Geplande opnames stoppen/wissen

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Vanavond gemerkt dat mijn digicorder ineens Game of Thrones aan het opnemen was, en dat de episode van volgende week ook al in geplande opnames stond.
Dit is wss nog een overblijfsel omdat ik vorig jaar "alle episodes" geselecteerd had.
Ik heb dit nog al eens voorgehad met een andere reeks.
Het probleem is nu dat, wanneer er geen episodes in de tvgids staan, je ook niet ziet dat er nog serie opnames gepland zijn.

Mijn vraag is nu: hoe pas je "alle episodes" opnames aan (of hoe wis je ze) wanneer er geen afleveringen in de tv gids staan, en je dus ook niets terugvindt onder "geplande opnames"? Ik vind geen enkele manier om terug te vinden welke reeksen ik ooit heb laten opnemen op die manier.
Er moet toch ergens een scherm zijn waarin je toekomstige opnameplanning in kan aanpassen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Volgens mij kan dit niet als je niets in de tv gids hebt of bij je bestaande opnames.
Synman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 28 jun 2013, 21:29
Locatie: Massemen (Wetteren) Belgium
Bedankt: 12 keer

Ik heb dat ook.
Een serie stopt, je ziet niets meer staan. De serie start een paar maand later en boem. Ze wordt opgenomen.
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Bedankt voor jullie feedback. Helaas is deze mogelijkheid niet beschikbaar en kun je enkel je geplande opnames van 14 dagen bekijken (wanneer je interactief bent). Ik geef dit wel door aan de juiste dienst.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Bedankt; het zou uiterst handig zijn om bestaande opname orders in het systeem te kunnen zien/editen/wissen, ook al is er geen opname gepland omdat de reeks in kwestie op dt moment niet uitgezonden wordt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”