Daarnet had ik een adsl verbinding maar werd er ineens niets meer geroute.
Na een reboot kan ik zelfs geen adsl verbinding meer tot stand bregen. De user/password verificatie faalt aangezien de server van dommel onbereikbaar is.
Regio Duffel (015) zelfde, CHAP auth failed. Er is wel nog correct synchro, standaard troubleshooting levert niks op dus we kunnen er gerust vanuit gaan dat het probleem aan hun kant zit. Vlak voor het weekend, als dat maar goed komt !
Even een user/pass van het werk ingevlamd en dan werkt het prima (Belgacom).
brussel idem ,zeker dommel.
hier in huis, op dezelfde kabel vd buren ,ook belgacom ,en die doet t ,zoals u ziet
ieder keer als dommel eruit ligt, blijkt belgacom gewoon te functioneren.
ga er toch serieus over denken om te switchen.
vooral het gebrek aan informatie is erg frustrerend
011 ligt et ook plat. Helpdesk was niet te bereiken (bezettoon na keuzemenu) en blijkt nu gesloten te zijn. Spijtig da ik voor een jaar betaald heb, anders kon ik nu al naar Belgacom.
omwille van een softwarebug in een van onze core-switchingsystemen was er eerder vandaag een onderbreking van de netwerkconnectiviteit tussen 16:30 en 18:15. we stuurden binnen de 5 minuten na het optreden van dit probleem een engineer naar het bewuste datacentrum in brussel maar omwille van extreem moeilijke avondspits-omstandigheden geraakte deze pas na 1u en 40 minuten ter plaatse terwijl dit onder normale omstandigheden maximaal 20 minuten zou mogen duren. Een reset van de bewuste apparatuur heeft het probleem opgelost. Uiteraard betreuren wij deze storing en wensen ons te verontschuldigen voor de ondervonden ongemakken. we danken u alvast voor uw begrip en vertrouwen!
Vandaag effe plat. Gisteren een paar minuten. Paar dagen geleden ook. Tel dat bij al momenten dat ze op een jaar plat liggen (dagen in totaal!!!), en geen VDSL meer doorverkopen, geen jaarlijkse betalingen meer aanvaarden etc... Hoe lang gaat Dommel nog blijven bestaan?
Toen dommel startte met jaarlijkse betalingen was het hier "t' zal nie lang meer duren"
Nu ze jaarlijkse betalingen niet meer aanbieden voor nieuwe klanten is het hier van "t' zal nie lang meer duren"
Enfin tot zolang het duurt geniet ik ervan
Vrijdag pas om 20:00 thuisgekomen en dus weer niks van de storing gemerkt ...
the animator schreef:Vandaag effe plat. Gisteren een paar minuten. Paar dagen geleden ook. Tel dat bij al momenten dat ze op een jaar plat liggen (dagen in totaal!!!), en geen VDSL meer doorverkopen, geen jaarlijkse betalingen meer aanvaarden etc... Hoe lang gaat Dommel nog blijven bestaan?
Je hebt gewoon een onstabiele lijn van dommel. Welke abonnement heb jij?
Ik heb een Cityconnect. En ja die lijn is veel keer down. Maar iedere keer ik naar Dommel bel zeggen ze dat het probleem bij hun is en dat ze er aan aan het werken zijn. Ik merk misschien meer van die onderbrekingen dan andere mensen omdat ik bijna gans de dag en avond voor mijn PC online zit.