Net voor ik zou een beslissing nemen om weg te gaan bij telenet vanwege de supertrage down en uploadsnelheden,toch maar zonet nog eens getest op de galaxy s3 en waarempel met H haalde ik 3x na elkazr tot bij 10mbps down en rond 1,7 up en een ping tussen 78 en 111.
Afwachten wat het geeft op andere plaatsen
Gemeten in Tienen buurt oplintersepoort
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Betere snelheden
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik moet toegeven dat er precies lichte verbetering merkbaar is. Hoewel.... op sommige plaatsen haal ik nauwelijks 0.2 down maar ik merk op meer en meer plaatsen wel verbetering, vandaag ook bijna 10mbit gehaald in de buurt van brussel. Vooral de upload lijkt omhoog te gaan, waar ik vroeger nergens boven 1mbit uitkwam, haal ik nu toch al 1.6 a 1.7.
Ik begin wel te vermoeden dan mijn extreem lage downsnelheden op sommige plekken met mijn toestel te maken hebben. Ik heb een galaxy note 2 Lte en ik heb vooral problemen in antwerpen. Waar mobistar 4g aan het testen is toevallig. Mijn collega haalt bijvoorbeeld een stabiele 4mbit down met zijn galaxy s3 (zonder lte) terwijl ik er naast zit met 0.2 down. Allebei mobistar. Ik wordt ook constant op edge gegooid op plaatsen waar mijn collega volledig 3g ontvangst heeft. Ik denk dat mijn note 2 het 4g netwerk detecteerd maar niet mag verbinden en daardoor rare dingen doet in zijn modem.
[
Post made via mobile device ]
Ik begin wel te vermoeden dan mijn extreem lage downsnelheden op sommige plekken met mijn toestel te maken hebben. Ik heb een galaxy note 2 Lte en ik heb vooral problemen in antwerpen. Waar mobistar 4g aan het testen is toevallig. Mijn collega haalt bijvoorbeeld een stabiele 4mbit down met zijn galaxy s3 (zonder lte) terwijl ik er naast zit met 0.2 down. Allebei mobistar. Ik wordt ook constant op edge gegooid op plaatsen waar mijn collega volledig 3g ontvangst heeft. Ik denk dat mijn note 2 het 4g netwerk detecteerd maar niet mag verbinden en daardoor rare dingen doet in zijn modem.
[

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Het is nu ook proefondervindelijk bewezen wat velen al dagelijks zelf ondervinden, namelijk dat Mobistar erop achteruit is gegaan qua downloadsnelheden : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... l_internet
Quote uit het artikel:
"En wat het debiet van de verbinding betreft, blijven de transmissiesnelheden stijgen. "Zo hebben Proximus en Base hun ontvangstsnelheid (download) ten opzichte van een jaar geleden verdubbeld. Bij Mobistar is de downloadsnelheid daarentegen verminderd. De verzendsnelheid (upload) is bij de drie operatoren evenwel gestegen: bij Base en Mobistar is die (bijna) verdubbeld en bij Proximus met 30 % toegenomen."
Quote uit het artikel:
"En wat het debiet van de verbinding betreft, blijven de transmissiesnelheden stijgen. "Zo hebben Proximus en Base hun ontvangstsnelheid (download) ten opzichte van een jaar geleden verdubbeld. Bij Mobistar is de downloadsnelheid daarentegen verminderd. De verzendsnelheid (upload) is bij de drie operatoren evenwel gestegen: bij Base en Mobistar is die (bijna) verdubbeld en bij Proximus met 30 % toegenomen."
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 34 keer
Mobistar durft dan nog beweren dat het grote deel in het bezit is van een toestel dat geen hoge snelheden aankan?
Voor mij is dat geen reden om zo achter te blijven en niet te investeren in je netwerk.
Eind 2013 wil men starten met 4G, dat ze eerst zorgen dat 3G voldoende uitgerold is, schandalig!
[
Post made via mobile device ]
Voor mij is dat geen reden om zo achter te blijven en niet te investeren in je netwerk.
Eind 2013 wil men starten met 4G, dat ze eerst zorgen dat 3G voldoende uitgerold is, schandalig!
[

TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light