Heb een BBOX-3 ontvangen ivm omschakelen naar VDSL.
Had al een BBOX-2 maar men was 2 jaar geleden vergeten om mij om te zetten naar VDSL.
Wat moet ik doen met de BBOX-2?
Er zit geen begeleidend briefje bij de BBOX-3 met instructies over hoe te handelen met het oude modem.
Betekent de omschakeling dat mijn contract met 12 maanden verlengd wordt (geen wijziging van formule)?
BBOX-2 terugsturen?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Heel waarschijnlijk is de bbox2 jouw eigendom (gratis gekregen). Je kan die houden, of 2de hands verkopen.
Indien de modem eigendom is van Belgacom (bruikleen), kan Belgacom jou 50 EUR aanrekenen indien je die niet terugbrengt.
Wat betreft contract:
Als je geen wijziging hebt van formule (vb je blijft Internet Comfort), dan heb je géén nieuw contract.
Een verandering van technologie is geen nieuw contract!
Bij wijziging van formule, heb je een nieuw contract, dat je wettelijk na 6 maand kan opzeggen.
Indien de modem eigendom is van Belgacom (bruikleen), kan Belgacom jou 50 EUR aanrekenen indien je die niet terugbrengt.
Wat betreft contract:
Als je geen wijziging hebt van formule (vb je blijft Internet Comfort), dan heb je géén nieuw contract.
Een verandering van technologie is geen nieuw contract!
Bij wijziging van formule, heb je een nieuw contract, dat je wettelijk na 6 maand kan opzeggen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 04 feb 2004, 20:16
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Dank voor je snelle antwoord Philippe!
Maakt het nog uit voor de contractsduur of je gewone consument of zelfstandige bent?
Hoe kun je er achter komen dat de BBOX-2 jouw eigendom is en dat belgacom hem niet terugverwacht?
Ik heb in het Belgacom e-services menu gekeken of daar iets over contractsduur of geleende apparaten (BBOX-2) staat, maar heb niets kunnen vinden.
Maakt het nog uit voor de contractsduur of je gewone consument of zelfstandige bent?
Hoe kun je er achter komen dat de BBOX-2 jouw eigendom is en dat belgacom hem niet terugverwacht?
Ik heb in het Belgacom e-services menu gekeken of daar iets over contractsduur of geleende apparaten (BBOX-2) staat, maar heb niets kunnen vinden.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
De contractduur is enkel nog geldig voor klanten met meer dan 5 nummers. Heb je dus 6 mobiele voices met een internetverbinding, heb je in principe nog een contractduur. Heb je 1 internet, met 1 PSTN en 2 mobile voices, dan heb je geen contract.