Windows XP sp2?

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
JustMe

Heeft er al iemand een poging gedaan om service pack 2 te installeren op een niet zo 'witte versie' van Xp? :wink:
Sandman
Pro Member
Pro Member

Grin, dat gaat perfect, mits je je serial kan aanpassen zodat de productcode, die staat onder de naam waaronder je windows is geregistreerd. erges 640 bevat en niet 64X
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb een niet zo witte versie zoals jij hem noemt :-) Maar ik ben niet van plan om hem te testen... In zit hier gewoon met WinXP Pro NL met alle updates maar zonder servicepacks.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
JustMe

Ik heb sp2 ondertussen toch maar geïnstalleerd 8) en dat ging zonder problemen.
Momenteel is echter de nederlandse versie niet klaar maar is in mijn geval geen probleem vermits mijn windows in het engels is.
Ik heb wel eerst het volledige service pack gedownload en dan pas geïnstalleerd - niet de interactieve setup.
Lukse
Premium Member
Premium Member

Je kan ook gewoon een engelse xp installeren.
Dan sp2 installeren. En dan de nl mui (Multilanguage User Interface).
Ik heb dit thuis geprobeerd en, raar maar waar, de volledige xp is in het nl. Ook items die met sp2 pas geinstalleerd zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Lukse schreef:En dan de nl mui (Multilanguage User Interface).

Waar haal je die vandaan... ?
Lukse
Premium Member
Premium Member

r2504 schreef:
Lukse schreef:En dan de nl mui (Multilanguage User Interface).

Waar haal je die vandaan... ?

Kheb die ne tijd terug eens van usenet gehaald.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

die is dus niet gratis :roll:
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Wel ik probeer SP2 hier wijs te maken dat ik zijn firewall NIET wil gebruiken. Afzetten gaat goed, maar nu heb ik steeds rechts onderaan een groot rood icoon staan en een ambetante popup die me komt zeggen dat ik niet veilig bezig ben.

Grr.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Styno schreef:Wel ik probeer SP2 hier wijs te maken dat ik zijn firewall NIET wil gebruiken. Afzetten gaat goed, maar nu heb ik steeds rechts onderaan een groot rood icoon staan en een ambetante popup die me komt zeggen dat ik niet veilig bezig ben.

Grr.

Styno

Ga naar "Security Center" - "Recommendations" en vink daar "I have a firewall solution that I'll monitor myself" aan !! :wink:
Dit werkt enkel als de firewall afstaat natuurlijk ...
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Spacekiek schreef:Ga naar "Security Center" - "Recommendations" en vink daar "I have a firewall solution that I'll monitor myself" aan !! :wink:
Dit werkt enkel als de firewall afstaat natuurlijk ...

exceleeeeeent 8)
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Smerige Redmondonderkruipers. Browser, mediaplayer, firewall binnen kort mss ms anti-virus tegen prijsje bij aankoop windows. Wat is het volgende dat ze uitsteken? Office in pakket met windows verkopen?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Akira
Elite Poster
Elite Poster

die muziekwinkel van msn zal ook vast wel zijn weg vinden in het os
parent control zal er wellicht ooit ook aankomen

mss een shutdown zin "May God Bless us all" :twisted: gelukkig doen ze dat nog niet, moest het bush zijn :|
de pispaal <<
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

neenee de shutdown button disablen zodat je niet naar een anders os zou gaan :twisted:

Afbeelding
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

The_Borg schreef:Smerige Redmondonderkruipers. Browser, mediaplayer, firewall binnen kort mss ms anti-virus tegen prijsje bij aankoop windows. Wat is het volgende dat ze uitsteken? Office in pakket met windows verkopen?

Tja,

En toch is dat hetgene wat meer dan 50% van de pc gebruikers verlangt van zijn PC. Je koopt een PC, en wanneer je thuiskomt staat alles erop, Windows, Mediaplayer, Office, AntiVirus, Firewall, Browser, etc ...

Oneerlijke concurrentie zeg je ? Mja, misschien wel ... maar wat houd de mensen tegen om toch hun geliefd AV pakket te kopen ? Mja, het staat er al op, da's wel gemakkellijk .. . Mja, da's ook waar ... aha, dan neem ik een ander OS ? Oei .. welk, Linux ?? Heb daar al eens van gehoord, maar waar kan ik dat kopen ? Ah, dat is gratis ? Hmm, en wie kan dat installeren ? Ah, mijn vriend, de buurman. Oh crap, kan geen spelleke spelen, m'n PDA kan niet synchroniseren, ik vind dit niet terug, vind dat niet terug ... bah, zal wel terug Windows nemen, da's tenminste gemakkellijk. Waarom komen die van Norton dan eens niet met een OS ? Of McAfee ?

Kijk, dit is dus de gedachtengang van de jan-modaal gebruiker die een PC wil kopen in de Carrefour, Macro, of een andere HiFi/warenhuis keten. En 't is daar dat MS geld aan verdient. Niet aan die mensen die het allemaal zelf kunnen, nee, die copieren hun Windows, dus daar moeten de bonzen uit Redmond geen rekening mee houden. Maar 't zijn dus wel die mensen (en de concurrenten) die Microsoft lastig vallen met de patenten en dat alles niet geïntegreerd mag zijn. Mja, wat moet je dan als baas doen ? Je verbeterd je product en luistert niet naar die zageventen die niets anders doen dan zeveren over Microsoft en thuis ook Windows gebruiken omdat 't zo gemakkellijk en mooi is. En de rest gebruikt Linux, ok, laat ze maar doen.

Zo zie ik (Sasuke) het dus.

Grtz,

Sasuke

PS: Dit is een hersenspinsel, geen rechtstreeks antwoord op deze of gene post, dus niet persoonlijk opnemen a.u.b.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik heb hier juist sp2 geinstalled op een 40 minuten ik heb het rap even opgeschreven enzo (lay out is niet alles maar ja :p )
Bijlagen
WXP-sp2.pdf
(633.1 KiB) 120 keer gedownload

Afbeelding
pwr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

JustMe schreef:Heeft er al iemand een poging gedaan om service pack 2 te installeren op een niet zo 'witte versie' van Xp? :wink:

de topic-starter had het over het installeren van SP2 op een niet-officiële versie van XP

In Netwerk staat er een artikel over SP2 waar ze beweren dat ook de "piraten" de update zouden ontvangen ?!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”