Bhaalu : de toekomst van televisiekijken

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Dat is volgens mij incorrect. Je betaalt gewoon kabelabonnement bij Telenet + huur/aankoop van een Digicorder om naar de digitale zenders te kijken. Ze zitten "sowieso" al op de kabel.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

bartman schreef:als je een klassiek telenet kabelabonnement hebt zal je via bhaalu enkel die enkele nog analoge zenders kunnen zien (dus geen Duitse meer want die zitten allemaal digitaal)...
Wil je via bhaalu dus ook naar ARD of ZFD kijken zal je een Telenet Digitaal tv abonnement moeten nemen
En wil je als dat al gaat naar bijvoorbeeld BBC3 kijken via Bhaalu zal je eerst bij Telenet een pack moeten nemen waar deze zender in zit.
zo denk ik dat het zal gaan he


Lijkt me sterk
Yuri vertelde me dat de zenders ze via TVV binnenkrijgen, maar die niet in een basis telenet abo zitten niet zichtbaar zullen zijn.
Dus BBC1+2 + Extreme en Hustler verdwijnen.
Hij heeft niet over het omgekeerde gesproken, maw er komen geen zenders bij.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Op facebook zeiden ze me dat die maandelijkse 5 euro ook zou inhouden dant je meteen ook op tablet kan kijken.
Nu is het nog kijken welke zenders er gestreamed kunnen worden met een (basis) telenet kabelabonnement. In een ander topic was er speculatie dat dit enkel de zenders uit het analoge aanbod zouden zijn. Alle 75 digitale zenders van telenet is wss te mooi om waar te zijn, maar ik hoop toch dat zenders als BBC1, BBC2 en Eurosport op die manier te bekijken zijn.

Wachten op Bhaalu tot verduidelijking.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bartman schreef:Wil je via bhaalu dus ook naar ARD of ZFD kijken zal je een Telenet Digitaal tv abonnement moeten nemen


Er bestaat geen "digitaal" kabelabonnement... je hebt een kabelacbonnement dat zowel analoog als digitaal bevat.

MVA schreef:Je betaalt gewoon kabelabonnement bij Telenet + huur/aankoop van een Digicorder om naar de digitale zenders te kijken.


Je hoeft zelfs geen Digicorder te huren... je kan tevreden zijn met de enkele ongecodeerde zenders of TV met een kaartje of... gewoon analoog kijken.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Bhaalu moet ook wel de beelden van ergens kunnen halen natuurlijk. En dat zal dus niet van de versleutelde TNT streams zijn.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Inderdaad... en ofwel gaat men het analoge aanbod digitaliseren (niet echt kwaliteitsvol lijkt me), ofwel heeft men een overeenkomst met TN dat men toegang heeft tot de gecodeerde streams.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik denk dat jullie dat veel te ver zoeken.
Ik kan mij niet voorstellen dat Bhaalu een TVV stream van bijvoorbeeld één of VTM zal sturen naar TVV klanten, en daarnaast een Telenet stream van dezelfde zenders voor de Telenet klanten?

Met jouw bewijs van je Telenet abonnement, inclusief auteursrechten, heb je een bewijs dat je een wettelijk recht hebt op de content van het Telenet basisaanbod (waar die ook vandaan komt). Op die manier kan Bhaalu jou wettelijk deze content laten bekijken?
Ze moeten gewoon voor Telenet klanten de kanalen blokkeren die niet in hun basis aanbod zitten (gezien je daar geen rechten op hebt)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Ik denk inderdaad dat ze het op die manier gaan spelen, zonder echte overeenkomst met Telenet. Blijft alleen de vraag hoe ze aan de beelden van de zenders gaan komen die ze niet bij TV-Vlaanderen kunnen afnemen. En de vraag of ze uberhaupt zenders gaan toevoegen, ze zouden ook gewoon de huidige TVVL-Light zenders kunnen behouden, in samenwerking met een Telenet abonnement ...

Blijft afwachten, wel valt het me op dat ze nu spreken van een "grote launch dit najaar", terwijl ze eerder al duidelijk aangaven van hun commerciele fase in gegaan te zijn. Maar zoals we hier al veelvuldig vaststelden hing het, vooral qua communicatie, met haken en ogen aan elkaar.
Jack3770
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

En wat als Telenet eind 2014, begin 2015 het analoge aanbod schrapt?
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Speculatie
En Bhaalu gaat echt geen analoog signaal coderen om ons door te sturen.

Bekijk het even zo:
Bhaalu gaat TVV, Telenet en Belgacom klanten aanvaarden.
Neem gewoon even de zender "één".

Bhaalu gaat echt niet 3 verschillende streams aanbieden, om dan nog eens alles op te laten nemen door de gebruikers.
Dat zou willen zeggen dat ze 3 keer elk programma moeten opslaan. Dat opzich zou toch tegek voor woorden zijn?
En dat is niet voor 1 zender, maar voor misschien wel 15 overlappende zenders. Zoiets lijkt me dus uitgesloten.
Juridisch gezien, en daarvoor hebben volgens mij de voorbereidingen zoveel juridische voorbereidingstijd nodig gehad, mogen ze de TVV streams ook aanbieden aan andere klanten.

Gewoon even wachten tot dat ze het zelf communiceren. Ze gaan echt geen slecht aanbod hebben voor Telenet of Belgacom klanten. Dat is immers de grootste vijver waarin ze kunnen vissen. Ze gaan zich zeker niet in de voet schieten.

En de enige reden waarom nu toch alles wat langer duurt is omdat bvb de overeenkomst met Telenet rond is, dus kunnen ze dat beter in de grote launch opnemen, alles mooi 'verpakken', dan dat ze bij de launch moeten zeggen: 'voorlopig enkel TVV klanten'...
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Goztow schreef:Ik vind dat eerder geruststellend dat ze structurele inkomsten creëren.


Dat is juist, meer "bestaanszekerheid" is al een zekere geruststelling maar tegelijk toch ook een bevestiging van mijn eerder vermoeden dat de initiële kost nooit de werkelijke zou zijn. Heb het een tijdje laten rusten om rustig de evolutie wat te volgen.

Box : 300€
HD kanalen (sorry maar sd op hd tv, kan ik net zo goed terug ksvcd kijken) : 10€
abo : 5€

Dan zitten we toch al gelijk op 15€/maand. (180€/jaar)
Met afschrijving van de box zou je dan verschillende rekeningen kunnen maken.
5 jaar 20€/maand daarna 15€ maand.
2.5 jaar 25€/maand daarna 15€/maand.
1 jaar 40€/maand.

Gerekend dat een aflevering opvragen (tv op aanvraag) zo'n 2€ kan kosten zou ik op 5 jaar elke maand 10 afleveringen of een totaal van 480 afleveringen op 5 jaar kunnen opvragen.
Er is behoorlijk weinig op tv dat mij aanstaat en als er al eens iets dubbel geprogrammeerd staat neem ik het gewoon op.
Ik heb in het verleden slechts een 4-5 tal keer vermoed ik getwijfeld om tv op aanvraag te gebruiken omdat ik wat gemist had.

Verder kijk ik vooral naar de discoveries. Gaan die ook bij te betalen zijn?

Mis ik nog iets? Toch niet goedkoop voor een zuivere comfort dienst die in feite weinig lijkt toe te voegen aan de mogelijkheden die er vandaag al zijn.

Wat als telenet of belgacom hier iets in zien(soort extra comfort pack) ism de zenders? En dit aanbieden aan <=15€/maand ? Dan is het toch ook gelijk gedaan met bhaalu? Belgacom zou dit in principe al kunnen aangezien ze alles nu al opnemen op hun servers.

Terug naar "afwacht modus" :|
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Hmm kweet het niet... mijn vrouw slaagt er af en toe in om 30 euro op aanvraag op 2 maanden te doen. Langs de andere kant soms ook niks. Het concept.spreekt me.echt aan maar dan wil ik ook wel alle zenders die bij mijn abo horen. Sd is voldoende voor mij.

Donno...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Donno...

Dat denk ik dus ook het is een dubbeltje op z'n kant wat mij betreft.

Komt daar nog eens de vraag bij : In hoeverre zal dit nog community driven zijn na die 6.000.000€ die verschillende investeerders erin gepompt hebben?
Die zullen toch ook een zekere return verwachten (minstens 6.000.000€) en druk zetten mocht dit in het gedrang komen.

Het innovatieve business model van Right Brain/bhaalu dat de consument centraal stelt maar ook mogelijkheden biedt aan de gevestigde spelers in het media landschap gecombineerd met een solide IP portefeuille zijn doorslaggevend voor onze investerder.


Er is dus gesproken over die mogelijkheden want ze waren doorslaggevend. Over welke mogelijkheden gaat het dan?

Ik twijfel ook nog heel hard. Misschien zijn deze mogelijkheden ook voor mij doorslaggevend ik hoor het graag!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Even dromen... een bgc pack met bhaalu erin? Zoals met deezer?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

viewtopic.php?f=56&t=38640

...misschien dat de noodzaak voor een onbeperkte internetverbinding ook een nadeel zal blijken te worden...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Een deel van een doorgestuurde mail naar mij...klinkt al helemaal anders...

Er is toch nog een klein misverstand in het spel. De bhaalu-box is louter een videorecorder, wij bieden geen content aan (dat doen de tv-operatoren). Naast de box heb je dus nog een geldig tv-abonnement nodig. Bij welke operator je dat tv-abonnement neemt, maakt niet veel uit (Telenet, TV Vlaanderen, Belgacom, ..). Je zal altijd volgende zenders kunnen opnemen:

één, VTM, Canvas, VIER, 2BE, VIJF, Vitaya, Jim, acht, Ketnet op 12, Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, National Geographic, Discovery Channel, Animal Planet, vtmKzoom, KanaalZ, Extreme Sports, TVL/ATV/TV OOST, Disney Channel, BBC One, BBC Two, BBC News, CNN & Hustler (18+, parental control)

Minus de zenders waar je geen recht op hebt (afhankelijk van het tv-abonnement dus). Ben je TV Vlaanderen klant, dan zal je al het bovenstaande kunnen opnemen. Ben je Telenet klant, dan vallen er een aantal zenders weg (zoals Hustler, Extreme Sports, ..) maar komen er geen extra bij.


Dus kort : als je bij Telenet of Belgacom een abonnement hebt met bvb inbegrepen boeketten, dan zal je deze niet kunnen bekijken. Evenmin kan e telenet of belgacom specifieke zenders bekijken...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Zoals ik al vermoede hierboven en in de andere thread ook al naar refereerde. Het was al opvallend dat ze eerst melden dat ze gingen wachten op een telenet-smartcard, en dat ze dat dan nog moesten implementeren, en dat ze daar nu opeens veel sneller mee klaar zouden zijn. Op zich een oplossing om te vermijden dat je TVVL "moet" nemen, maar als ze dan toch een videorecorder zijn die enkel de content van je abbonement opneemt, zouden ze alle content daarvan moeten kunnen opnemen om de volledige functionaliteit te benutten ...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Dus nog steeds geen Franstalige zenders :(

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Allez, nog redelijk beperkt dus voor z'n prijs.
Dacht dat dit over de telenet traffic shaping ging?
@Krisken, weet jij welke mogelijkheden bhaalu biedt aan de gevestigde spelers in het media landschap?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Heronic schreef:Dacht dat dit over de telenet traffic shaping ging?

Topic over Telenet Traffic Shaping, zie: viewtopic.php?f=56&t=38640
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Goztow schreef:Dus nog steeds geen Franstalige zenders :(

Ik hoop dat ze kanalen gaan afnemen via TeleSat en zo toch wat Franstalige zenders toevoegen (die wel in je Telenet of BGC abonnement zitten). Dan ben ik direct klant.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Ja die posts stonden onder telenet traffic shaping terwijl ze hier thuishoorden?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

klanten met een TN "kaartje" kunnen dus nog steeds hun boeket bekijken en opnemen, toch!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Heronic schreef:@Krisken, weet jij welke mogelijkheden bhaalu biedt aan de gevestigde spelers in het media landschap?

Hoe bedoel je dit juist?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Lees dit eens goed :

http://www.bhaalu.com/_docs/PERSBERICHT%20RIGHT%20BRAIN%20INTERFACE%20_%20BELGISCHE%20INVESTEERDERS%20INVESTEREN%20SAMEN%206%20MILJOEN%20EURO%20IN%20RIGHT%20BRAIN%20INTERFACE.pdf

Er staat :
Het innovatieve business model van Right Brain/bhaalu dat de consument centraal stelt maar ook mogelijkheden biedt aan de gevestigde spelers in het media landschap gecombineerd met een solide IP portefeuille zijn doorslaggevend voor onze investerder.


Blijkbaar waren die mogelijkheden doorslaggevend om 6.000.000€ binnen te halen. Het kan dan haast niet anders dan dat die mogelijkheden uitvoerig voorgesteld/besproken zijn. Vandaar mijn vraag.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Helaas, niet van op de hoogte...
Ze vertellen me heus niet alles :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

wied schreef:klanten met een TN "kaartje" kunnen dus nog steeds hun boeket bekijken en opnemen, toch!?


Yup. Kabelabonnement bij Telenet met een Bhaalu box voor de opnames en een TV met een kaartje voor de zenderpakketten, HD, ontbrekende zenders, eventueel ook opnames,..
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Ondertussen is de Bhaalu FAQ volledig aangepast. Even de belangrijkste wijzigingen op een rijtje:
  • Bhaalu in béta-fase: nog steeds pre-launch testversie!
  • Bhaalu-box van 299 euro is optioneel: je kan Bhaalu gebruiken op je iPad* door lid te worden van de bhaalu-vereniging: éénmalig 49 euro, daarna 5 euro/maand
  • Bhaalu try-out: probeer Bhaalu gratis 8 uur op iPad* of test maximaal drie maanden de Bhaalu-box uit voor uitgerekend** 32,5 euro/maand
  • geldig tv-abonnement vereist bij Belgacom TV, Telenet TV of TV Vlaanderen: basispakket van 23 populairste kanalen altijd en overal beschikbaar
  • toegang tot zenders na validatie van kijkrechten: elektronische factuur e-mailen naar Bhaalu
  • videostreaming in twee kwaliteiten: tablet/smartphone: 500 Kbps, Bhaalu-box: 2 á 3 Mbps
* Bhaalu-app onvindbaar in App Store via http://www.google.com/#q=bhaalu+site:it ... 2Fbe%2Fapp
** kostprijs is initieel eenmalig 150 euro + 20 euro/maand waarvan je uiteindelijk na 3 maand 9/12 van 150 euro terugkrijgt: http://bhaalu.com/#!/faq/kostprijs

De validatie van kijkrechten lijkt me het zwakke punt van Bhaalu, of gaat Bhaalu elke maand opnieuw vragen om een geldige factuur door te mailen?
@bhaalu @Jack3770 Van dat smartcard-rack hebben we ondertussen ook niets meer gehoord...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Tja zo lijkt het me dan toch? Je neemt digitale tv voor 6 maand, dan bhaalu en sluit digi tv af. Of je stuurt factuur van iemand anders...
Overigens : nieuwe boxen zijn met 500GB geheugen krijg ik net door.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Link naar de 23 populairste zenders?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

of link naar EPG? Want zonder EPG (of iets dergelijks) wordt het wel zoeken naar een speld in een hooiberg, toch?!
Laatst gewijzigd door wied op 23 aug 2013, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

http://www.bhaalu.com/#!/faq/zenders

één, vtm, canvas, vier, 2BE, vijf, vitaya, jim, acht, ketnet, Nederland1/2/3, Nat Geo, Discovery, Nickelodeon, VTM Kzoom, Disney Channel, Kanaal Z, BBC1/2/News, CNN zijn de gemeenschappelijke zenders voor belgacom en telenet. TVV klanten krijgen daar nog enkele extra zenders bij : Extreme Sports, TV Limburg, Animal Planet, ATV, TV Oost, Hustler
Laatst gewijzigd door krisken op 23 aug 2013, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

De 23 zenders zijn dus: Eén, Canvas, Ketnet, Vier, Vijf, VTM, 2BE, Acht, Vitaya, Jim, Kanaal Z, VTM Kzoom, National Geographic Channel, Discovery Channel, Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, BBC One, BBC Two, BBC News, CNN, Nickelodeon, Disney Channel
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Ze hebben nu een "wedstrijd" (lees: kansspel) op FB waarmee je een "full bhaalu-experience" kan winnen, bestaande uit:
- de box
- toetredingsbijdrage
- 3 maanden lidgeld
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

raf1 schreef:toegang tot zenders na validatie van kijkrechten: elektronische factuur e-mailen naar Bhaalu

Oei, en een paar weken terug moesten we nog een smartcard opsturen om in die fameuze rack te steken. Zou deze al vol zitten dan? :lol:
Afbeelding
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

moet ik nu die bhaalu box zien als een vervanging van mijn huidige hd-digicorder of een supplement. Als ik met mijn telenet abo 75 of weet ik hoeveel zenders krijg, maar met de bhaalu maar 23 zal je steeds moeten afvragen op welke box nu alweer iets staat?
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Ze hebben voor die "smartcard racks" gebruik gemaakt van de niet goed geld terug garantie denk ik.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Jack3770
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Ik had een afspraak vastliggen met hen maar die hebben zij dan gecancelled. Daarna ben ik op vakantie geweest.
Ik probeer 't opnieuw...
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Ik ga hier het hier weldra in huis halen en voor de overige zenders steek ik dan een kaartje in mijn tv. De Digicorder zal dan waarschijnlijk terug naar het Telenet Center gaan na zijn verblijf van een paar maand.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV

Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”