 simkaarten op 2 a 3 dagen telkens ontvangen, ik zou toch eens nakijken of je alles correct hebt ingevoerd.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Heb alles correct ingevoerd hoor , ... Heb hen dan gemaild omdat ik niets kreeg en dan kreeg ik antwoordiRockabizzydilly schreef:Hier intussen al 7 simkaarten op 2 a 3 dagen telkens ontvangen, ik zou toch eens nakijken of je alles correct hebt ingevoerd.
"Normaal had deze simkaart al naar jou verstuurd moeten zijn.Ik zie dat dit nog niet gebeurd is.Ik laat het nu nakijken en hou je verder op de hoogte als ik feedback krijg."
Dan weer een dag of 5 niets gehoord en weer gemaild om te vragen hoe het zat. Kreeg ik volgend antwoord:
"Er moest iets aangepast worden in onze centrale.Daardoor zal je opnieuw een aanvraag moeten doen (zoals je de eerste maal hebt gedaan).Ik had hiervoor een aanvraag gedaan bij de technische dienst.Ik heb nu om een update gevraagd en laat je onmiddellijk iets weten als je de nieuwe aanvraag kan uitvoeren."
Nu weer 4 dagen later en nog steeds niet gehoord dat ik opnieuw mag aanvragen. Te gek voor woorden toch?
- trikke2705
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik ben pas MV geworden, ben in testfase zeg maar Hier bij me thuis is de ontvangst van proximus een ramp en Base is ok. Ben eens benieuwd wat de 3G ervaring zal zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
ik zou mv klant willen worden. Zijn er ook ergens promotiecodes te vinden?
de koe zegt boe