mobiel internet in Frankrijk
-
- Starter
Iedereen die nog een kaartje zoekt kan mij een pb sturen.
Als je geactiveerd hebt, kan je nadien die automatische herlading op "off" zetten.
Ga na activatie naar de site Joe Mobile en log in, daarna kan bij cockpit dit worden uitgevoerd.
sent from my gt-i9100 using xda premium
Ga na activatie naar de site Joe Mobile en log in, daarna kan bij cockpit dit worden uitgevoerd.
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
Die wordt gewoon van je eerstvolgende rekening afgetrokken (wil je bijvoorbeeld een nano simkaart aanvragen dan gaat er 1 euro van je 5 euro af, herlaad je voor 15 euro dan moet je slechts 10 euro betalen).
Klopt, dat is voor de volgende herlading (of andere)PJ_9911 schreef:Nog een vraagje: kaart is geactiveerd, 20 eur betaald, wat kan ik nu doen met die 5eur extra die ik gekregen heb?
Ik ga die gebruiken na 7 maanden (vervallen van de kaart).. Mvg.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Een testje (Loire):
Opstelling: TP-Link MR3220 met Huawei 160E (ex Orange), Joemobile kaartje erin, telefoon met WiFi verbonden
Test Date: aug. 14, 2013 8:13:16 PM
Connection Type: Wifi
Server: Paris
Download: 3124 kbps
Upload: 744 kbps
Ping: 197 ms
Genoeg voor mij
Verstuurd met Tapatalk
Opstelling: TP-Link MR3220 met Huawei 160E (ex Orange), Joemobile kaartje erin, telefoon met WiFi verbonden
Test Date: aug. 14, 2013 8:13:16 PM
Connection Type: Wifi
Server: Paris
Download: 3124 kbps
Upload: 744 kbps
Ping: 197 ms
Genoeg voor mij
Verstuurd met Tapatalk
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik heb nog 5 sims liggen.
@BaSsDruM: langs waar passeer je in Belgie?
Ivm dat afzetten, in mijn Cockpit - Votre cockpit is dat overzicht uitgegrijsd met een knop op off en tekst: " Il vous reste 176 jours avant la résiliation définitive de votre ligne prévue le 13 March. " Dus ik kan deze sim volgend jaar in de zomer niet meer gebruiken?
@BaSsDruM: langs waar passeer je in Belgie?
Ivm dat afzetten, in mijn Cockpit - Votre cockpit is dat overzicht uitgegrijsd met een knop op off en tekst: " Il vous reste 176 jours avant la résiliation définitive de votre ligne prévue le 13 March. " Dus ik kan deze sim volgend jaar in de zomer niet meer gebruiken?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik kan je eentje sturen maar da's een combi classic/micro sim. Een nano sim voor een iPhone 5 zal je bij Joe zelf moeten bestellen vrees ik.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Net terug van een weekje Zuid-Frankrijk (in de buurt van Frejus)
Ik had mijn Joe simkaart opgeladen met het minimum (11 euro voor 1GB internet).
Slechts een dikke 500MB opgebruikt in de ganse week.
Alles zeer vlot gegaan, sim gebruikt in mijn Huawei E5776 mifi toestelletje, en dat ging zeer vlot.
Vooral de heen en terugrit goed gebruikt (1200km enkel, in 2 dagen afgelegd met overnachting).
Mijn vriendin heeft hem vooral tijdens de saaie stukken rit gebruikt om te surfen op de iPad.
En het klopt dat nog geen 4G toegelaten is voor Joe Mobile klanten, want in Lyon, Nice en Marseille heb ik er speciaal op gelet.
Wat me wel opviel is dat in Frankrijk het hoppen van mast tot mast niet zo vlot verloopt tov hier in Belgie.
Veel meer last gehad van ontvangst dat wegviel, in tegenstelling tot mijn gebruik van die Huawei hier bij ons met Mobile Vikings.
Dat was trouwens enkel tijdens het rijden tegen 130km/u, in stilstaande fases altijd perfect en snel 3G signaal gehad.
Al bij al een must voor de smartphone gebruiker die tript naar of door Frankrijk! (en voor de prijs moet je het al zeker niet laten)
Ik had mijn Joe simkaart opgeladen met het minimum (11 euro voor 1GB internet).
Slechts een dikke 500MB opgebruikt in de ganse week.
Alles zeer vlot gegaan, sim gebruikt in mijn Huawei E5776 mifi toestelletje, en dat ging zeer vlot.
Vooral de heen en terugrit goed gebruikt (1200km enkel, in 2 dagen afgelegd met overnachting).
Mijn vriendin heeft hem vooral tijdens de saaie stukken rit gebruikt om te surfen op de iPad.
En het klopt dat nog geen 4G toegelaten is voor Joe Mobile klanten, want in Lyon, Nice en Marseille heb ik er speciaal op gelet.
Wat me wel opviel is dat in Frankrijk het hoppen van mast tot mast niet zo vlot verloopt tov hier in Belgie.
Veel meer last gehad van ontvangst dat wegviel, in tegenstelling tot mijn gebruik van die Huawei hier bij ons met Mobile Vikings.
Dat was trouwens enkel tijdens het rijden tegen 130km/u, in stilstaande fases altijd perfect en snel 3G signaal gehad.
Al bij al een must voor de smartphone gebruiker die tript naar of door Frankrijk! (en voor de prijs moet je het al zeker niet laten)
Goed initiatief. Eindelijk een mogelijkheid om een Franse simkaart vast te krijgen.
Ik heb minder opzoekingswerk moeten doen voor een Chinese en een thaise.
Is er iemand die mij een kaartje kan verzenden?
Zijn het microsim of grote kaartjes?
Ik heb minder opzoekingswerk moeten doen voor een Chinese en een thaise.
Is er iemand die mij een kaartje kan verzenden?
Zijn het microsim of grote kaartjes?
-
- Starter
Als er iemand het nog ziet zitten om er eentje te op te sturen vandaag, mag je me altijd mailen voor mijn gegevens. Ik heb er namelijk één nodig ten laatste maandag maar dan werkt de Post niet
Edit: Het is al in orde dankzij Void
Edit: Het is al in orde dankzij Void
Afgelopen zomer heb ik lefrenchmobile, http://www.lefrenchmobile.com// gebruikt op vakantie. Ze bezorgen gewoon naar Nederland en alles is in het Engels.
Werkte allemaal prima. Ik vind zelf een prepaid kaart erg makkelijk, daar heb je geen omkijken meer naar. En een stuk goedkoper dan met je Nederlandse sim bellen en internetten...
Werkte allemaal prima. Ik vind zelf een prepaid kaart erg makkelijk, daar heb je geen omkijken meer naar. En een stuk goedkoper dan met je Nederlandse sim bellen en internetten...