United Telecom Surf @ Home 12

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Funfile
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 27 keer
Provider

Op mijn recentste factuur van Scarlet internet stond er een verwijzing naar de website http://www.bestetarief.be (= een overheidssite om prijzen te vergelijken).

Natuurlijk, nieuwsgierig als ik ben, mijn gebruiksprofiel eens op de website ingegeven.

United Telecom Surf @ Home 12 kwam daar als goedkoopste naar voren : 17,95 Euro per maand voor (theoretisch) 12 MBPS down, 1 MBPS up, No Limits downloadvolume). Momenteel heb ik 6 down en 1 up (ADSL) met onbeperkt downloadvolume via Scarlet aan 25 Euro.

Dat zou 7 Euro besparing per maand betekenen ( 7 x 12 = 84 ) - 50 Euro activatiekosten = 34 Euro winst in het eerste jaar alleen al.

Zijn er hier gebruikers die deze formule bij United Telecom gebruiken ? En hoe zijn de ervaringen ? Via de zoekfunctie is er alleen maar info tot 2011 te vinden (of mijn zoekwoorden zijn mogelijk slecht gekozen). En de gevonden info is niet zo bemoedigend.

Nota :

http://www.bestetarief.be houdt maar beperkt rekening met mijn ingegeven parameters : ik had een verbruik van 125 GB per maand aangegeven, en toch vind ik bijvoorbeeld Telenet Basic Internet met 100 GB volume in de suggesties. Dus : zelf de details nazien - liefst op de website van de betreffende ISP zelf - nazien is de boodschap.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer
Provider

Ik heb VDSL2 van United Telecom gehad. Ze zijn reseller van EDPnet dus het netwerk was goed in orde, maar administratief een stuk minder. Betalingen moesten sowieso gebeuren via domiciliëring, technische support was er niet echt, en bij het opzeggen heb ik de ombudsdienst moeten contacteren i.v.m. één maand vooropzeg.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”