De spots die ik heb zijn ook met Epistar drivers.. En ook van China.
De passing was perfect, de afwerking net zoals het "origineel". Enkel de temperatuur niet.
Het is niet zo dat chinezen brol maken. Ik zal even 2 voorbeelden geven.
Vele wielertoeristen kopen de namaak oakley's. Waarom? Omdat deze lichter zijn en zelfs beter zitten dan de originele. Ze worden opgestuurd voor 18€ (250€ voor echt) en bij je thuis op de mat geleverd. Zelfs met 3 type glazen bij, hardcase, softcase en doekje.
Ander voorbeeld is bv de chinese fietskaders. Niemand kan zeggen waar de fabriek van Pinarello staat. Feit is dat bijna alle carbon voor fietsen uit Taiwan, China, .. komt en het heel veel mensen niet zou verbazen als de kaders van Pinarello en de namaak Chinarello, gewoon van dezelfde band rollen of de fabriek gewoon in 2 is gesplitst.
Ik ben ook eens benieuwd hoeveel van de producten die we vandaag kopen in de winkel, die zogezegd ECHT zijn, ook wel degelijk echt zijn en niet nagemaakt??
Feit is gewoon dat je een beetje moet zoeken tot je een goed product vindt. Sommige willen dit niet onder ogen zien zoals het LEO en OLE verhaal dat het identiek is of zelfs kan van dezelfde band rollen.
Hier zijn ook al veel verhalen van mensen die wel tevreden zijn en de spots zeker al een aantal jaren hebben. Sommige van mijn originele halo spots van Massive waren ook al na een paar weken defect.
Ik weet het, het is misschien niet goed voor de winkel, voor de economie bij ons, maar helaas. Het is wel de waarheid