Ik zie vanavond zowel op een, vier, vijf vrij veel gaten in de live info / tv gids.
Programma-informatie ontbreekt
Ik zal al een ander topic over problemen met de DVB epg van de vrt ? Zou er een algemeen probleem zijn met aanlevering ?
BelgacomTV : EPG problemen ?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Probleem stelt zich hier ook. EPG verre van compleet.
Voor de rest geen problemen.
Probleem stelt zich precies welk enkel als een programma "gemarkeerd' is als "andere/overige".
Zal wel klein foutje zijn dat snel rechtgezet wordt zekers?
Voor de rest geen problemen.
Probleem stelt zich precies welk enkel als een programma "gemarkeerd' is als "andere/overige".
Zal wel klein foutje zijn dat snel rechtgezet wordt zekers?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Ik heb gisteren ook zoiets voorgehad, er ging een film op 2 BE beginnen genaamd " The Keeper" met Steven Seagal om 20 u 30, maar stel vast dat die titel in de EPG ontbreekt, inplaats daarvan stond de volgende vermelding " Volgende programma om 20 u 30".
Bij gevolg krijgt mijn opname die stomme vermelding, en je kunt verdorie die naam niet wijzigen.
In zo'n geval zou men beter handmatig programmeren, want kan men wel zelf een titel ingeven.
Bij gevolg krijgt mijn opname die stomme vermelding, en je kunt verdorie die naam niet wijzigen.
In zo'n geval zou men beter handmatig programmeren, want kan men wel zelf een titel ingeven.