PFF Wat een circus bij Proximus i.v.m. nummeroverdracht

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Sinds 2 september proberen wij tevergeefs een nummer naar Proximus over te dragen.

Eigenlijks zelf 2 nummers. Eéntje ging zonder problemen, een ander wil maar niet lukken.

Verschillende contacten met de e-shop helpdesk gehad. Uiteindelijk annuleren ze zonder boe of ba de bestelling na drie pogingen (wat een klantvriendelijkheid).

Ik neem contact op met mijn oude (en dus nu nog huidige) provider (Telenet) en blijkt dat wij daar twee klantnummers hebben.

Ok, wij gaven dus foute gegevens aan Proximus.
Ik neem dan contact op met die e-shop, maar na drie pogingen kunnen ze ons niet meer helpen. (Weer zeer klantvriendelijk).

Maar nog steeds ben ik de moed niet verloren, dus dacht ik simpel, ik maak gewoon een nieuwe bestelling aan met de correcte gegevens, ze moeten dan maar een nieuwe SIM opsturen als dat voor hen makkelijker is.

Dag drie na die nieuwe bestelling krijgen we terug een mailtje dat ze de bestelling annuleren wegens informaticaproblemen???? en ik best over 10 dagen opnieuw probeer. Met andere woorden, ze zagen in hun systeem dat het al 3x mislukt was, dus proberen ze het zelfs niet meer met de correcte gegevens.

Ik heb de indruk dat die mensen daar eigenlijk geen moeite doen en eigenlijk niet lezen dat ik nu wel het juiste klantnummer heb en dat ze dus simpelweg die overdracht opnieuw moeten invoeren.

Nu daarnet nog eens gebeld naar de gewone helpdesk van Belgacom. De vriendelijke dame, die echt Vlaams sprak, alle vorige waren Franstaligen die Nederlands spraken (misschien dat hier een communicatieprobleem optreedt), was zeer behulpzaam. Volgens haar systeem waren wij al bij Proximus. Kan uiteraard niet aangezien wij nog steeds bellen met de SIM van Telenet en die van Proximus geen dienst doet. Nu, zij heeft de bestelling van bij haar opnieuw ingevoerd in de e-shop.

Krijg ik de bevestigingsmail in mijn mailbox en nu staat die korting van de online webdeal er niet bij (Smart 25 aan 17,5 i.p.v. 25 euro).
Volgens die bevestiging zal het bedrag dus € 20 zijn voor 20 maanden in plaats van 17,5 voor 20 maanden.

Ik vrees dus als de overdracht ooit lukt, dat ik dus weer zal mogen rondbellen om nu het correcte tarief te krijgen.

Je zou je eigenlijk afvragen of ik wel nog wil overstappen naar Proximus. Ze hebben het beste netwerk, dat wel, maar van zodra niet alles via het boekje verloopt, dan begint de miserie....
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Het lijkt precies meer op even stoom afblazen en afschrijven van frustratie dan effectief een vraag?
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

iRockabizzydilly schreef:Het lijkt precies meer op even stoom afblazen en afschrijven van frustratie dan effectief een vraag?
Wel 't is inderdaad even stoom afblazen, maar in de hoop dat dit opgepikt wordt door EVA om wat krom is terug recht te zetten.
Het lijkt erop dat ik moet smeken om klant te mogen worden bij Belgacom, dus dat is hetgeen ik doe :-)
rpr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 9 keer

Heb een zelfde ervaring achter de rug.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Ik heb er zelf gewerkt en heb wel eens dergelijke dossiers zien passeren. De fout ligt zo wat in het midden als ik het zo mag zeggen. Het systeem van overdracht (dienst die de overdrachten tussen operatoren regelt) laat niet toe om op een bepaalde periode meer dan x-aantal pogingen tot overdracht te doen. Gebeurd dat wel, dan kan het systeem van Belgacom wel alles laten doorvoeren, maar hapert het bij de uitvoering. De foute gegevens aanvankelijk spelen hier sterk een rol in, omdat die vaak conflicten bij dergelijke aanvragen geven. Het zou niet mogen zijn, maar de software kan dat niet aan. In principe zou exact hetzelfde kunnen gebeurd zijn met een andere provider.

Als ik het goed begrijp zijn er wel al heel veel pogingen geweest telkens door verschillende mensen, en ook dat laat alles vastlopen...
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Wel, als ik het goed voor heb zijn er 3 pogingen gedaan, maar het grote probleem is dat in alle communicatie met Belgacom, ik niet één keer dezelfde contactpersoon heb gehad. Je geeft het zelf ook aan dat daar een probleem is. Iedereen moet je verhaal opnieuw horen. En bij poging 3 hadden ze mijn correct klantnummer moeten gebruiken, maar om één of andere reden gebruikten ze terug het verkeerde klantnummer, waarschijnlijk een gevolg van dubbele communicatie (mail en telefoon).
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Da's dan het voordeel aan een Belgacom Center natuurlijk, altijd dezelfde contactpersoon. Maar dat lost dit nu niet meer op natuurlijk, spijtig genoeg kan ik zelf niet meer het dossier opvissen om het recht te zetten...
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Ja, normaal doe ik die zaken ook liever bij een Center, maar in dit geval gaat het om een promo die enkel geldt via de e-shop.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Inderdaad ff niet stilgestaan bij de promo, sorry.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Hier is 't een ramp, ze slagen er na 5 maand nog niet in om correct te factureren.
Dus ja, iedere factuur betwist ik, en ik krijg er ook een creditnota voor, maar blijkt dat de prijs nog altijd niet aangepast is...
Binnenkort stuur ik hen een factuur voor het betwistingswerk dat ik telkens moet doen...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Helaas, heb het een weekje laten rusten en bestelling nu opnieuw gedaan.
Wij danken u voor uw bestelling W437645 geregistreerd via de E-shop of onze klantendienst.

Zoals eerder gemeld ondervinden wij problemen om uw aanvraag af te handelen. Zelfs na de nieuwe informatie die wij van u mochten ontvangen, blijft het voor de E-shop onmogelijk uw nummer over te dragen naar Proximus. Hierdoor zien wij ons genoodzaakt deze bestelling te annuleren.

Wij nodigen u uit met uw gegevens langs te gaan in een Belgacomwinkel, waar onze collega's u graag verder zullen helpen.

Wij verontschuldigen ons nogmaals voor dit ongemak.

Met vriendelijke groeten

Mathilde,
Medewerker e-shop klantendienst
Ze zien dus in hun systeem dat bij de vorige aanvragen er iets niet lukte dus weigeren ze het gewoon opnieuw te proberen.

Pff, heb het opgegeven, ga gewoon een nieuw nummer aanvragen.
Zwaar gebuisd die helpdesk...

Jammer genoeg is die smart 25 het ideale abonnement (genoeg belminuten en genoeg data volume en goed netwerk en goede prijs met die online korting), anders was ik al lang naar een ander gegaan.

Ik hoop dat over twee jaar (na het verstrijken van de promo bij proximus) het netwerk van Mobistar terug mee kan met de huidige normen zodat we weer kunnen overschakelen naar Telenet.
Laatst gewijzigd door MabadosS 25 sep 2013, 22:45, in totaal 1 gewijzigd.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik zou je nr echt niet opgeven, vraag hulp van eva oid? Reageert vrij snel en correct!
Onlangs 2 nrs naar proxi overgezet, de volgende dag werkten die al

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

MabadosS schreef:Sinds 2 september proberen wij tevergeefs een nummer naar Proximus over te dragen.

Eigenlijks zelf 2 nummers. Eéntje ging zonder problemen, een ander wil maar niet lukken.

Verschillende contacten met de e-shop helpdesk gehad. Uiteindelijk annuleren ze zonder boe of ba de bestelling na drie pogingen (wat een klantvriendelijkheid).

Ik neem contact op met mijn oude (en dus nu nog huidige) provider (Telenet) en blijkt dat wij daar twee klantnummers hebben.

Ok, wij gaven dus foute gegevens aan Proximus.
Tja, als je al van in den beginne geen correcte gegevens aan je nieuwe provider kan bezorgen. Doet mij beetje denken aan klanten bij Ryanair die van hun kl*ten maken dat ze bij moeten betalen omdat ze niet in staat zijn om hun eigen naam foutloos te schrijven. Bij zulke mensen heb ik serieuze bedenkingen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

krisken schreef:Ik zou je nr echt niet opgeven, vraag hulp van eva oid? Reageert vrij snel en correct!
Onlangs 2 nrs naar proxi overgezet, de volgende dag werkten die al
Wel, ik zie het niet meer zitten om verder te 'strijden'.

Heb alles opgeteld al uren aan de telefoon gehangen en het enige dat die 'mede'werkers doen is de bestelling opnieuw aanmaken.
Telkens het verhaal opnieuw doen voor dezelfde nutteloze actie.
Het probleem is dat die E-shop van proximus blijkbaar afzonderlijk werkt en dat je dus moet bellen naar de helpdesk van belgacom zelf.
Zij kunnen enkel de bestelling opnieuw aanmaken.

Ik zou nu nog kunnen berichten naar 'EVA', maar die promo loopt af op 29 september en voor de normale prijs ga ik het niet doen.

Heb de bestelling trouwens opnieuw gedaan ondertussen en geen nummeroverdracht meer aangevinkt.

Hopelijk kan hun systeem dat aan :?
Laatst gewijzigd door MabadosS 25 sep 2013, 23:10, in totaal 1 gewijzigd.
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Jack Daniels schreef:
MabadosS schreef:Sinds 2 september proberen wij tevergeefs een nummer naar Proximus over te dragen.

Eigenlijks zelf 2 nummers. Eéntje ging zonder problemen, een ander wil maar niet lukken.

Verschillende contacten met de e-shop helpdesk gehad. Uiteindelijk annuleren ze zonder boe of ba de bestelling na drie pogingen (wat een klantvriendelijkheid).

Ik neem contact op met mijn oude (en dus nu nog huidige) provider (Telenet) en blijkt dat wij daar twee klantnummers hebben.

Ok, wij gaven dus foute gegevens aan Proximus.
Tja, als je al van in den beginne geen correcte gegevens aan je nieuwe provider kan bezorgen. Doet mij beetje denken aan klanten bij Ryanair die van hun kl*ten maken dat ze bij moeten betalen omdat ze niet in staat zijn om hun eigen naam foutloos te schrijven. Bij zulke mensen heb ik serieuze bedenkingen.
Ik heb inderdaad in het begin geen correcte info gegeven (shame on me).
Maar ondertussen heb ik wel de correcte gegevens, maar weigeren ze het met die gegevens opnieuw te proberen.

Ik vind het een beetje vreemd. Jij vindt het dus normaal dat men dan maar moet weigeren omdat je in het begin verkeerde informatie had?
Bovendien is het niet mijn schuld, op mijn factuur bij Telenet staat een ander klantnummer. Dit komt omdat ik een tijdje geleden de Telenet zaken overgedragen heb naar mijn zaak. Dit resulteert bij Telenet in een nieuw klantnummer op factuur, maar je oud klantnummer blijft bij de producten horen. Wie kan dat weten?

Moest ik zo mijn klanten behandelen, ik zou er niet veel over hebben denk ik.
Maar jij maakt nooit geen fouten waarschijnlijk?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ga naar een winkel ipv via een telefoon. Heeft altijd meer effect. Je hebt direct contact

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

nooit geen = altijd. Het is dus "jij maakt nooit fouten" ofwel "jij maakt geen fouten". Beetje de puntjes op de i zetten nu we toch bezig zijn.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

nooit geen = altijd. Het is dus "jij maakt nooit fouten" ofwel "jij maakt geen fouten". Beetje de puntjes op de i zetten nu we toch bezig zijn.
U bent hier duidelijk niet om te helpen.
Mag ik vriendelijk vragen om niet verder in dit topic te reageren, tenzij u on-topic (is dit correct gespeld?) wil blijven.

Met dank.
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

krisken schreef:Ga naar een winkel ipv via een telefoon. Heeft altijd meer effect. Je hebt direct contact
Ja dat klopt en in normale omstandigheden zou ik dat doen, maar het ging vooral om die promo die enkel online geldt.
Ik zou dus daar op dat probleem stuiten.

Nu, dank voor de tip, maar ik ga er verder geen tijd in stoppen.

Ik ben gewoon een nare ervaring rijker en dat nieuwe nummer zal ook wel wennen.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Mja nieuw nummer = misérie voor je familie/vrienden die je nr hebben. Dus best in winkel overstappen naar p&g bvb en dan naar abo

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Mja nieuw nummer = misérie voor je familie/vrienden die je nr hebben. Dus best in winkel overstappen naar p&g bvb en dan naar abo
Kon inderdaad nog zo gewerkt hebben, eerst p&G en dan online veranderen, maar heb er geen zin meer in.
Hier het vervolg.

Ik bestel dus gisterenavond opnieuw vanaf een schone lei. Smart 25 met nieuw nummer, dus geen overdracht van een ander nummer.

En dan denk je, dat zal toch wel makkelijk zijn voor Proximus.
Om dan om 16 uur deze namiddag bijna een zenuwinzinking te krijgen met twee simultaan gestuurde mails van proximus:
Geachte Mevrouw, Mijnheer,

Wij danken u voor uw bestelling ECA1336056 geregistreerd via de E-shop of onze klantendienst.

Zoals eerder gemeld ondervinden wij problemen om uw aanvraag af te handelen. Zelfs na de nieuwe informatie die wij van u mochten ontvangen, blijft het voor de E-shop onmogelijk uw nummer over te dragen naar Proximus. Hierdoor zien wij ons genoodzaakt deze bestelling te annuleren.

Wij nodigen u uit met uw gegevens langs te gaan in een Belgacomwinkel, waar onze collega's u graag verder zullen helpen.

Wij verontschuldigen ons nogmaals voor dit ongemak.

Met vriendelijke groeten

Mathilde,
Medewerker e-shop klantendienst
Geachte Mijnheer *******,

Wij danken u van harte voor uw bestelling ECA1336056 die wij hebben geregistreerd via onze e-Shop of onze klantendienst.

Om uw bestelling verder te kunnen afhandelen, vragen wij u vriendelijk om ons binnen de 30 werkdagen de volgende gegevens te bezorgen via e-mail of telefonisch op het gratis nummer 0800 99 974 (enkel vanuit België):

- de naam van uw huidige operator;
- uw geboortedatum;
- uw klantennummer;
- uw telefoonnummer;
- het nummer van uw simkaart (afgedrukt op de simkaart).

Mochten wij deze gegevens niet tijdig ontvangen, dan wordt uw bestelling jammer genoeg geannuleerd.

Alvast bedankt voor uw vertrouwen.

Met vriendelijke groeten,

Emilie ,
Medewerker e-shop klantendienst
Dit is dus het grooste bewijs dat ze mijn bestellingen dus gewoon rechtstreek negeren.
Ze lezen niet eens wat de bestelling is. Ik bestel een NIEUW NUMMER en geen overdracht en toch vragen ze me terug de gegeven voor de overdracht, met op exact hetzelfde uur en dezelfde minuut een annulering.

Ik denk dat Belgacom mij een flinke korting mag geven of plaats op hun wall of fame, wegens potentiële klant die de meeste moeite ooit moet doen om klant te worden :P (Alle, om helemaal eerlijk te zijn, hebben wij in ons gezin al twee nummers bij proximus)

Uit pure armoede ben ik dan naar een Belgacomshop geweest deze namiddag.

Doe daar maar eens mijn verhaal en vraag vriendelijk aan de man of hij mij kan helpen.
(Ik dacht, nu gaat het wonder geschieden)

'Het spijt me meneer, maar alles van de e-shop gaat via Brussel, ik kan hier niet mee helpen'
Wel, ik kan vertellen dat op dat moment allerlei emoties door je lijf gieren en dat ik op dat moment even zin had om de man vanachter de toonbank te sleuren.

Gelukkig kan ik mijn emoties de baas en legde ik nog eens (licht geïrriteerd) uit dat ze van de e-shop aangeraden hebben om naar een Belgacomwinkel te gaan en dat daar al mijn problemen opgelost zouden worden.

De man heeft dan, duidelijk met tegenzin, zelf gebeld naar de e-shop.
Nu zouden ze dus een nieuwe simkaart sturen met een nieuw nummer.

Ik heb thuis dan nog eens naar onze lieve Mathilde van de e-shop gemaild met de vraag om dit nog eens te bevestigen.
Op dat antwoord wacht ik nog.

Maar veel vertrouwen op een goede afloop heb ik niet...
Medlo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 20 nov 2012, 13:41
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 31 keer

Ergens te begrijpen dat men in een Belgacom winkel niet graag helpt bij E-shop problemen...

Ook zij hebben targets te halen, en de e-shop maakt het daar niet makkelijker op.

Logischerwijs dat de verkopers in de winkels niet staan te popelen om een nieuwe aansluiting te activeren waar men niets aan verdient of welke niet meetellen bij hun cijfer..
MabadosS
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 apr 2007, 22:23
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Ergens te begrijpen dat men in een Belgacom winkel niet graag helpt bij E-shop problemen...

Ook zij hebben targets te halen, en de e-shop maakt het daar niet makkelijker op.

Logischerwijs dat de verkopers in de winkels niet staan te popelen om een nieuwe aansluiting te activeren waar men niets aan verdient of welke niet meetellen bij hun cijfer..
Je heb gelijk hoor, die man verdient inderdaad geen cent aan mij.
Het is eigenlijk de e-shop die mij zou moeten helpen, maar daar wringt het schoentje.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Ga naar een mobistar shop en laat je kaart in een prepaid veranderen;

De volgende dag stap je een belgacomcenter binnen en voilà, je kan direct overstappen.

Vroeger op ons werk lieten we de die vertrekken (pensioen, ontslag) formuliertjes allerhande invullen om overstap mogelijk te maken.
Altijd miserie, dat weten we in alle richtingen - we hebben zowel bij mobistar als bij proximus al gezeten.
We doen daarom al enkele jaren die moeite niet meer.

We spreken een datum af waarop het hen past, en we laten die dag via mail of webpagina de kaart naar prepaid omzetten.
Poepsimpel en werkt altijd. Zo hebben we al tientallen overgezet.

Omgekeerd, mensen die binnenkomen : dan gebruiken we de tussenstap niet, en alleen omdat we erg oplettend zijn, lukt de overstap meestal wel.: goed kijken naar de naam op faktuur, het klantnummer enzovoort. Alles moet perfect zijn. Alleen mensen met een gsm van een vorige werkgever kunnen wel problemen geven, die laten we ook een tussenstap van prepaid maken.

We hebben ook al de overstap van het ganse pakket van proximus naar mobistar en van mobistar naar proximus gemaakt. Wél zelfs met de perfect juiste namen, contractgegevens enzovoort, toch lukken niet alle overstappen onmiddellijk. Soms moet de nieuwe operator wel 5 keer een zelfde aanvraag opnieuw doen vooraleer de oude operator een nummer loslaat.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”