Telenet Business Shake wordt Fluo / Fluo Home / Fluo Plus
-
- Member
- Twitter: coolbram
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Blijkbaar de nieuwe business producten ook een whop/whoppa behandeling...
Telenet Business blijkt nu Fluo te zijn...
http://smb.telenet.be/nl/alles-in-een/fluo
Maximum snelheid wordt terug 120; ipv de huidige 150 op de fibernet business xl zo op het eerste zicht...
Telenet Business blijkt nu Fluo te zijn...
http://smb.telenet.be/nl/alles-in-een/fluo
Maximum snelheid wordt terug 120; ipv de huidige 150 op de fibernet business xl zo op het eerste zicht...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
prijs is behoorlijk gezakt
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Ik heb niet de indruk dat dit de business fibernet producten echt volledig vervangt, want de overige producten staan ook nog op hun website.
De 150/8 formule (Business Fibernet XL) die ik in gebruik heb vermeldt nu ook een trafficlimit van 4TB ipv 2 (eerdere persberichten hadden het over een verhoging naar 5TB)
De 150/8 formule (Business Fibernet XL) die ik in gebruik heb vermeldt nu ook een trafficlimit van 4TB ipv 2 (eerdere persberichten hadden het over een verhoging naar 5TB)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Ik zie nu toch enkel Business Internet 80 en 120 staan, geen Business Fibernet M, L, of XL. Wordt Business Fibernet L automatisch vervangen door Business Internet 120? Ik zie geen verschillen, en prijs lijkt me niet echt gezakt zoals eerder bericht. Vermoedelijk enkel verschil voor de 'shakes', nu Fluo's ...
"Ik ben recent overgestapt van een Whoppa naar een Fluo, maar ik vraag me af of ik mijn Rio nog behoud?"
Die namen, toch maar iets apart.
Gaan zakelijke klanten nu ineens fluo's van telenet vragen en krijgen.
"Ik ben recent overgestapt van een Whoppa naar een Fluo, maar ik vraag me af of ik mijn Rio nog behoud?"
Die namen, toch maar iets apart.
Gaan zakelijke klanten nu ineens fluo's van telenet vragen en krijgen.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Mijn Fibernet Business L is veranderd naar Business Internet 120 Plus.
De download gaat er op achteruit, van 75 Mbps naar 60 Mbps maar de upload gaat van 4,5 Mbps naar 7,5 Mbps.
Edit: Op kantoor gaat de download wel sneller.
De download gaat er op achteruit, van 75 Mbps naar 60 Mbps maar de upload gaat van 4,5 Mbps naar 7,5 Mbps.
Laatst gewijzigd door seagull 22 sep 2013, 22:06, in totaal 1 gewijzigd.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
moet de kabel hier nog betaald worden of zit dat in het abo zoals whop en whoppa
iphone 8+ : prox MUP
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Geen idee of het een fout is... maar als je klikt op "Wat zit er allemaal in Fluo"... dan zie je wel 120/8 met zelfs een vast IP.seagull schreef:Mijn Fibernet Business L is veranderd naar Business Internet 120 Plus.
-
- Deel van't meubilair
In Fluo Home is kabel inbegrepen (let wel op dat alles Fluo's zonder BTW zijn !)proximusboyke schreef:moet de kabel hier nog betaald worden of zit dat in het abo zoals whop en whoppa
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Op kantoor heb ik wel een hogere download. Thuis nu al een 10-tal keren getest met hetzelfde resultaat.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
-
- Deel van't meubilair
Ongeacht welke Fluo formule je kiest... voor internet krijg je steeds;r2504 schreef:Geen idee of het een fout is... maar als je klikt op "Wat zit er allemaal in Fluo"... dan zie je wel 120/8 met zelfs een vast IP.
Volgens mij is het dus wel degelijk een fout op hun website... tijd om af te drukken en te bestellenBusiness Internet 120 plus: Da's surfklaar voor morgen
Downloadsnelheid: 120 Mbps
Uploadsnelheid: 8 Mbps
Internetvolume: 2 TB
Vast IP-adres tooltip4
Wi-Free inbegrepen
Eigen .be domeinnaam
Webruimte: 250 MB
Telenet Security Pack: computerbescherming tot 8 pc’s
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Spijtig dat Bussiness Internet 80 nog altijd een variabel ip adres heeft, maar het is een intressante verandering.
Maar ergens is er een fout want fluo krijg je de specs bijna van business internet 120 met fixed phone (die je niet noodzakelijk moet gebruiken).
fout gevonden
fluo en fluo plus is identiek, volgens mij moet in fluo bussiness internet 80 zitten ipv de 120
Maar ergens is er een fout want fluo krijg je de specs bijna van business internet 120 met fixed phone (die je niet noodzakelijk moet gebruiken).
fout gevonden
fluo en fluo plus is identiek, volgens mij moet in fluo bussiness internet 80 zitten ipv de 120
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Hier ook van Fibernet Business L naar Business Internet 120 Plus en snelheid is oke.seagull schreef:Mijn Fibernet Business L is veranderd naar Business Internet 120 Plus.
Ik heb wel gemerkt dat er geen optie meer is om het vast IP adres in te stellen .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
De Duo Packs zijn ook verdwenen. Geen Internet + Dig TV meer in een pack.
De packs zijn nu "Fluo", "Fluo Home" en FLuo Plus". En alleen dig TV bij de middelste?
Ik wacht wel op het overzicht van de jongens van Userbase...
De packs zijn nu "Fluo", "Fluo Home" en FLuo Plus". En alleen dig TV bij de middelste?
Ik wacht wel op het overzicht van de jongens van Userbase...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 82 keer
Telenet Fluo als naam voor bedrijfsabonnement?
De marketingjongens bij telenet zitten precies nog steeds zwaar aan de absint. Ik heb dan ook nog wel enkele leuke suggesties voor nieuwe producten: telenet pipo, telenet waaaaauuuww, telenet clown, telenet supermegasnel en mijn favoriet: telenet tijgertje.
Sta je daar als bedrijfsleider van een kmo te praten over de connectie die je werknemers hebben op het werk: "telenet fluo plus". Je zou toch door de grond zakken van de naam alleen al.
De marketingjongens bij telenet zitten precies nog steeds zwaar aan de absint. Ik heb dan ook nog wel enkele leuke suggesties voor nieuwe producten: telenet pipo, telenet waaaaauuuww, telenet clown, telenet supermegasnel en mijn favoriet: telenet tijgertje.
Sta je daar als bedrijfsleider van een kmo te praten over de connectie die je werknemers hebben op het werk: "telenet fluo plus". Je zou toch door de grond zakken van de naam alleen al.
-
- Elite Poster
KLopt ik heb die optie ook niet meer in mijn telenet misschien een tijdelijke bug?Astralon schreef:Hier ook van Fibernet Business L naar Business Internet 120 Plus en snelheid is oke.seagull schreef:Mijn Fibernet Business L is veranderd naar Business Internet 120 Plus.
Ik heb wel gemerkt dat er geen optie meer is om het vast IP adres in te stellen .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
De website zelf zit in ieder geval nog vol fouten.
Soms komt de omschrijving bovenaan niet overeen met "wat zit er in". Of soms nog erger, komt het niet overeen als je over de "i" gaat...
Is het nu 500GB of 2TB??
Soms komt de omschrijving bovenaan niet overeen met "wat zit er in". Of soms nog erger, komt het niet overeen als je over de "i" gaat...
Is het nu 500GB of 2TB??
-
- Elite Poster
Intussen merk ik dat Mijn Telenet opnieuw onderhoud krijgt, misschien is daarna het Fixed IP gedeelte terug.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Staat er inderdaad verkeerd op.
Fluo is 120/6.
Andere vraag i.v.m. het Dig. TV enkel in Home heb ik ook nagevraagd.
Zal daar ook wel verkeerd staan.
Zoniet, proberen ze precies, na Rex en Rio ook de Business klanten wat extra uit hun zakken te kloppen
[Edit]
Hahaha, schitterend ...
Mijn Telenet is momenteel niet beschikbaar.
Door een storing is Mijn Telenet momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Fluo is 120/6.
Andere vraag i.v.m. het Dig. TV enkel in Home heb ik ook nagevraagd.
Zal daar ook wel verkeerd staan.
Zoniet, proberen ze precies, na Rex en Rio ook de Business klanten wat extra uit hun zakken te kloppen
[Edit]
Hahaha, schitterend ...
Mijn Telenet is momenteel niet beschikbaar.
Door een storing is Mijn Telenet momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Laatst gewijzigd door philippe_d 23 sep 2013, 23:46, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: dubbeltje samengevoegd
Reden: dubbeltje samengevoegd
-
- Elite Poster
Haha feit, maar dat upload vs download verschil zou toch wel om te lachen zijnAstralon schreef:Was het maar waarsvermassen schreef:Staat er inderdaad verkeerd op.
Fluo is 1220/6.
- svermassen
- Elite Poster
Abo's worden blijkbaar automatisch aangepast.
Het zal daar zijn dat het nu misgelopen is.
Bij mij stond ook nog altijd xxx 80.
Het zal daar zijn dat het nu misgelopen is.
Bij mij stond ook nog altijd xxx 80.
-
- ISP Official
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
Je kunt de info hierover terugvinden op http://klantenservice.telenet.be/conten ... rt-telenettripkip schreef:Hoe zit het met de poorten bij Fluo en Fluo Home?
-
- Deel van't meubilair
Zielig dat er nog steeds poorten geblokkeerd worden op consumer abonnementen... laat staan op business formulesCharlotte schreef:Je kunt de info hierover terugvinden op http://klantenservice.telenet.be/conten ... rt-telenet
Wanneer gaan jullie eens eindelijk een volwassen product aanbieden ?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 22 keer
Er is dus geen zak veranderd voor het laagste business abonnement. Schande.Charlotte schreef:Je kunt de info hierover terugvinden op http://klantenservice.telenet.be/conten ... rt-telenettripkip schreef:Hoe zit het met de poorten bij Fluo en Fluo Home?
-
- Elite Poster
Snelheden zijn tov Business Fibernet M wel gestegen? 80 ipv 60 en 6 ipv 5.
- Sylvester
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
als ik nu Whoppa en Fluo Home vergelijk, zie ik niet zoveel verschillen.
Ik betaal nu 5 euro extra voor Freephone 24, dat niet standaard in Whoppa zit.
Dit zit dus wel standaard in Fluo Home.
De datalimiet is 500 GB, terwijl we er met Whoppa nooit aan geraken. We gebruiken het internet teveel overdag.
Maar hoe zit dat nu met de prijs. Ik zie dat beiden dezelfde prijs hebben, maar de huur van de digicorder is iets goedkoper bij Fluo Home.
Freephone 24 inbegrepen, hogere datalimiet, goedkopere huur digicorder, dus eigenlijk ben ik goedkoper af met Fluo Home.
Of mis ik iets ???
Ik betaal nu 5 euro extra voor Freephone 24, dat niet standaard in Whoppa zit.
Dit zit dus wel standaard in Fluo Home.
De datalimiet is 500 GB, terwijl we er met Whoppa nooit aan geraken. We gebruiken het internet teveel overdag.
Maar hoe zit dat nu met de prijs. Ik zie dat beiden dezelfde prijs hebben, maar de huur van de digicorder is iets goedkoper bij Fluo Home.
Freephone 24 inbegrepen, hogere datalimiet, goedkopere huur digicorder, dus eigenlijk ben ik goedkoper af met Fluo Home.
Of mis ik iets ???
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Voila ik kan mijn plannen weeral opbergen, ik dacht bijna te bestellen, maar ik heb geen zin in een oorlog met Telenet.
Fluo met fixed ip voor 56 euro ex btw was eindelijk een volwassen product, maar het blijkt weer een flauwe foute grap.
Ik blijf erbij, we zijn always on, alle bussiness producten moeten een fixed ip hebben.
Fluo met fixed ip voor 56 euro ex btw was eindelijk een volwassen product, maar het blijkt weer een flauwe foute grap.
Ik blijf erbij, we zijn always on, alle bussiness producten moeten een fixed ip hebben.
-
- Deel van't meubilair
Inderdaad... en alle poorten open.Tomsworld schreef:Ik blijf erbij, we zijn always on, alle bussiness producten moeten een fixed ip hebben.
Het Fluo Home lijkt me gewoon een ordinaire manier om klanten "af te zuipen" die niet toekomen met de FUP van de consumer abonnementen.
Hoe je als bedrijf op zo'n manier ernstig wil genomen worden ontgaat me volledig.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 53 keer
Toch is dit zo, ook logisch gezien Fluo een aanbod gericht is op bedrijven & zelfstandigen.Sylvester schreef:nergens te zien dat het éne met btw is, en het andere zonder btw.
Klik anders eens op bestellen bij Whop en Fluo. Kijk dan rechts onder het winkelmandje.
Bij Fluo staat het volgende: De prijzen zijn exclusief BTW
En bij Whop staat het volgende: Prijzen zijn inclusief BTW
Edit: Zoals Tomsworld dus ook zegt. Had zijn reactie niet gezien
- Sylvester
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Ik weet wel dat het voor business abonnementen vanzelfsprekend zou moeten zijn, maar in principe hoort men dat te vermelden.
De kleine lettertjes onderaan had ik natuurlijk weer niet gezien.
Dan is het niet echt een voordeel voor mij, denk ik.
De kleine lettertjes onderaan had ik natuurlijk weer niet gezien.
Dan is het niet echt een voordeel voor mij, denk ik.
- svermassen
- Elite Poster
Na een hoop getaffel lijkt het nu wel goed te zijn.
Deze morgen nog maar eens de modem uitgetrokken.
Nu is het profiel wel omgeschakeld naar 120/6.
Deze avond eens de snelheid testen
Deze morgen nog maar eens de modem uitgetrokken.
Nu is het profiel wel omgeschakeld naar 120/6.
Deze avond eens de snelheid testen
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Iemand waar bij de Fluo Plus ondertussen de vaste ip instellingen terug in zijn Mijn Telenet heeft staan? Die zin is wat bizar but you catch my drift
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Toch maar even gebeld i.v.m. fixed IP en de optie om het fixed IP te kunnen instellen via Mijn Telenet is tijdelijk niet beschikbaar maar komt terug.
Wijzigingen aan fixed IP instellingen kunnen telefonisch worden doorgegeven.
Wijzigingen aan fixed IP instellingen kunnen telefonisch worden doorgegeven.
- svermassen
- Elite Poster
Bedoel je dan Fixed IP ook op de 2 andere Fluo en Fluo Home?