Waarom kan ik de onderste post van een pagina niet citeren ?
Zie bijlage, bij alle andere posts staat een knopje "Citeer", zo echter niet bij de onderste... Idem bij topics die meerdere pagina's tellen.
geen Citeer knop bij onderste post
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Dit is een gekende fout, bugje in UB 
Je kan klikken op "antwoorden" en daar scrollen naar beneden. Daar heb je alle voorgaande posts met altijd een "citeer" link bij.
Werkt op die manier wel.

Je kan klikken op "antwoorden" en daar scrollen naar beneden. Daar heb je alle voorgaande posts met altijd een "citeer" link bij.
Werkt op die manier wel.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik weet niet zo of dit wel een bug is. Ik dacht dat dit bewust gedaan is geweest om onnodig quoten te vermijden.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- krisken
- userbase crew
Die in het midden van een thread is met opzet weggelaten. Je kan dan gewoon antwoorden. Dat je reageert op bovenstaand bericht is toch volkomen logisch? En als je de nettiquette wat kent is dit eigenlijk zelfs wat uit den boze. Maar via de truck die ik je heb gezegd kan je wel bvb een deel van het voorgaande bericht citeren om er bvb de nadruk op te leggen.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 123 keer
- Bedankt: 120 keer
krisken, met "in het midden van de thread" bedoel ik een post die niet de laatste is. Zie mijn screenshot, de thread is al 2 pagina's lang, maar ik wil reageren op de post onderaan pagina 1.
Als ik gewoon zou antwoorden zonder quote, dan volgt mijn antwoord op een latere post, wat op zijn minst verwarrend is. Een quote maakt duidelijk op welke post je reageert.
Anyway, bug is bekend en er is een workaround, daar kan ik mee leven.
Als ik gewoon zou antwoorden zonder quote, dan volgt mijn antwoord op een latere post, wat op zijn minst verwarrend is. Een quote maakt duidelijk op welke post je reageert.
Anyway, bug is bekend en er is een workaround, daar kan ik mee leven.
- krisken
- userbase crew
Dat is inderdaad de bug : elke laatste post van een pagina krijgt die knop idd niet
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Het verschil zit hem in de "meest recente post" (hier is sinds een tijdje bewust de citeerknop afgezet) versus "een post onderaan een pagina" (dit is een bug, maar deze is volgens mij een resultaat van het afzetten van het andere). Beide zijn dus niet hetzelfde zoals Dafke opmerkte.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Klopt. Het is een bug, geïntroduceerd door een aanpassing om een quote op voorgaand bericht te vermijden.
De reden is dat dit niet "gephprogrammeerd" is, maar in de template zit; en die maakt geen onderscheid tussen laatste bericht in de pagina en laate bericht tout court.
De reden is dat dit niet "gephprogrammeerd" is, maar in de template zit; en die maakt geen onderscheid tussen laatste bericht in de pagina en laate bericht tout court.