Naar aanleiding van problemen bij telenet is mijn internet maar liefst 5 dagen onbeschikbaar geweest. Het was verder niet mogelijk om via telenet hotspots te werken vanwege een algemeen probleem in mijn omgeving. Om dit op te lossen in een technieker 2x moeten langskomen, maar ik heb me ook 2 halve dagen moeten vrijmaken. Tot slot heb ik quasi mijn volledig data abonnement van mijn smartphone opgebruikt om toch mijn werk te kunnen doen.
Zijn er nog mensen hier die in het verleden een lange downtime hebben meegemaakt bij Telenet en welke schadevergoeding hebben jullie gekregen?
Groetjes,
Maxi
5 dagen opeenvolgend downtime bij telenet
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Ik denk niet dat er enige vorm van schadevergoeding is, maar je kan het altijd proberen via Charlotte.
Welk telenetabonnement heb je op dit moment?
Welk telenetabonnement heb je op dit moment?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Plus Member
- Bedankt: 12 keer
Als u geen service krijgt betaald u pro rata of trekt u 5 dagen af.
Dan ligt de bal bij telenet om een voorstel te doen. U betaalt voor wat u verbruikt. Lijkt mij een redelijk voorstel.
Dan ligt de bal bij telenet om een voorstel te doen. U betaalt voor wat u verbruikt. Lijkt mij een redelijk voorstel.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Bij de introductie van Fibernet paar jaar geleden heb ik 3 dagen geen internet en telefonie gehad wegens problemen bij het provisioneren, telenet heeft mij toen gratis 1 maand internet zelf aangeboden.
Desnoods bel je naar telenet en vraag naar kwaliteits opvolging, waar je mogelijk een compensatie krijgt.
Desnoods bel je naar telenet en vraag naar kwaliteits opvolging, waar je mogelijk een compensatie krijgt.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
Daar zou ik mee oppassen. Waarschijnlijk is gans hun facturatiesysteem automatisch. Als jij een deel niet betaalt, dan krijg je waarschijnlijk automatisch gans het rappel en opvolging slechte betalerssysteem over je heen. Beter is om te bellen en een compensatie te vragen zodat ze hun facturatie hieraan kunnen aanpassen.Synman schreef:Als u geen service krijgt betaald u pro rata of trekt u 5 dagen af.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Ben niet zeker voor internet, bij telefoon is/was het gebruikelijk 1 maand voor iedere dag boven 2 werkdagen. Zou er zeker naar vragen, via Twitter misschien de snelste manier.
[
Post made via mobile device ]
Edit: ...1 maand gratis abbo voor iedere dag boven 2 werkdagen ....
[

Edit: ...1 maand gratis abbo voor iedere dag boven 2 werkdagen ....
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Hah, brief op't werk gehad dat Telenet den 22e ging werken aan de lijn. En wa dachte, vandaag (21e) ook al plat natuurlijk. Bj navraag bleek dat ze "als ns snel ne noodfix hebben gaan deployen". Hebben die chance dat er hier ook een edpnet steekt, of khad serieus van mijnen dikke gemaakt 
[
Post made via mobile device ]

[

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik herinner me toch vaag dat dit ergens beschreven staat... in ieder geval hier kan je op verzoek wel iets voor krijgen.krisken schreef:Ik denk niet dat er enige vorm van schadevergoeding is