In ear headphones met de meeste bass

Plaats reactie
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer
Provider

Na honderdduizend jaar trouwe dienst zijn m'n Sony in-ear headphones kapot door een stomme onvoorzichtigheid. Ze werken nog wel, maar de kabel is beschadigd, en dus is het nu maar een kwestie van tijd...

Ik heb meerdere sets geprobeerd, waarvan ik zelfs niet meer het merk of het model meer van ken, maar geen enkele gaven zoveel lage tonen als die oude Sony. Het type van die oude Sony kan ik ook al niet meer opzoeken.

Dus, mijn vraag: kent er iemand een website waar de verschillende headphones op vergeleken worden? Iets à la DPReview maar dan voor in-ear headphones. Of als er iemand een tip heeft voor een merk/model...

Ook: kent er iemand iets van? Ik lees dingen als "drivers" (what the heck is that?). Tellen simpele dingen als "hoe groter hoe beter" of net omgekeerd? Moet je letten op het "bereik" van die dingen (ik verwacht dat ze gewoon allemaal hetzelfde bereik hebben)

Price is geen issue, het mag gerust wat kosten. Had al ergens een set van €600 gezien, maar dan moeten ze voor mij wel écht héél véél lage tonen geven :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer
Provider

Er is een forum: head-fi.org, daar kun je erg veel lezen over verschillende modellen. Vergelijken doen ze niet echt, maar je kan wel gewoon eens rondkijken...
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer
Provider

selder schreef:Had al ergens een set van €600 gezien, maar dan moeten ze voor mij wel écht héél véél lage tonen geven :)
hehe :-)
Ik bedoel HEUHEU.
gobber
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

heb zelf niet veel ervaring met inear-phones, maar paar maand geleden op i-bood de Monster Turbine in ears besteld en moet zeggen ,zeer tevreden over. zeer realistische bassweergave. enig nadeel vind ik is dat ze redelijk zwaar zijn en de audiokabel moet je wel ergens aan vastmaken , of onder trui steken want geluid wrijving is redelijk hoorbaar . is derde paartje dat ik koop en voor het eerst een "wow"gevoel .zeer tevreden over enkel niet geschikt om te gaan joggen bv . http://www.head-fi.org/products/monster ... headphones
Afbeelding
Afbeelding
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer
Provider

Ik ben heel tevreden over de quadbeat in-earphones van LG die bij mijn Optimus G geleverd zijn. Ze leveren een diepe bass zonder het te overdoen (geluid blijft mooi klinken).

Je kan deze via het internet bestellen (ebay). Ondertussen heeft LG samen met de LG G2 quadbeat 2 in-earphones uitgebracht, maar daar heb ik weinig ervaring mee.

Op deze link vind je een review van de headset, en kan je ook reviews van andere earphones lezen.(http://theheadphonelist.com/headphone_r ... -hss-f420/)
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer
Provider

Trouwens: sommige chinese in-ear headphones zijn ook zeer goed (bv. Kanen).
In VS heb je ook het merk Monoprice, die zijn redelijk goedkoop, maar zeer goed van kwaliteit. Als je iemand kent die naar VS gaat, laat die het meenemen :)
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer
Provider

Ik heb deze al een jaar of 4, zwaar afgezien en ze werken nog steeds.
Het geluid is zeer vol en ze zijn eigenlijk niet zo duur!

http://www.koss.com/en/products/headpho ... _Headphone
Laatst gewijzigd door tb0ne 11 sep 2013, 10:42, in totaal 1 gewijzigd.
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer
Provider

Hier al 4 jaar de Head-Direct RE0. Zijn ooit gestolen geweest, en heb ze zonder twijfelen opnieuw gekocht. Elke mens heeft echter zijn eigen smaak en voorkeur als het op geluid aankomt. De RE0 is niet geschikt voor zware bass, maar geeft wel veel detail weer.

Hier de ultieme vergelijking op Head-Fi: http://www.head-fi.org/t/478568/multi-i ... st_6492051
Ik stel voor dat je daar adhv je budget eens rondkijkt naar suggesties voor zware bass. Veel geluk met de zoektocht. Eenmaal je deftig gerief in je oren hebt gehad, wil je naar die prullen die bij je smartphone zaten nooit meer terug. :wink:

PS: Het is In-Ear Monitors (IEMs) en niet headphones.
Afbeelding
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:
Provider

ik ben eigenlijk heel tevreden over de senheiser in ear's ....
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer
Provider

Volgens mij heb ik geluk gehad, had oortjes nodig voor in de trein, kocht een noname cheapass setje en de bassen die daaruit kwam vond ik zelf behoorlijk goed. Als vergelijking, in mijn auto steekt een 2x 150 Watt subwoofer dus ik weet echt wel wat bass is. :)

Eigenlijk moet je ze gewoon kunnen uittesten, al is dat vaak niet mogelijk. :bang: Voor de in ear oortjes moet je wel een goed passend setje hebben, als ik die van mij niet goed zet, dan trekt de bass ook op niets meer. Bij mij zaten er meerdere rubberen setjes bij zodat je die makkelijk kon aanpassen.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer
Provider

Ik ga nog altijd voor de BOSE in ear sets, ik heb er veel getest en deze zijn nog altijd de beste.

Alhoewel ik de rest van de producten van BOSE maar prul vind.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”