Heb probleem met ontvangst hd kanalen, tijdens de dag geen probleem, s'avonds blokkeren, geen signaal op 1-2-3 dus kijken naar 100-101-102
Wie heeft oplossing, enkele maanden geleden was het ok, is in spanje
[ Post made via mobile device ]
Tv vlaanderen
-
- Starter
Heb je een schotel van 54 cm? Ik had onlangs ook problemen met ontvangst en had een vakman laten komen.
Die zei dat mijn schotel van 54 cm te klein is voor ontvangst met een duo LNB. (Schotel is nog van in het begin van TV Vlaanderen met de single LNB).
Nu een schotel van 64 cm en niks last meer, de schotel ook perfect laten uitrichten door deze vakman. Eigenlijk schandalig dat TV Vlaanderen dit niet onder zijn klanten laat weten dat de 54 cm schotel eigenlijk te klein is voor een duo LNB.
Zelf heb ik zo lang liggen knoeien aan die schotel en eigenlijk was die gewoon te klein.
Die zei dat mijn schotel van 54 cm te klein is voor ontvangst met een duo LNB. (Schotel is nog van in het begin van TV Vlaanderen met de single LNB).
Nu een schotel van 64 cm en niks last meer, de schotel ook perfect laten uitrichten door deze vakman. Eigenlijk schandalig dat TV Vlaanderen dit niet onder zijn klanten laat weten dat de 54 cm schotel eigenlijk te klein is voor een duo LNB.
Zelf heb ik zo lang liggen knoeien aan die schotel en eigenlijk was die gewoon te klein.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
54 cm is zeker niet te klein voor een duo LNB, maar tv vlaanderen heeft de modulatie aangepast (met als gevolg meer bandbreedte, goedkoper voor hun en een mindere ontvangst).