Bhaalu : de toekomst van televisiekijken

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

een overzicht wat er nieuw is
Bhaalu voor iPad en Android tablets, met search & EPG functie

Facebook- en Twitter-integratie, beperkt gratis CVR-kijken via referral posts en je eigen TVabonnementen opnames

Fling & Sling je opnames tussen je tablet en TV-scherm. Hiervoor heb je wel de bhaalu-box nodig

Nieuwe website met bhaalu-kijken, profielbeheer (wachtwoorden, ouderlijk toezicht, authenticatie,etc.) en webshop

E-invoice authenticatie: je hebt niet langer een specifiek TV-abonnement nodig, uiteraard wel een eigen geldig TV-abonnement

Crowd sourced aflijnen van programma’s door de community

Profiel 0 om CVR te kijken zoals je vroeger televisie keek. Handig voor de babysit die nog niet bhaalut bijvoorbeeld
jeffke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:27
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 15 keer

Fling & Sling je opnames tussen je tablet en TV-scherm. Hiervoor heb je wel de bhaalu-box nodig
Dit werkt bij mij momenteel niet,Favorieten komen er bij beide op maar ik kan van tablet niets naar mijn box sturen.

Crowd sourced aflijnen van programma’s door de community
Weet iemand hoe dit werkt ?

Profiel 0 om CVR te kijken zoals je vroeger televisie keek. Handig voor de babysit die nog niet bhaalut bijvoorbeeld
Dit vind ik wel een goed voordeel,zeker als je gewend bent van te zappen
adeprol
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2012, 13:10
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

iemand die misschien het antwoord weet.

Bhaalu box is dus een stukje softwareop een zotac zbox.
Wat als je de harde schijf nu in een andere PC steekt?

Ik vind het zo spijtig dat ze niet gewoon de software verkopen, dan kan ik het installeren op mijn HTPC ipv nog een extra bakje te hebben.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

adeprol schreef:iemand die misschien het antwoord weet.

Bhaalu box is dus een stukje softwareop een zotac zbox.
Wat als je de harde schijf nu in een andere PC steekt?

Ik vind het zo spijtig dat ze niet gewoon de software verkopen, dan kan ik het installeren op mijn HTPC ipv nog een extra bakje te hebben.
Volgens mij zitten er in de bhaalu boxen die nu in omloop zijn geen harde schijf, en de release van de modellen met 500GB heeft vertraging opgelopen


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

adeprol schreef: Ik vind het zo spijtig dat ze niet gewoon de software verkopen, dan kan ik het installeren op mijn HTPC ipv nog een extra bakje te hebben.
Tja zou wel leuk zijn, net zoals ik nu mijn mac mini gebruik icm openelec/xbmc. Technisch zal dat wel kunnen om de bhaalu software in een windows of mac installleerbestand te zetten


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

jeffke schreef:Crowd sourced aflijnen van programma’s door de community
Weet iemand hoe dit werkt ?
Zou men hiermee niet bedoelen dat de community aangeeft wat start, stop en reclame binnen een programma is ?

Vermoedelijk proberen ze dit te automatiseren en daar zijn wel enkele technieken voor maar volgens mij zijn die niet perfect.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Ivm de beeldkwaliteit, hoe valt dat mee in realiteit? Er zal wel een merkbaar kwaliteitsverschil zijn tussen een telenet en Belgacom box enerzijds en de bhaalu box anderzijds voor zenders als één vtm, Canvas , Vier, maar hoe zit het met zenders als kanaal z, nederland123, enz?


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
jeffke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:27
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 15 keer

Beeldkwaliteit is minder vind ik.
ik heb thuis ook een HD digicorder staan en deze geeft echt wel beter beeld.
bartlimb
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 jan 2013, 09:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 9 keer

Ik heb juist die Bhaalu eens op mijn Nexus 7 getest.

Het lijkt allemaal wel goed te werken en ben enizins positief. Geen nood meer om dingen te programmeren en gewoon kijken wanneer het jouw uitkomt.

Alleen soms hatelijk is de bediening, eventjes je scherm aanraken en heb je hebt ineens een andere aflevering aanstaan of een andere zender. Naar mijn mening iets te gevoelig en te veel functies omdat elke kant van het scherm wel een functie heeft.

Ze spreken hier dat je een verbinding van 0,5 Mbps nodig heb op een tablet. Na een uurtje national geographic staat mijn teller toch op 1GB wat overeenkomt met die 2 Mbps van een Bhaalu box.

Is het zo dat wanneer er meer bandbreedte beschikbaar is hij naar een hogere bitrate springt?
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Berichten: 290
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

ik weet niet of deze vraag reeds gesteld is , als je enkel via je android toestellen kijkt moet je dan meerdere abo's nemen of kun je met al je tablets/gms kijken via het zelfde abo ? ( vb: kid 1 kijkt op zijn tablet naar vtm , kid 2 op zijn gsm naar vtm en de papa op zijn tablet naar de voetbal dit allemaal op het zelfde moment )
Vroeg het me af omdat je bij muziekdiensten zoals spotify niet met al je toestellen tegelijk kunt luisteren en bvb met google play wel.
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb het ook getest, ik hoor geluid maar heb geen beeld. Ik zie steeds het icoon laden staan, een player gelijk in het help scherm heb ik niet. Ik probeer dit op mijn samsung galaxy note 10.1 ik haal 1,5mb/s download snelheid dat zou voldoende moeten zijn dacht ik.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Hoe kan ik bhaalu contacteren hierover?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

ik000ike schreef:ik weet niet of deze vraag reeds gesteld is , als je enkel via je android toestellen kijkt moet je dan meerdere abo's nemen of kun je met al je tablets/gms kijken via het zelfde abo ? ( vb: kid 1 kijkt op zijn tablet naar vtm , kid 2 op zijn gsm naar vtm en de papa op zijn tablet naar de voetbal dit allemaal op het zelfde moment )
Vroeg het me af omdat je bij muziekdiensten zoals spotify niet met al je toestellen tegelijk kunt luisteren en bvb met google play wel.
Ik zou zeggen probeer eens. Maak 1 account aan en log met dat account tegelijk op al uw toestellen in. Android gsm zoals de galaxys3 zal nog niet lukken.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

samsung schreef:Ik heb het ook getest, ik hoor geluid maar heb geen beeld. Ik zie steeds het icoon laden staan, een player gelijk in het help scherm heb ik niet. Ik probeer dit op mijn samsung galaxy note 10.1 ik haal 1,5mb/s download snelheid dat zou voldoende moeten zijn dacht ik.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Hoe kan ik bhaalu contacteren hierover?
Ik heb dit ook een keer voorgehad, ik heb dan het programma herstart en het probleem was weg. Indien het probleem blijft zou ik gewoon contact opnemen met de mensen van bhaalu.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

svenska schreef:Ik heb Bhaalu net werkende gekregen op mijn iMac, door in Safari de dev mode te enablen, en de site te openen in iPad mode.
Perfect beeld en het bedienen gebeurd met het toetsenbord (cijfers en pijltjes)

Kan iemand dit eens testen op Safari in Windows?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Weet jullie welke toetsen je kan gebruiken voor de bediening? Pijltjes en enter zijn logisch, maar is mis een "Menu" of "OK" knop. en hoe kan je doorspoelen of terugspoelen?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

bij android is 'doorspoelen' of 'teruggaan' bovenaan het scherm tikken.
de koe zegt boe
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Je kreeg met de bhaalu box toch deze originele handleiding, in de vorm van 8 kaartjes?

Eén van de kaartjes legt in het Nederlands in zes stappen uit hoe je de Bhaalu box activeert, terwijl de andere meer info geven hoe je de box gebruikt.
Voor zover ik mij herinner was (UB Bhaalu box test) er een apart kaartje bij met de functies van de afstandsbediening...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Ik kjik op Mac met Safari in Ipad-Mode. Klikken werk niet. "M" is mute. + en - is volume. Pijltjes werken, Cijfers ook. Ik mis een soort "Menu" toets.

Edit: Ik quotte dat bericht dus met een reden :wink:
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Hier nog volop aan het wachten op mijn box die ik elke dag verwacht.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV

Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

ik heb vandaag contact gehad met bhaalu en ze zijn nog altijd druk bezig met verzenden.

Ze hopen eind deze week klaar te zijn !
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb bhaalu ondertussen ook al werkende op android smartphone! App gedownlad door middel van Market Helper. Zonder problemen geïnstalleerd. Dan kan je in Firefox dmv van Phony de user agent string van een tablet imiteren. Wanneer je dan op "Tv-Kijken" klikt krijg je dan een pop-up die zegt dat er een App is. Wannner je in die Pop-up op "ik-heb-de-app-al" klikt, krijg je de beer te zien en begint de video te spelen.

Kwaliteit is goed, maar het data-verbruik is wel heel hoog! Ongeveer 16M MB per minuut! Dat wil dus zeggen dat de +-3 Mb/sec stream word gebruikt ipv van die van 0,5 Mb/sec/ Ik dacht iemand eerder hier al dezelfde ervaring neerschreef.

Owja, tegelijk op 2 devices kijken werkt niet: Wanneer ik bhaalu op Mac start en daarna op smartphone of omgekeerd, dan stop de streaming op het eerste device. Tegelijk op box en ander device zou moeten gaan, maar de box is nog niet toegekomen.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Ik heb ondertussen ook de box. Bijgeleverde kaartjes vind ik wat te bondig. Vind nog niet echt mijn weg in de menu's en het zal met trial and error zijn.

Oh ja ik heb de box met utp kabel aangesloten maar heb op vtm toch al beeldstorungen meegemaakt, de audio bleef wel goed.


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
jeffke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:27
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 15 keer

ik vind het spijtig dat er geen echte EPG is,wat handig is voor je favorieten aan te maken.
Ik heb ook al een paar keer freezes gehad en zelf al een mislukte aflevering.
ik ben ook gewoon via utp aangesloten.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Bij mij waren het geen freezes het beeld bleef doorlopen maar enorm vervormd.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Ik vraag mij af in hoeverre het signaal storingsgevoelig is voor slecht weer (satelliet feed).

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505G met Tapatalk 4
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

hebben jullie dit al gelezen? staat in de faq

In een volgende release van bhaalu zal het aanleggen van een persoonlijke bibliotheek van video-opnames, onbeperkt in de tijd, mogelijk gemaakt worden, hoewel enkel onder aanvaarding van redelijke commerciële voorwaarden: wanneer dezelfde videocontent uit de persoonlijke video-opname tegen een redelijke prijs als koopvideo aangeboden wordt op bhaalu, dient de kooplicentie aangekocht te worden tegen die redelijke prijs, anders zal deze video-opname verdwijnen uit de persoonlijke bibliotheek

dus als ik een aflevering van een uitzending op één heb bewaard en vrt biedt via hun net gemist deze aflevering ook aan tegen 2 euro, ik ook 2 euro dien te betalen om mijn opname te mogen behouden?
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Dat begrijp je goed, maar het gaat hier dan wel over een dienst die verder gaat dan wat bhaalu nu aanbiedt. Nu is alles beperkt in de tijd, 7 danwel 60 of zelfs 90 dagen. Hier spreekt men over onbeperkt in de tijd. Voor de beperkt in de tijd opnamen veranderd er niks.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

maar als ik diezelfe opname bewaar op de harddisk van mijn telenet digicorder, moet ik daar toch niet extra voor betalen tenzij telenet verplicht wordt om ook hier geld voor te gaan vragen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bartman schreef:hebben jullie dit al gelezen? staat in de faq
Bhaalu is een bewegend doel... sinds de initiele "eenmalige aankoop van de box" betaal je ondertussen al maandelijks en straks zal je ook nog eens moeten betalen voor je opnames, meedraaien in P2P, verplicht reclame slikken, ...

Wat mij betreft geeft dit niet veel vertrouwen als de voorwaarden constant worden aangepast.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Die bedenking is al meerdere keren voorbij gekomen :wink:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Dat is geen wijziging maar een nieuwe optie.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Ja gelijk bij de auto's he. Vanaf een paar 1000€ heb je al een auto. En eens je alles erop wil wat je wil(kleur, zwaardere motor, elektrische ruiten,..) ben je een paar 1000 meer kwijt.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Ja veel beweging is hier niet echt meer op dit onderwerp, tenzij iedereen hier betoverd is door bhaalu


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Zo te zien beantwoord Bhaalu geen mail of twitter meer in het weekend


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

Ik heb sinds 2 dagen bhaalu en ben er echt wel tevreden over.

In het begin zijn de menu's wat zoeken maar eens je ermee weg bent is het wel een aanwinst.

Mijn gezin zal er zeker veel gebruik van maken ! ik zou het nu aan iedereen aanraden
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ook hier zeer tevreden. Ik had eerst mijn box wat slecht geplaatst, waardoor ik de 'verluchtingsgaten' afsloot. En dan liep het boxje wel warm, en kreeg ik ook haperingen. Na het verplaatsen was dat probleem snel opgelost. Ook tevreden over de beeldkwaliteit (tis natuurlijk minder als hd) en de box reageert snel. Effe gesukkeld omdat ik op profiel 0 (de babysitstand) stond, en daar blijkbaar niet alles mee kon. Op profiel 1 geplaatst en dan ging het weer.
Tis inderdaad 'relatief' ingewikkeld in het begin, maar tis natuurlijk ook uitgebreid met al die posten, afleveringen, series, ....
de koe zegt boe
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

De meegeleverde steekkaartjes zijn wat te bondig. Er had wat meer uitleg mogen bijstaan. Over de beeldkwaliteit ben ik tevreden, geluid viel op vier kort even 2 keer weg bij Geubels en de Belgen


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Er was een fragment bij waar het geluid bewust (als grap) weg was :lol:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Oei is' t echt ? :-)


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Iemand enig idee wat er veranderd is door de upgrade?


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ze zouden inderdaad eens release notes mogen geven bij een update, want er zijn er nu al een paar op korte tijd geweest, maar ik merk niet echt een verschil op.
Al is het onderliggend, het is altijd leuk om te weten wat er verbeterd is :-)
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”