Eentijdje geleden las ik in Clickx dat KPN is sommige centrales van BC iets had geplaatst waardoor de snelheid hoger was dan die van BC.
Bestaat er een lijst van die centrales? Volgens iemand op een ander forum surft die 6.8 Mbit/sec. via PI mega.
hebben jullie meer info?
KPN in belgacom centrales?
- boswachter
- Starter Plus
-
- Administrator
- Contacteer:
in dit topic staat wat meer info, niet veel maar je
http://www.nosta.org/skynet/forum/viewtopic.php?t=371
een lijst hebben we niet, mss dat iemand van bgc hier een antwoord op kan geven?
http://www.nosta.org/skynet/forum/viewtopic.php?t=371
een lijst hebben we niet, mss dat iemand van bgc hier een antwoord op kan geven?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
boswachter schreef:Eentijdje geleden las ik in Clickx dat KPN is sommige centrales van BC iets had geplaatst waardoor de snelheid hoger was dan die van BC.
Bestaat er een lijst van die centrales? Volgens iemand op een ander forum surft die 6.8 Mbit/sec. via PI mega.
hebben jullie meer info?
Dat klopt inderdaad, maar dit is welliswaar beperkt tot een aantal centrales, coverage in vlaanderen is nog zeer weinig. Wat je moet doen om te checken of je in aanmerking komt, is je tel. checken bij Planet of xs4all.be. Er zitten wel een paar beperkingen op het systeem, zoals dat er maar - denk - 100 per maand toegelaten worden een abo te nemen.
Een lijst van centrales is er niet en zal er ook niet komen denk ik
Denk dat de mensen van BGC ook niet exact weten waar KPN al aanwezig is. Tis KPN eh, niet BGC die het doet.
I love it when a plan comes together!
-
- Starter Plus
Inderdaad , ik krijg regelmatig techniekers aan de lijn die per vergissing bij ons terechtkomen die bezig zijn aan een KPN DSLAM.
Dus er werken ook wel BGC techniekers op die DSLAMS.
Greetz
Flamethrower
Dus er werken ook wel BGC techniekers op die DSLAMS.
Greetz
Flamethrower
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Flamethrower,
werkt er BGC-staff op de KPN-dslams en omgekeerd? lol
Dan weten jullie wel ongeveer waar er al KPN availlable is of...?
werkt er BGC-staff op de KPN-dslams en omgekeerd? lol
Dan weten jullie wel ongeveer waar er al KPN availlable is of...?
I love it when a plan comes together!
-
- Starter Plus
Ik heb dus effectief BGC techniekers aan de lijn gehad die belde om iets te laten testen op een KPN DSLAMS.
Omdat wij instaan voor de configuratie van de poorten die gehuurd/gekocht zijn door andere ISP (en dus zelf hun snelheden bepalen) denken sommige techniekers dat ze naar ons moeten bellen.
Maar wij hebben daar geen enkele info over. Ik kan dus niet zeggen waar deze zich allemaal bevinden.
Greetz
Flamethrower
Omdat wij instaan voor de configuratie van de poorten die gehuurd/gekocht zijn door andere ISP (en dus zelf hun snelheden bepalen) denken sommige techniekers dat ze naar ons moeten bellen.
Maar wij hebben daar geen enkele info over. Ik kan dus niet zeggen waar deze zich allemaal bevinden.
Greetz
Flamethrower