getest met meerdere computers, zowel via kabel als wifi.
Bbox-2 werd gereset naar factory settings.
mijn BelgacomTV werkt wel nog normaal, ook zappen.
Ik heb gebeld naar de technische storingen, daar liet men mij een lijntest doen.
Men belde mij daarna zelf terug om te zeggen dat er iets mis was en dat er een technieker moet langskomen.
Dit kan pas ten vroegste volgende week zaterdag (14/9) aangezien er iemand moet thuis zijn.
hier wat gegevens die ik allemaal verzameld heb:
Code: Selecteer alles
Vlan id 10
Protocol Wan eth1.10 PPP
IP address 91.182.2.xx
Subnet mask 255.0.0.0
Gateway 62.4.164.1
DNS 195.238.2.21/195.238.2.22
VDSL Version Firmware-VTU-R:9.3.2.5.ENGIK105012 Time Feb 9 2012, 19:30:50
VDSL line status SHOWTIME
Downstream Training Margin : 20.4 dB
Downstream line rate 20048 kbps (stond op ca. 30000 maar staat trager door te bellen naar
DLM (?) op vraag van technische klantendienst)
Upstream line rate 2040 kbps
TX total power -18.5 dbm
Downstream delay 7.5 ms
Upstream delay 3.5 ms
Code: Selecteer alles
Ping statistics for 62.4.164.1 (gateway)
Packets: Sent = 100, Received = 72, Lost = 28 (28% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 308ms, Maximum = 385ms, Average = 344ms
Tracing route to 1.164-4-62.powered-by.skynet.be [62.4.164.1] over a maximum of 30 hops:
1 1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 341 ms 359 ms 350 ms 1.164-4-62.powered-by.skynet.be [62.4.164.1]
Code: Selecteer alles
Internet speedtest:
Download Speed: 235 kbps (29.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 21 kbps (2.6 KB/sec transfer rate)
Latency: 613 ms
9/8/2013 2:37:17 PM
Moet ik hiervoor dan een hele week onwerkbaar traag internet hebben ?
Iemand die weet wat er kan mis zijn met mijn internet-gateway verbinding ?