Decielensysteem positieve beoordelingen
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Zoals sommigen onder jullie waarschijnlijk al opmerkten, staan in het vakje met profielgegevens van sommige users die een post plaatsen één of twee balkjes in deze vorm:
Dit is het resultaat van een indeling van users met positieve beoordelingen in decielen. In deze post krijgen jullie iets meer informatie over de manier waarop dit verwerkt wordt.
Ter herinnering: positieve beoordelingen kunnen worden gegeven door users met een zekere activiteit / anciënniteit op het forum om een user te bedanken voor een nuttige post.
Eerst worden alle users opgelijst in volgorde van stijgend totaal aantal positieve beoordelingen. Iemand die 20 positieve beoordelingen gekregen heeft zal zo op een hogere plaats komen dan iemand met 10 positieve beoordelingen.
Het totaal aantal users met positieve beoordelingen wordt hierop ondergedeeld in 10 groepen van users. Als er bijvoorbeeld 500 users met positieve beoordelingen zijn, zullen in groep 1 (deciel 1) de 50 users zitten met het laagst aantal positieve beoordelingen. In elk deciel zitten dus 50 users, telkens met een oplopend aantal positieve beoordelingen.
De "recente nuttige posts" balk die je te zien krijgt bij sommige users wijst erop dat deze user positieve beoordelingen heeft gekregen voor recente posts.
We hebben de berekening, die niet continu gebeurd maar één tot enkele keren per dag, nu voor de eerste maal toegepast. Voor wie gek is op statistieken, 765 verschillende users hebben momenteel minstens 1 positieve beoordeling gekregen! De verdeling is echter heel scheef, we merken dat de eerste 5 decielen vol zitten met mensen die 1 of 2 positieve beoordelingen kregen... Dit pleit er waarschijnlijk voor om een minimumdrempel in te voeren alvorens je kan "meespelen" in de decielen. We houden jullie hiervan verder op de hoogte.
Update: minimumdrempel van minstens 4 positieve beoordelingen ingevoerd in de 'alltime" decielenberekening.
Dit is het resultaat van een indeling van users met positieve beoordelingen in decielen. In deze post krijgen jullie iets meer informatie over de manier waarop dit verwerkt wordt.
Ter herinnering: positieve beoordelingen kunnen worden gegeven door users met een zekere activiteit / anciënniteit op het forum om een user te bedanken voor een nuttige post.
Eerst worden alle users opgelijst in volgorde van stijgend totaal aantal positieve beoordelingen. Iemand die 20 positieve beoordelingen gekregen heeft zal zo op een hogere plaats komen dan iemand met 10 positieve beoordelingen.
Het totaal aantal users met positieve beoordelingen wordt hierop ondergedeeld in 10 groepen van users. Als er bijvoorbeeld 500 users met positieve beoordelingen zijn, zullen in groep 1 (deciel 1) de 50 users zitten met het laagst aantal positieve beoordelingen. In elk deciel zitten dus 50 users, telkens met een oplopend aantal positieve beoordelingen.
De "recente nuttige posts" balk die je te zien krijgt bij sommige users wijst erop dat deze user positieve beoordelingen heeft gekregen voor recente posts.
We hebben de berekening, die niet continu gebeurd maar één tot enkele keren per dag, nu voor de eerste maal toegepast. Voor wie gek is op statistieken, 765 verschillende users hebben momenteel minstens 1 positieve beoordeling gekregen! De verdeling is echter heel scheef, we merken dat de eerste 5 decielen vol zitten met mensen die 1 of 2 positieve beoordelingen kregen... Dit pleit er waarschijnlijk voor om een minimumdrempel in te voeren alvorens je kan "meespelen" in de decielen. We houden jullie hiervan verder op de hoogte.
Update: minimumdrempel van minstens 4 positieve beoordelingen ingevoerd in de 'alltime" decielenberekening.
Laatst gewijzigd door Goztow 04 jan 2016, 07:02, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Niet langer relevant op userbase v3
Reden: Niet langer relevant op userbase v3
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Het komt eigenlijk op hetzelfde neer als jullie "duimpjes" en nu zeker zoals het nieuwe systeem waarbij de visuele representatie van iemand zijn "reputatie" onder zijn profiel komt te staan.
https://www.google.be/search?q=vbulleti ... 3&bih=1287
http://www.vbulletin.com/docs/html/main ... tion_intro
Groen is goed, rood is ... tjah raad maar.
(en grijs voor mensen die nog niet genoeg posts hebben om rep uit te delen)
edit: en wie heeft de naam "decielen" gekozen? Persoonlijk vind ik het iets te dicht aanleunen bij "debielen".
https://www.google.be/search?q=vbulleti ... 3&bih=1287
http://www.vbulletin.com/docs/html/main ... tion_intro
Groen is goed, rood is ... tjah raad maar.
(en grijs voor mensen die nog niet genoeg posts hebben om rep uit te delen)
edit: en wie heeft de naam "decielen" gekozen? Persoonlijk vind ik het iets te dicht aanleunen bij "debielen".
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
De enige opmerking die ik heb over dit systeem (veel beter dan vroeger) is dat het nogal opzichtig/groot/opgeblazen is.
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat dit element prominent aanwezig is, maar naar mijn mening mag dit wel wat minder schreeuwerig (hierboven bijvoorbeeld zijn de blokjes kleiner).
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat dit element prominent aanwezig is, maar naar mijn mening mag dit wel wat minder schreeuwerig (hierboven bijvoorbeeld zijn de blokjes kleiner).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
-- Tellen "geblokkeerde posts" ook nog mee in het nieuwe karma systeem?
-- Is deze decielen indeling "for display only" of krijgen de DankU'kes van de User ook meer waarde naargelang het deciel waarin ie zit?
-- Ik vind het Goztow™ systeem duidelijker dan dat posrep voorbeeld van Trojan maar de balkjes staan wel erg in het zicht zoals t-town zegt. Eventueel ook ergens in het menu een link naar deze uitleg zetten zodat nieuwe leden het zelf kunnen ontdekken? (wishful thinking but anyway...)
-- Bij zwaar gewaardeerde posts breekt de layout (horizontal scroll wordt geactiveerd) als je de lijst van bedankers open klikt en je kan die dan niet meer dichtklikken (zie je eerste post: Het einde van de duimpjes, het begin van iets nieuws )
-- Is deze decielen indeling "for display only" of krijgen de DankU'kes van de User ook meer waarde naargelang het deciel waarin ie zit?
-- Ik vind het Goztow™ systeem duidelijker dan dat posrep voorbeeld van Trojan maar de balkjes staan wel erg in het zicht zoals t-town zegt. Eventueel ook ergens in het menu een link naar deze uitleg zetten zodat nieuwe leden het zelf kunnen ontdekken? (wishful thinking but anyway...)
-- Bij zwaar gewaardeerde posts breekt de layout (horizontal scroll wordt geactiveerd) als je de lijst van bedankers open klikt en je kan die dan niet meer dichtklikken (zie je eerste post: Het einde van de duimpjes, het begin van iets nieuws )
- Goztow
- userbase crew
Geblokkeerde posts tellen hier niet meer in mee. De decielen zijn display only. Dit lijkt me ook eerlijker.
Je andere opmerkingen neem ik mee.
[ Post made via mobile device ]
Je andere opmerkingen neem ik mee.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Mijn enige opmerking is ook dat het nogal schreeuwerig overkomt.
Die duimpjes, als je dat niet interesseerde, dan hoefde je er geen aandacht om te schenken. Bij deze oplossing kan je niet anders dan er aandacht aan schenken.
Zou het misschien wat meer op de achtergrond kunnen gezet worden (kleiner, minder felle kleur, ...?)
Die duimpjes, als je dat niet interesseerde, dan hoefde je er geen aandacht om te schenken. Bij deze oplossing kan je niet anders dan er aandacht aan schenken.
Zou het misschien wat meer op de achtergrond kunnen gezet worden (kleiner, minder felle kleur, ...?)
- Goztow
- userbase crew
@dafke en anderen die de opmerking maakten: ik zal met Meon eens kijken voor een subtielere image en een kleiner lettertype.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Same comment...Dafke schreef:Mijn enige opmerking is ook dat het nogal schreeuwerig overkomt. Zou het misschien wat meer op de achtergrond kunnen gezet worden (kleiner, minder felle kleur, ...?)
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Juist niet, het moet mensen aanmoedigen op positieve en opbouwende posts te maken die de community vooruit helpen.
Al hoop ik niet dat dit voor een stigmatisatie van andere gebruikers zorgt.
Al hoop ik niet dat dit voor een stigmatisatie van andere gebruikers zorgt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Het is pas nu dat ik de images in context ziet dat het opvalt hoe groot die wel zijn. De bedankt/blokkeer-knop is denk ik wél ok, die past in de stijl van de overige knoppen lijkt me; het is vooral die balkjes in het profielgedeelte dat te opzichtig is vermoed ik?Goztow schreef:@dafke en anderen die de opmerking maakten: ik zal met Meon eens kijken voor een subtielere image en een kleiner lettertype.
-
- Deel van't meubilair
Inderdaad... de bedankt/blokkeer is visueel prima.meon schreef:het is vooral die balkjes in het profielgedeelte dat te opzichtig is vermoed ik?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
ik sluit me aan bij r2504.
Wanneer je op uw userdashboard staat, krijg je eerst uw beoordeelde posts te zien, waar je ook kan op klikken en deze brengen je naar de betreffende post.
In het userdashboard kan je ook zien welke post jijzelf hebt beoordeeld. Klik je hier op de link van de betreffende post, dan download hij de html pagina in Chrome ipv de pagina te laden. In Internet Explorer lijkt het wel correct te werken...
Wanneer je op uw userdashboard staat, krijg je eerst uw beoordeelde posts te zien, waar je ook kan op klikken en deze brengen je naar de betreffende post.
In het userdashboard kan je ook zien welke post jijzelf hebt beoordeeld. Klik je hier op de link van de betreffende post, dan download hij de html pagina in Chrome ipv de pagina te laden. In Internet Explorer lijkt het wel correct te werken...
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Klopt Meon...
Less is more Voor mij gaat het in ieder geval nog altijd over de inhoud van de post, en niet de inhoud van de poster
Daarmee bedoel ik dat iemand maar 2 "nuttige" posts heeft in het overzicht, maar eigenlijk wel al voor andere heel helpende commentaar heeft gegeven. Maar diegene die goed geholpen zijn werken niet echt met dat "beloningssyteem" en dus krijgt deze brave ziel geen ++-jes
Less is more Voor mij gaat het in ieder geval nog altijd over de inhoud van de post, en niet de inhoud van de poster
Daarmee bedoel ik dat iemand maar 2 "nuttige" posts heeft in het overzicht, maar eigenlijk wel al voor andere heel helpende commentaar heeft gegeven. Maar diegene die goed geholpen zijn werken niet echt met dat "beloningssyteem" en dus krijgt deze brave ziel geen ++-jes
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 94 keer
Hallo, ik sluit me aan bij het commentaar over de schreeuwerigheid. Het is nogal opvallend.
Verder, kan het woord "... werden gewaardeerd door de andere users" vervangen worden door gebruikers? We spreken nog altijd Nederlands.
Verder, kan het woord "... werden gewaardeerd door de andere users" vervangen worden door gebruikers? We spreken nog altijd Nederlands.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Users is in de IT een technische term, en dat vertaal je best niet. Ik vind het zo dus best kunnen dat we over users spreken.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
ITnetadmin : ik begrijp je, echter is dit forum bedoeld voor Nederlandstalige telecom gebruikers... Dus ben ik het wel eens hiermee.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Deel van't meubilair
Ofwel vertaal je alles, ofwel niets... users zijn dus gebruikers.
Maar dan moet je ook dingen als "Premium member", "Starter plus", ... vertalen.
Maar dan moet je ook dingen als "Premium member", "Starter plus", ... vertalen.
-
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad, moet mee vertaald worden.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
Maar da's dan ook de naam van de website... die staat los van de taal (en die is éénduidig Nederlands of een andere taal).
Ik begrijp best dat het voor een gemiddelde IT'er leuker is om engelse termen te gebruiken... maar een mengelmoesje is echt niet de oplossing (onder het Forum menu staat trouwens "Gebruikerspaneel"... dan moet je daar ook Users panel gaan zetten, of nee Users paneel). Stop je dan trouwens bij Users, of hou je Providers, Services, Knowledge, ... ook in het Engels... waar stop je echt ?
Ik begrijp best dat het voor een gemiddelde IT'er leuker is om engelse termen te gebruiken... maar een mengelmoesje is echt niet de oplossing (onder het Forum menu staat trouwens "Gebruikerspaneel"... dan moet je daar ook Users panel gaan zetten, of nee Users paneel). Stop je dan trouwens bij Users, of hou je Providers, Services, Knowledge, ... ook in het Engels... waar stop je echt ?
-
- Moderator
- Contacteer:
We moeten er gewoon voor zorgen dat de gemiddelde Vlaming die geen kennis heeft van IT termen of die het Engels minder goed begrijpt hier ook om hulp kan komen. Ik sta er, net als velen anderen hier blijkbaar, niet bij stil dat er daar users stond. Ik ben zodanig gewoon om Engels en Nederlands of Frans door elkaar te lezen, te praten en te horen. Echter kunnen we dit niet van jan-met-de-pet verwachten die hier terecht is gekomen via google omdat hij een vraag heeft over bvb de werking van zijn internet.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
Dan moet je "quote" ook gaan vervangen door "citeer" enzo.
Ik denk dat engels wel genoeg ingeburgerd is in Vlaanderen dat men dit begrijpt.
EDIT: het kan zijn dat ik dit zie omdat mijn UB wel in het Engels staat. Ik zie nl ook user control panel en reply etc...
Van die kant wel storend dat dat "blokkeer" knopje niet meevertaald dan
Maar kom, je kan natuurlijk ook taalpurist gaan spelen, maar dan is het ook niet printer maar uitdraaimachine, etc etc...
Ik denk dat engels wel genoeg ingeburgerd is in Vlaanderen dat men dit begrijpt.
EDIT: het kan zijn dat ik dit zie omdat mijn UB wel in het Engels staat. Ik zie nl ook user control panel en reply etc...
Van die kant wel storend dat dat "blokkeer" knopje niet meevertaald dan
Maar kom, je kan natuurlijk ook taalpurist gaan spelen, maar dan is het ook niet printer maar uitdraaimachine, etc etc...
-
- Moderator
- Contacteer:
Nou nou printer is een gewoon Nederlandstalig woord hoor
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 94 keer
Goztow, wat anderen ervan maken laat ik voor hun rekening, maar mijn opmerking slaat enkel op de zin die tevoorschijn komt als je met de muis op de groene balkjes blijft staan. Dan staat er "... van mijn posts werden gewaardeerd door de andere users". En in die zin stoort users geweldig, terwijl het Nederlandse woord gewoon gebruikers is. Gebruiker wordt trouwens ook onderaan gebruikt "WIE IS ER ONLINE, Gebruikers op dit forum..." en bovenaan, "Gebruikerspaneel". Dus het is dan gewoon coherent.
Alle overige onderdelen zijn overigens gewoon ook in het Nederlands, behalve die balk bovenaan, maar het viel me nog nooit echt op omdat ik ze nauwelijks gebruik. Dus voor de rest is het wel vrij coherent.
Alle overige onderdelen zijn overigens gewoon ook in het Nederlands, behalve die balk bovenaan, maar het viel me nog nooit echt op omdat ik ze nauwelijks gebruik. Dus voor de rest is het wel vrij coherent.
-
- Elite Poster
NU wel ja, net zoals punaise of paraplu.krisken schreef:Nou nou printer is een gewoon Nederlandstalig woord hoor
Maar nog niet zo lang geleden werd er zwaar gevochten voor duimspijker of regenscherm, alsook dus uitdraai(machine). Een geluk dus dat we op een bepaald moment de handrem optrokken en ingeburgerde leenwoorden zo lieten.
Ik blijf erbij dat je technische termen niet vertaalt. Dat is de oorzaak van alle ellende als iemand op het werk me vraagt hoe in office iets te doen en ze blijken de engelse termen niet te kennen want ze zitten met een vertaalde office. Ooit al in excel formuletjes in het nederlands moeten schrijven?
En de ITers (vooral webdesigners, programmeurs weten beter ) die komen zagen over "broncodes" weten intussen waar ze bij mij terecht kunnen
Toegegeven, de lijn is wat grijs hier en daar, zeker naarmate je meer onder technische mensen zit verschuift dat al snel. Maar je gaat me niet vertellen dat een gebruiker de term "user" nog nooit tegengekomen is, bv.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Ik ga uit protest voortaan de gebruikers van dit forum users noemen Ik heb een aantal taalpuristen op het werk die klagen als ik een mailtje in het Engels schrijf omdat er anderstaligen tussenzitten, dan moet ik het er ook in het Nederlands bijzetten want wij zijn een Vlaamse vestiging (van een internationaal bedrijf) De wereld wordt alsmaar meer internationaal, die discussies kan ik missen hoor.
* Ik heb een USB-stick, geen USB-gegevensdrager.
* Ik bel met een smartphone, geen slim telefoontoestel.
* Ik kijk momenteel naar een LCD (Liquid Crystal Display), niet naar een VKB (Vloeibaar Kristallen Beeldscherm).
* Ik zet smileys in mijn posts, geen lacheventjes.
Moet ik nog verder gaan?
Als er nu nog geklaagd zou worden over dt-vauten, dan zou ik je nog gelijk geven
* Ik heb een USB-stick, geen USB-gegevensdrager.
* Ik bel met een smartphone, geen slim telefoontoestel.
* Ik kijk momenteel naar een LCD (Liquid Crystal Display), niet naar een VKB (Vloeibaar Kristallen Beeldscherm).
* Ik zet smileys in mijn posts, geen lacheventjes.
Moet ik nog verder gaan?
Als er nu nog geklaagd zou worden over dt-vauten, dan zou ik je nog gelijk geven
-
- Moderator
- Contacteer:
+1 Bedankt! (om me aan het lachen te brengen)
Telefonie = EDPnet + OVH
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Bestaat er eigenlijk ergens een pagina met een rangschikking van de best beoordeelde berichten? Ik denk dat zo'n overzicht wel handig is voor beginners om de meest nuttige berichten van het forum te kunnen vinden.
En aangezien de lijst met beoordelingen in het gebruikerspaneel beperkt is, weet ik eigenlijk niet hoe ik er voor sta. Zou het mogelijk zijn om ergens de totalen te kunnen zetten in het gebruikerspaneel?
Bijvoorbeeld X aantal bedankjes en Y aantal blokkeringen die ik van een ander kreeg.
En aangezien de lijst met beoordelingen in het gebruikerspaneel beperkt is, weet ik eigenlijk niet hoe ik er voor sta. Zou het mogelijk zijn om ergens de totalen te kunnen zetten in het gebruikerspaneel?
Bijvoorbeeld X aantal bedankjes en Y aantal blokkeringen die ik van een ander kreeg.
- Goztow
- userbase crew
Als je hovert over de afbeelding onder "nuttige posts" die onder je naam staat, dan krij jeh et aantal positieve beoordelingen die je kreeg te zien.
Voor de rest bestaan er momenteel geen statistieken. We wensen dat ook niet als een vergelijkingsmiddel te organiseren en in die zin zullen we dat ook niet doen, denk ik.
Ik kan je dat wel in PB geven, als je dat echt nuttig zou vinden .
Voor de rest bestaan er momenteel geen statistieken. We wensen dat ook niet als een vergelijkingsmiddel te organiseren en in die zin zullen we dat ook niet doen, denk ik.
Ik kan je dat wel in PB geven, als je dat echt nuttig zou vinden .
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik denk niet dat je altijd een eerlijk beeld krijgt. Er zijn veel "nuttige posts" die geen bedankje krijgen en er zijn er die bedankjes krijgen van fans zonder dat het echt nuttig is... Er wordt ook gemakkelijker op de blokkeerknop geduwd, wat geregeld onterecht gebeurt omdat het hun eventuele mening niet strookt, of dat er een terechte opmerking is over een product/provider waar ze fan van zijn maar negatief overkomt.
Ik zelf gebruik het karmasysteem/meldingsysteem om sneller te modereren indien nodig. Iets dat echt goed en nuttig is, zal groen worden en iets wat echt ongepast is zal gecensureerd worden, indien er minimaal aantal blokkeer-kliks zijn. Volgens mij is dat net het belangrijkste van deze functie dat mensen iets in de verf kunnen zetten of blokkeren. Al gebruiken er nog redelijk wat mensen als "positief"/"negatief". Statistieken lijken mij daardoor echt onbelangrijk.
Ik zelf gebruik het karmasysteem/meldingsysteem om sneller te modereren indien nodig. Iets dat echt goed en nuttig is, zal groen worden en iets wat echt ongepast is zal gecensureerd worden, indien er minimaal aantal blokkeer-kliks zijn. Volgens mij is dat net het belangrijkste van deze functie dat mensen iets in de verf kunnen zetten of blokkeren. Al gebruiken er nog redelijk wat mensen als "positief"/"negatief". Statistieken lijken mij daardoor echt onbelangrijk.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
Die discussie zie je inderdaad vaak terugkomen op bv arstechnica; negatieve votes worden gebruikt om meningen die niet geapprecieerd worden down te voten, ook al is de mening goed onderbouwd; en slecht onderbouwde maar populaire meningen krijgen een resem aan votes.